Parasietenkuren info

Nog 1 keer de reden waarom een forum dat bijna 10 jaar elke vorm van chemie afwijst ineens op die toer gaat:

De natuur heeft oplossingen voor alles wat natuurlijk is. De natuur heeft geen oplossingen voor wat onnatuurlijk is. We hebben hier te maken met s-eiwitten afkomstig van chimera's, waarbij DNA van verschillende diersoorten gecombineerd is tot 1 geheel. De satanische agenda is spotten met Gods creatie, Days of Noah. Kijk naar het protocol van David Wolfe tegen s-eiwitten tegenover 1 chemisch tabletje dat s-ewitten wegvaagt. Moet ik werkelijk ruim 20 middelen kopen en mijn bankrekening leegtrekken?

Wat we dankzij Trump en Q weten is dat er zeer goedkope en uiterst effectieve oplossingen zijn en ik ben graag voor korte afslagen en grote stappen, snel thuis. Een vriendin van me heeft astmatische bronchitis die de afgelopen anderhalf jaar haar parten speelt als nooit tevoren, om helemaal gestoord van te worden. Slechts 2 dagen Ivermectine slikken en ze is al zo goed als klachtenvrij! Succes met je dennenaalden, denk ik dan.

Mike
Wat denk je van N-acetyl-cysteïne?
 
Ik heb laatst een potje NAC gekocht n.a.v. inderdaad een artikel over dit produkt.
Gewoon de aanbevolen dosering gevolgd. en is inmiddels op.
Maar ik gebruik in de loop der jaren zoveel (probiotica, enzymen, B-complex, schildklier) ik heb niets bijzonders gemerkt van NAC.
Maar ik heb zowiezo weinig of niets gemerkt van alles wat ik slik. Maar zo van lieverlede zijn mijn allerergste klachten (na operatie) verdwenen en andere erbij gekomen.
Ik vind dat ik te weinig uren slaap, dat mijn haar iets teveel uitvalt, steeds witte vingers en vaak koud, en een raar soort duizeligheid en daar heb ik de meeste last van. . Voor de duizeligheid deed ik acupunctuur. 6x.
Ik doe het er allemaal maar mee.
Ik hou van lezen en ben geestelijk amper moe. Momenteel val ik in ieder geval wat beter in slaap. Als ik me vergelijk me anderen van mijn leeftijd mag ik niet klagen.
Men zegt zelfs dat ik er voor mijn leeftijd jonger uitzie. Vind ik zelf niet natuurlijk. haha.
 
Hoelang duurt een NAC-kuur of moet dat gepionierd worden?
Ik gebruikte NAC alleen toen ik afgelopen winter erg verkouden werd en nam het om mijn beginnende hoest in te dammen.
het wordt ook wel door therapeuten geadviseerde als je geen goede ontgifter bent ( oxidatieve stress) en om je gluthation op peil te brengen. Iets met verstoorde methylatie ofzo.

volgens mij een maandje dat je dan wat zou moeten merken van die NAC? Het is in elk geval geen kortdurende kuur zoals wij doen met die anti-worm en anti parasieten kuren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een poosje NAC genomen ter ondersteuning omdat ik een zware metalen belasting heb/had.

En omdat ik moeilijk alcohol afbreek las in artikel hieronder dat NAC wellicht kan helpen bij het aanmaken van een enzym.

Zou het niet zo kunnen zijn dat NAC helpt bij het wegbranden van ongewenste stoffen omdat het nodig is bij de aanmaak van meester oxidant glutathion?

 
Ik lees dat het langer duurt met NAC en dat is altijd het geval met natuurlijke middelen. Daarom wens ik ook iedereen heel veel succes met hun dennenaalden. Voor mij geen optie als ik het liefst gisteren nog van die s-eiwitten af wil.

Mike
 
Ik heb die NAC destijds niet gebruikt voor die s-eiwitten maar voor klachten waarvan ik de oorsprong niet weet.
 
Alles wat met die darmen en de vertering te maken heeft. Ik doe maar wat. Als iets me aanstaat dan probeer ik het. Begonnen met de enzymen. stond me aan en bingo.
 
In het allereerste begin is er bij mij Hashimoto geconstateerd. (lees ontstekingen) aangetoond via bloedonderzoek omdat Lievergezond het er steeds over had. plus een doorlaatbare darm. Dit is iets dat je niet kunt voelen. Ik vermoed dat ik dat aardig heb opgelost maar weet niet of er alsnog ontstekingen zijn. Momenteel heb ik ook Glutathion toegevoegd maar NAC is weg.
Die ontl. is nog steeds niet voldoende ingedikt (na 10 jaar) maar wel beter. achteraf komt er nog steeds dunne maar geeft gelukkig geen ongelukjes meer.
Ik heb een permanente verstopping en dat gaat niet meer weg. Leve de darmspoelingen.
Genoemde ontworm middelen zouden best iets voor me kunnen doen maar weer, geen idee waarom. Gewoon proberen. Ga ik later wat meer mee aan de slag, 1 kuur inmiddels gedaan.
 
Mike, wat raad jij aan? Ik wil elke 3 maanden zo een kuurtje gaan doen (5 dagen, 4 tabl. mebendazol/dag en dan afsluiten met 2x 6 norit) of heb jij een beter plan?

Dorothé
 
Ik heb net zeoliet-clinoptoliet gekocht via Zenonly. Vrijdag komt het binnen. Zaterdag laatste dosis Ivermectine, in het weekend even niks. Ik begin dinsdag of woensdag met de ZC.
 
10 tabletten Panacur met 500 mg Fenbendazol kost bij dierenwinkels ongeveer 12 euro. Dus 5 gram voor 12 euro: 2,40 euro per gram.

Ik heb deze webshop gevonden waar Fenbendazol wordt verkocht. Het is in capsules te verkrijgen of in zakken met poeder. Het zit dan wel in een aluminium zak. Kan dat zorgen voor aluminium inname, wat natuurlijk niet wenselijk is?


Het is een stuk goedkoper dan Panacur. De grote verpakking met 500 gram Fenbendazol kost 338 euro: 68 gram per.

Er is ook 25 gram voor 38 euro: 1,50 euro per gram.
Of 100 gram voor 95 euro: ongeveer 1 euro per gram.
Bij die twee zit het poeder in een pot.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.058
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan