Parasietenkuren info

De verkoper op Ali laat weten dat de bestel link voor Iver mectine weer online staat en geeft aan niet te lang te wachten met bestellen voor de link weer weggehaald wordt

Link1

Link2
 
De verkoper op Ali laat weten dat de bestel link voor Iver mectine weer online staat en geeft aan niet te lang te wachten met bestellen voor de link weer weggehaald wordt

Link1

Link2
ALs ik ze bestel hier in Spanje en aanklik leveren vanuit Spanje kost me dat 89$, leveren uit de US kost me 47$ en leveren uit China gratis. Maw bespaar 89$ door ipv van een levering Spanje-Spanje te opteren voor China-Spanje ? Te gek voor woorden, maar ja
 
Ik denk van niet. Bedenk dat 'corona' gewoon zinktekort is (vandaar het gebrek aan reuk en smaak), op dezelfde manier dat 'ebola' vit. C-tekort is (scheurbuik). Dit protocol is bedoeld voor mensen die er een zeer belabberd eet- en leefpatroon op nahouden. Wij slikken dit soort middelen omdat je klachten ervaren ONDANKS onze betere voedingskeuzes. We kunnen het nl. niet winnen van de immuunondermijnende s-eiwitten, tenzij we ze zeer gericht opruimen. Blijf dus goed eten en leven en slik deze middelen er gewoon naast, ik krijg inmiddels steeds meer positieve berichten, ook buiten dit forum om!

Mike
 
Ik denk van niet. Bedenk dat 'corona' gewoon zinktekort is (vandaar het gebrek aan reuk en smaak), op dezelfde manier dat 'ebola' vit. C-tekort is (scheurbuik). Dit protocol is bedoeld voor mensen die er een zeer belabberd eet- en leefpatroon op nahouden. Wij slikken dit soort middelen omdat je klachten ervaren ONDANKS onze betere voedingskeuzes. We kunnen het nl. niet winnen van de immuunondermijnende s-eiwitten, tenzij we ze zeer gericht opruimen. Blijf dus goed eten en leven en slik deze middelen er gewoon naast, ik krijg inmiddels steeds meer positieve berichten, ook buiten dit forum om!

Mike
Blijf dus goed eten en leven en slik deze middelen er gewoon naast

Blijf jij het dan dagelijks nemen? Ik wilde om de 3 maanden zo een kuurtje doen. Is dat ook voldoende? Moeten we nu wel of niet bang zijn voor gevaccineerden i.v.m. spike-eiwittenverspreiding? Trouwens de Norit had bij mij wel z'n werking. Ik had darmkrampen en kreeg diarree.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Bang zijn is nooit een goed idee. Zeker niet als je bang bent voor je medemens die een spuitje heeft gehad. Laat je niet uit elkaar spelen! Ik geloof dat Mike dat ook al heel vaak geroepen heeft. Wat maakt dat je telkens bevestiging zoekt Dorothe? Vertrouw jij niet op wat jij zelf gelezen hebt of ontdekt?
 
Blijf jij het dan dagelijks nemen? Ik wilde om de 3 maanden zo een kuurtje doen. Is dat ook voldoende? Moeten we nu wel of niet bang zijn voor gevaccineerden i.v.m.. spike-eiwittenverspreiding? Trouwens de Norit had bij mij wel z'n werking. Ik had darmkrampen en kreeg diarree.

Dorothé
Wat KaMaMa zegt, angst is nooit goed. Verdeel en Heers is precies wat de DS wil. Probeer op jouw gevoel en radar te varen. Hoe moeilijk t soms ook gemaakt wordt door berichtgeving die melden voor elke partij, wel gevaarlijk, niet gevaarlijk en ga zo maar door. Maar ik herken t gevoel en voel je. Maar blijf sterk! Samen sterk. Daar is dit forum ook zo fijn voor. 🙏🏼
 
Bang zijn is nooit een goed idee. Zeker niet als je bang bent voor je medemens die een spuitje heeft gehad. Laat je niet uit elkaar spelen! Ik geloof dat Mike dat ook al heel vaak geroepen heeft. Wat maakt dat je telkens bevestiging zoekt Dorothe? Vertrouw jij niet op wat jij zelf gelezen hebt of ontdekt?
Het is een onzekerheid die ik heb, of laat ik het zo zeggen, ik ben zeer secuur/precies etc. en wil gaan voor zekerheid. Het zit in mijn persoon. Is dat goed of slecht? Ik denk dat er altijd 2 kanten aan zitten. Ik wil het zekere voor het onzekere en daarom weet iedereen bij mij waar hij aan toe is. Anderzijds is dit wel eens lastig omdat ik wik en weeg. Mijn verantwoordingsgevoel is zeer sterk. (Ik ben weegschaal, die zijn snel uit balans en wikken en wegen)
Ja, ik heb gelezen dat Mike dit zei, dat ging over angst hebben voor gevaccineerden vanwege corona. maar omdat Corona geen probleem is, was dat alleen maar een verdeel en heers techniek. Nu komt echter het verhaal met die spike-eiwitten. Wij zijn zelf begonnen met opruiming daarvan. Dus dit verhaal is echt waar. Tja, en vandaar mijn vraag. Ik zal nooit iemand gaan mijden, maar misschien moet ik dan vaker of constant anti-parasitaire middelen nemen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan