Parasietenkuren info


Ik had het oa hier gezien btw
Hoe vaak drinkt je kindje nog? Die waarschuwing bij borstvoeding wordt al heel snel gegeven omdat er afvalstoffen in je melk afgegeven kunnen worden. Ik heb me ook lang laten weerhouden door dat soort dingen. Maar het maakt ook nogal verschil of je een baby hebt die volledig afhankelijk is van bv of een 1- of 2-jarige die af en toe drinkt. Dat staat er in de nuances niet bij natuurlijk.
Als je zo verstopt zit zou ik die oxypowder toch echt proberen en langzaam opbouwen. Alles wat je lijf nu vasthoudt omdat het er niet uitkan is ook niet goed voor je borstvoeding..
 
Op telegram zit een kruiden vrouwtje. Echt heel informatief... met filmpjes over t maken van oa dennennaalden thee, tinctuur, siroop
En nog veel meer over medicinaal kruiden inzetten. Ik kan alleen geen link toevoegen dus even zo
 

Bijlagen

  • 5D06C7A6-962A-46E2-8ECD-5D799656F72B.png
    5D06C7A6-962A-46E2-8ECD-5D799656F72B.png
    1,3 MB · Weergaven: 13
Hoe vaak drinkt je kindje nog? Die waarschuwing bij borstvoeding wordt al heel snel gegeven omdat er afvalstoffen in je melk afgegeven kunnen worden. Ik heb me ook lang laten weerhouden door dat soort dingen. Maar het maakt ook nogal verschil of je een baby hebt die volledig afhankelijk is van bv of een 1- of 2-jarige die af en toe drinkt. Dat staat er in de nuances niet bij natuurlijk.
Als je zo verstopt zit zou ik die oxypowder toch echt proberen en langzaam opbouwen. Alles wat je lijf nu vasthoudt omdat het er niet uitkan is ook niet goed voor je borstvoeding..
Eens.. ze is 1,5 maar drinkt echt veel nog.

Misschien hoge dosis vit c proberen weer.
 
Op telegram zit een kruiden vrouwtje. Echt heel informatief... met filmpjes over t maken van oa dennennaalden thee, tinctuur, siroop
En nog veel meer over medicinaal kruiden inzetten. Ik kan alleen geen link toevoegen dus even zo
Ja, die volg ik ook, erg leuk en leerzaam. Alleen jammer dat de filmpjes telkens vastlopen bij mij. Heb jij dat ook?
 
2 dagen geen ontlasting na de Endogard plus 1 daagse kuur. Ben aan de bitterzout, hopelijk komt daar gauw een explosie uit. Ik wilde dus morgen al aan de Panacur maar daar wacht ik dus nog maar even mee tot mijn darmen goed leeg zijn.
 
Dat verstopt raken van deze middelen lijkt toch iets te zijn dat de vrouwen treft. Ik heb hier nog geen man over gehoord. Speelt hier angst, controle en loslaten een grote rol?
 
Het antwoord is ja.
Maar wat te doen? Of juist niet ;)
Dat verstopt raken van deze middelen lijkt toch iets te zijn dat de vrouwen treft. Ik heb hier nog geen man over gehoord. Speelt hier angst, controle en loslaten een grote rol?
 
Dat verstopt raken van deze middelen lijkt toch iets te zijn dat de vrouwen treft. Ik heb hier nog geen man over gehoord. Speelt hier angst, controle en loslaten een grote rol?
Tja, vrouwen en stress en vasthouden en.niet loslaten. Vrouwen zoeken veiligheid en zekerheid. Jullie hebben bijgedragen aan de feminisering van de samenleving en jullie mannen gemaakt tot knotjesdragende zitplassers die babywagens voortduwen en nu zijn jullie krachtige beschermers kwijt en is de wereld heel beangstigend en onveilig geworden. En komt er eens een krachtige man (moi) die dit opmerkt, dan kan hij rekenen op een storm van kritiek. De elite lacht zich slap, ze hoeven alleen maar toe te zien hoe de beschermers van vrouwen en kinderen VAN BINNENUIT afgeschoten worden. Met vrouwen gaan we de oorlog niet winnen, die zijn schijtebang, letterlijk.

Mike
 
Tja, vrouwen en stress en vasthouden en.niet loslaten. Vrouwen zoeken veiligheid en zekerheid. Jullie hebben bijgedragen aan de feminisering van de samenleving en jullie mannen gemaakt tot knotjesdragende zitplassers die babywagens voortduwen en nu zijn jullie krachtige beschermers kwijt en is de wereld heel beangstigend en onveilig geworden. En komt er eens een krachtige man (moi) die dit opmerkt, dan kan hij rekenen op een storm van kritiek. De elite lacht zich slap, ze hoeven alleen maar toe te zien hoe de beschermers van vrouwen en kinderen VAN BINNENUIT afgeschoten worden. Met vrouwen gaan we de oorlog niet winnen, die zijn schijtebang, letterlijk.

Mike
Ik moet hier als vrouw echt vreselijk om lachen( eigenlijk heel trieste zaak) maar het is zo waar gewoon!
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Dat verstopt raken van deze middelen lijkt toch iets te zijn dat de vrouwen treft. Ik heb hier nog geen man over gehoord. Speelt hier angst, controle en loslaten een grote rol?
Zou goed kunnen hoor, ik dacht dat ik hierin wel een stuk verder was gekomen want eerst had ik jarenlang verstopping zonder deze middelen maar dan zit het misschien toch in mijn onderbewustzijn ofzo? Nu ga ik aan deze middelen en dan komt het blijkbaar toch weer naar boven.
 
Op telegram zit een kruiden vrouwtje. Echt heel informatief... met filmpjes over t maken van oa dennennaalden thee, tinctuur, siroop
En nog veel meer over medicinaal kruiden inzetten. Ik kan alleen geen link toevoegen dus even zo
interessant, hoe heet ze?
Op telegram zit een kruiden vrouwtje. Echt heel informatief... met filmpjes over t maken van oa dennennaalden thee, tinctuur, siroop
En nog veel meer over medicinaal kruiden inzetten. Ik kan alleen geen link toevoegen dus even zo
Ik kan ze niet vinden
 
Flowers for medicine. Ik kan je toevoegen, er is geen uitnodigingslink namelijk
Zit je in de kronakreuners op TG?
Goeiemorgen, ik kan deze tg ook niet vinden. Zou je mij ook toe willen voegen? Ik zit op de only news groep vd kronakreuners (Sands) Super dank 🙏🏼
 
Ik moet hier als vrouw echt vreselijk om lachen( eigenlijk heel trieste zaak) maar het is zo waar gewoon!
Ja ik lach hier ook om maar het is inderdaad triest dat het zo is.

Ik heb eens een weekend met sjamaan (man) meegemaakt die voor een hele groep vrouwen heilige ruimte af ging bakenen door een hele grote ronde om het gebouw ‘af te sluiten.’ Dat was zo krachtig ❤️ . Daar moet ik vaak aan denken als er wordt gesproken over mannen als krachtige beschermers. Dat kunnen ze alleen zijn als wij ze de ruimte geven die ze nodig hebben.
 
Ik heb eens een weekend met sjamaan (man) meegemaakt die voor een hele groep vrouwen heilige ruimte af ging bakenen door een hele grote ronde om het gebouw ‘af te sluiten.’ Dat was zo krachtig ❤️ .

Ik weet niet welke 'sjamaan' dit is geweest, maar ik krijg meteen jeuk als ik dit soort dingen lees. Ik heb al helemaal niks met zelfverklaarde westerse 'sjamanen', maar zelfs authentieke sjamanen uit inheemse culturen zijn vandaag de dag niet meer te vertrouwen, omdat ze denken makkelijk een slaatje te kunnen slaan uit goedgelovige vrouwen. Voor mij toont het aan hoe wanhopig westerse vrouwen op zoek zijn om datgene te vinden wat ze hier hebben verloren. Ze doen er verstandiger aan om hun eigen mannen op te helpen bouwen door hen het respect te geven dat ze verdienen en hen met raad en daad terzijde te staan i.p.v. te denken dat wat van ver komt beter is.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.499
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan