ozone generator

Nick, ik bedoel dat je dit echt zelf kunt gaan ontdekken. Je hebt het artikel, je hebt het boek besteld, lees beide en denk vooral zelf na en vertel ons dan wat je hebt ontdekt en hoe je erover denkt.

 
Ja dat begrijp ik dirtsa, alleen ik wil nu al met tegenargumenten komen ;) voordat ik dat boek heb en uitgelezen zijn we echt een stuk verder...

 
Nick,

Dit is pure disinfo! Er worden teveel spookverhalen rondgestrooid op het internet. Ozon inademen is alleen gevaarlijk als je rechtstreeks met je mond aan het apparaat hangt. Hetzelfde zou gebeuren als iemand rechtstreeks uit de fles zou drinken met 3% waterstofperoxide. Ed McCabe schrijft over veel extremere gevallen, mensen die letterlijk van binnen gingen bubbelen! Ook die hadden na het aanvankelijke ongemak wel degelijk baat bij zuurstoftherapie, zelfs als het dus om een overdosis gaat. Desondanks is het natuurlijk verstandig om de dosering te beperken tot wat je op dat moment aankan.

Mike

 
Mike, bedankt zo denk ik er dus ook over, alleen hoe vertel ik haar dat het om disinfo gaat ;) ?

 
Wij zijn op zuurstof gebaseerde organismes. Het is de meest belangrijke voedingsstof die er bestaat. We kunnen 30 minuten zonder voedsel, maar geen 30 minuten zonder zuurstof. Dit maakt zuurstof letterlijk van levensbelang. Zuurstof valt echter niet te patenteren en dus is het er bepaalde partijen aan gelegen om ons angst aan te jagen voor zuurstof door het 'giftig' en 'gevaarlijk' te noemen.

Doodsoorzaak nr. 1 is helemaal niet hart- en vaatziekte of kanker, die momenteel strijden om de officiele eerste plaats. Welnee, het is iatrogenie: dood door doktoren. Laat de ziekenhuizen hun wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse sterftecijfers maar eens vrijgeven. Over giftig en gevaarlijk gesproken! Maar ja, 'medicijnen' zijn dus wel te patenteren.

En zo worden we bang gemaakt voor alles wat natuurlijk, vrij verkrijgbaar en levensscheppend is: verzadigd vet, cholesterol, zonlicht, vitamine A en dus ook zuurstof. Ons wordt zelfs wijsgemaakt dat een levensscheppend, natuurlijk gas als koolstofdioxide een gevaarlijk broeikasgas is, terwijl de werkelijke door de mens veroorzaakte vervuiling en de ontbossing (zuurstof!) onbesproken blijft.

Steeds vaker hoor je dat mensen op bepaalde plaatsen overlijden aan hoge concentraties ozongas in de lucht. Nooit hoor je dat er dan sprake is van hoge concentraties luchtvervuiling die juist door de ozon wordt opgeruimd. Dit doen we met cholesterol ook: de brandweermannen de schuld geven van de brand. Overal waar fik is zie je brandweerlui, dus die zullen de brand wel hebben veroorzaakt.

Zijn dit genoeg argumenten voor je of moet ik nog even doorgaan? Mensen moeten hun eigen gezond verstand weer leren gebruiken en niet klakkeloos alles aannemen van zgn. 'experts'. Dit jaar is het 100 jaar geleden dat de Titanic zonk. Deze was ook gebouwd door 'experts' en zou onzinkbaar zijn!

Mike

 
Mike,

bedankt voor de argumenten, het klinkt allemaal zo logisch alleen zo weinig mensen willen het begrijpen, helaas....

 
Ik heb dit citaat vaker hier aangehaald maar het blijft briljant:

Quote:
Als het vreemd lijkt dat zo weinig mensen voor zichzelf lijken te denken, dan komt dat omdat het voedsel dat ze eten niet de voedingsstoffen bevat die dit mogelijk maken.


Mike

 
Enkelen van jullie hebben inmiddels een aantal maanden of langer een ozon-apparaat in gebruik.

Omdat ik plannen heb om er ook één aan te schaffen, graag de gebruikerservaring.

ToN

 
Ik heb deze: kan een een uur achter elkaar draaien: http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160460022231

Ik maak er elke dag gebruik van: ik ozoneer water sochtends ermee dat ik drink en om de vier dagen neem ik een geozoneerd voetenbadje (eerst ozoneer ik het water 20 min en dan 30 min voeten erin met 2 eetlepels keltisch zeezout en een glas melk erbij nog). Voetenbadje is goed voor de stoelgang ook. En mineralenopname via mijn darmen is verstoord, maar via de huid gaat het beter!

Verder heb ik een tijd lang snachts in ozonlucht geslapen.

 
Hoi, ik ben gloednieuw hier! Ik ben van plan om weldra een degelijke ozongenerator te kopen. Ik weet het kost een hoop geld. Het is de bedoeling om een ozongenerator te kopen met de bedoeling om de ruimtes die ik heb, om de zoveel tijd eens te ontgeuren/ontsmetten (shockbehandeling). Ook de auto bv. Het lijkt me ook handig om me een ozonmeter aan te schaffen wat ook niet goedkoop is. Ik reken dat ik voor beide tezamen al snel 1500euro kwijt ben. Ik lees overal op internet dat je voorzichtig moet omgaan met ozon. Wat ik niet zo goed begrijp is dat er hier mensen op het forum zitten die veel en langdurig gebruik maken van ozon (in de lucht). Men zegt dat dit kankerverwekkend is.

Zijn er toevallig nog mensen hier op het forum die gebruik maken van een ozongenerator voor shockbehandeling (lucht/oppervlaktes). Ik heb voor die mensen namelijk enkele vragen......

 
Het establishment, waartoe behalve het medisch-industriele complex ook de voedingsindustrie en de traditionele media behoren, heeft informatie over zuurstoftherapie, die ruim 100 jaar oud is, succesvol weten te onderdrukken. Als je alle TV, radio en kranten en bladen beheerst kun je dit makkelijk doen, maar nu is er internet en krijgen we de unieke gelegenheid om zelf aan onderzoeksjournalistiek te doen en informatieoverdracht mogelijk te maken waarvan de autoriteiten liever niet willen dat jij dit weet.

Waarom zuurstoftherapie onderdrukken? Verschillende redenen:

- Er rust geen patent op zuurstof, omdat het natuurlijk is en de natuur valt niet te patenteren (dit is ook waarom men gewassen genetisch manipuleert, want dan is het jouw creatie en is het wel te patenteren)

- De therapie kost weinig geld en is gemakkelijk thuis zelf toe te passen, hetgeen ons onafhankelijk maakt van het medische systeem

- De therapie werkt en deze business gaat niet over genezing maar onderdrukking van de symptomen - er zit geen geld in gezondheid en genezing, wel in ziekte en symptoomonderdrukking

Het beste wat het establihsment nu kan doen is bangmakerij verspreiden via het internet. Aangezien Google ook onderdeel uitmaakt van het establishment zorgen zij ervoor dat de reguliere sites vooraan staan als je op dit soort onderwerpen zoekt en dan kom je al gauw de angstzaaiende verhalen tegen. De drie meest voorkomende onzinverhalen die je vaak hoort over actieve zuurstof om je toch maar vooral te weerhouden van het gebruik ervan:

- Zuurstof oxideert en creeert vrije radicalen

- Zuurstof is een giftig gas als je het inwendig of uitwendig gebruikt

- Zuurstof is explosief

De overlappende boodschap bij alle drie is vooral: Wees BANG, erg BANG! Don't believe the hype!

Mike

 
Als je ruimtes wilt ontgeuren zul je denk ik een apparaat nodig hebben dat een stukje krachtiger is als degene die wij hier gebruiken. Ik heb ooit eens een liter of 10 rauwe melk laten vallen in mijn auto. Hier komt na verloop van tijd een smerige lucht vanaf, dat wil je niet weten! Een vriend van mij (automonteur) heeft dit toen ook met een ozonapparaat een stuk weg gekregen. Echter na een tijdje kwam de geur weer terug. Ik heb toen met mijn eigen ozonapparaat wel de laatste restjes weg kunnen krijgen.

 
Het probleem is dat ik niet goed weet hoeveel de intensiteit van ozon ik moet gebruiken en hoelang. Het is ook zo dat ik een paar ondergrondse garageboxen wil behandelen en die bevinden zich in een gemeenschappelijke ruimte. Als ik dit dan doe moet dit dit op een rustig moment gebeuren, een zondagnacht, en mag het ook niet te lang duren (30 minuten?) Het zal wellicht nog enkele uren duren eer de sterke ozonlucht weg is die vrijkomt uit mijn garageboxen. Ik wil uiteraard niet dat andere mensen er last/ergwaan van krijgen. Een te hoge intensiteit kan dan ook weer niet want dan loop ik wellicht het risico dat de ozon materiaal zal aantasten/beschadigen....

 
Voor je 1500 euro wilt gaan uitgeven, zou ik eerst meer willen weten. In flood your body with oxygen/EdmcCabe, gaat ook een gedeelte over grotere apparaten. In gebruik bij boeren/koeienstallen. Volgens mij stond er ook in dat er geen anti-biotica meer nodig was na aanschaf.

Zwembaden maken gebruik van zuivering door ozon.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.166
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan