ozone generator

ik heb een chi machine geprobeerd en gekocht...het effect op mijn lichaam was wonderbaarlijk..ik voelde me vele malen fitter en liep beter...geen verkrampingen meer van mijn beenspieren en ook sliep ik beter....

helaas...ik kon er niet tegen ..na een dikke week kreeg ik heftige klachten waaronder duizeligheid..ik stopte en probeerde het een aantal weken later weer...de reactie was gelijk...maar het effect was nu nog korter..ik kon er niet tegen. de machine staat nu al een jaar onder in de kast :cry:

 
Hoi Albert, zou je kunnen onderschrijven dat die duizeligheid een ontgiftingsreactie is? Is die chimachine zo eentje die je benen op en neer schudt? Als het een ontgiftingsreactie van jou betreft lijkt het me zaak om heel heel rustig te beginnen.

Nog veel rustiger dan je deed.

En ALS het een ontgiftigingsreactie was bij jou, dan betreft het: bingo en zou ik me juist niet afkeren van de machine.

Langzaam, maar heel langzaam opbouwen.

Maar goed misschien overzie ik niet helemaal alle typen reacties van je lichaam.

 
hallo Lievergezond

ik denk idd dat de reactie een heftige ontgiftingsreactie was. ik kreeg ook knallende hoofdpijn en algehele misere :mrgreen:

ik durf bijna niet meer te beginnen ( zelfs niet heel rustig), vorig jaar rond deze tijd heb ik last gehad van heel ernstige duizeligheid. ik was hier echt heel ziek van en moest weken thuis blijven en plat liggen ( ik gebruikte de chi machine in deze periode al niet meer ! ) Dit deed me denken aan de periode dat ik ziek werd van de chi machine, alleen heftiger nog.

dat het BINGO was, dat was ook wel duidelijk..het was een wonderbaarlijke verbetering van mijn algehele gezondheid

 
Beetje raar misschien Albert, maar je verhaal maakt me nieuwsgierig naar het apparaat. Ik heb die chimachine wel eens geprobeerd op een festival.

Ik zou heel heel rustig beginnen weer en dat ding echt niet weg doen als ik jou was.

Als je nagaat dat je reactie zo heftig was, dan heb je veel toxinen in je lijf.

Maar die kunnen er allemaal uit als je het rustig aanpakt.

Vraagt wel veel trial en error en tijdsinvestering idd.

 
ik begrijp je nieuwsgierigheid...

destijds heb ik het er met Mike over gehad. De reactie die ik had leek op de reactie die ik kreeg toen ik voor het eerst met H2O2 begon...het voelde heel goed ( de reactie van de chi machine was nog sterker)

ik heb dus een toxinenprobleem, maar ook een behoorlijk groot ontgiftingsprobleem...er gebeurt van alles maar kennelijk kan ik de rommel niet kwijt

 
Kleine beetjes per keer opruimen Albert, dat is dus de strategie om jezelf langzaam te ontlasten.

De koffieklysma is trouwens een manier om je lever aan te zetten zonder deze verder te belasten (dat gebeurt met andere leverkuren wel: die leveren misselijkheid op bij veel toxinen bijv: maar dat heb je niet bij een koffieklysma).

Het is wel ff een omschakeling qua leven, maar misschien helpt het je?

 
dat zal mogelijk gaan werken, ik gebruik nu 2 druppels H2O2 3% en denk er zelf ook regelmatig aan om de chimachine weer eens heeeeel kort te gaan gebruiken

mocht dit iets brengen dan zal ik dat natuurlijk posten

 
en de koffieklysma ...dat ga ik zeker doen..nog de juiste koffie gaan kopen bij de biologische winkel

wel wreed trouwens...ik neem koffie waar ik zo gek op ben ..dan alleen nog maar via dan andere kant...en daar proef je niets van :D

 
Ja Albert en weet je wat het erge is.

Voor 1 klysmabeurt ben ik drie volle eetlepels (70 gram) biologische koffie kwijt.

Best veel, best duur!

Maar je krijgt er wel energie van hoor!

Vanochtend had ik hoofdpijn trouwens, ik denk een herx van de ozon die ik afgelopen nacht inademde, en ff een koffieklysmabeurtje en hoppa weg.

 
Ja, dat zal wel ontgifting zijn waarschijnlijk :)

Ook voor ongezonde mensen op een rebounder lees ik wel eens dat zij bij een handvol wipjes zich reeds beroerd kunnen voelen. Toch wordt hier bijna aangeraden "hoe langer, hoe beter."

Ook opletten mss voor het soort chi-machine. De originele zou een bepaalde schudfrequentie gebruiken die nauwkeurig onderzocht is. Ondertussen zijn er andere machines waar je buiten de marges mee kan variëren, dus dat is ook een mogelijke factor.

Heb zelf enkel een Bellicon rebounder. Kost wel iets, maar is heel stil en van de juiste bounce-zachtheid. Je kan makkelijk hierop naar TV kijken dus als je wenst.

Er is ook een volk (zou de naam moeten opzoeken) die aan één stuk door schijnen te lopen of bewegen. Zolang zij dit doen is er geen probleem. De verklaring zou zijn dat hun lymfe zo goed in beweging wordt gehouden dat het bloed ten allen tijd zuiver genoeg is om alle benodigdheden optimaal aan de cellen te leveren. Dit komt uit het werk van C. Samuel West en ook in een boek van Moritz wordt het vermeld, al leek die een andere reden te suggereren.

 
Het maakt toch eigenlijk niet uit of je de koffie zet en drinkt of deze gebruikt als klysma?

Ik heb overigens nooit koffie gedronken, dus voor mij is dit wel extra, maar ik denk nog steeds: als ik altijd koffie had gedronken was ik al jarenlang meer kwijt geweest.

Maar als je die dan niet meer drinkt en nog wel gebruikt als klysma dan ben je ongeveer hetzelfde kwijt.

 
Zeker wel, dat is "totaal iets anders" zoals ik het begrijp. Anders zou drinken volstaan om het effect van het klysma te verkrijgen, nietwaar?

 
Ghee, ik bedoel eigenlijk wat kosten betreft. Dus dat je het niet erg vindt van de prijs als je het drinkt, maar het wel duur vindt als het via de andere kant gaat.

Maar als dit ook nog eens veel gezonder is....en helpt met de leverreiniging.

 
Dan kun je beter de kosten hebben en het er van onderen instoppen.

Dan de kosten hebben en het van boven nuttigen.

Van boven brengt het alleen maar stress.

En van onderen brengt het heling.

Het is maar hoe je het bekijkt, van onderen of van boven belicht.

Als men niet weet waar dit op slaat dan slaat het eigenlijk nergens op......... 8O

 
@ Janse...heb er een besteld via jouw link... bedankt :D

Zondag besteld...gisteren thuis gekregen.

Gisteravond mee naar bed genomen...aan mijn kant van het bed gezet en toch het

raam open...zo had mijn man er geen last van (apparaat is i.d.d. vrij geruisloos)

en lag ik in de ozonlucht.

Geweldig geslapen...werd echter wakker met keelpijn.

Kan deze keelpijn van teveel ozon komen??

Ik lig al bijna 2 maanden in de lappenmand...zit allemaal in neus, mond en longengebied..

Dia.

 
Ik heb gisteren dit ozonapparaat binnen gekregen, shit, vreemde stekker eraan :roll: kan ik deze nog niet gebruiken.

Was eigenlijk erg benieuwd hoe ik mij zou voelen.

Wie heeft er praktische tips voor mij, voor de toepassingen van dit apparaat. Dus wanneer moet je dit aan zetten voor het slapen, en hoe lang's nachts tijdens het slapen.

Hoe ozoneer je je water, of het bad.

Of hoe doe je dit precies bij kokosolie of olijfolie, en wat kun je dan precies met deze olie.

 
Hoi Dirtsa,

Verdorie, heb je eindelijk het apparaat, moet je nog wachten op het gebruik ervan.

Ik kan je alleen echt instrueren over het gebruik van het ozonapparaat als luchtozoneerder.

Balen van die vreemde stekker.

Heb je iets van een winkel als de handyman in jouw buurt?

Hier bij mij heb je die wel en die verkoopt wel van die verlengde stekkerdingen voor die voltstekkers die er bij ons niet ingaan.

Ja dat snap ik dat je je benieuwd bent naar wat je voelt van het apparaat.

Ik voel helemaal niets erbij, behalve dat de geur onmiskenbaar is.

Althans wat ik voel, koppel ik niet aan de ozonlucht.

Ik probeer 3 uur erin te slapen.

Maar in mijn geval betekent dat dan in elk geval dat apparaat elke 40 minuten weer opnieuw aanzetten en dat dan iets meer dan 4 x: dus daar kom ik niet aan.

Wat ik vernam van mijn therapeut is dat in de ozon slapen effectiever is dan erin bivakkeren overdag.

Schijnbaar heb je dan ineens de dubbele tijd nodig.

Misschien omdat mensen in hun slaap dieper adem halen dan in waaktoestand?

Volgens mijn therapeut stopt de ozonlucht de veroudering.

Het is dan 5 maanden op en 5 maanden af dat je het ozonapparaat het beste gebruikt.

Ozon gaat overal doorheen.

Als je toevallig boven slaapt, gaat de ozon naar beneden.

Je kunt het apparaat het handigst ergens boven de 1m70 plaatsen.

Als beneden je slaapkamer een mand met fruit staat, dan wordt die ook gelijk meegenomen (het werkt dan antischimmel bijv., maar wat ik begrijp is het ook anti-pesticiden): de ozon gaat dus overal doorheen.

Ik heb zelf geen reactie volgens mij op de ozon nogmaals.

Mijn vriend die reageert er wel op met veel gekuch en slijmgedoe, maar die rookt ook nog steeds. dus ik denk dat dat het is bij hem: dat bij hem de ozon daarom nogal heftige reacties in zijn kno- en longgebied oproept.

Volgens mij therapeut moet je als je van geozoneerd water gebruik wil maken met het apparaat 10 minuten rekenen voor een liter.

Best zo koud mogelijk water: dan houdt het water de ozon het langst vast, want wat ik begrijp is dat de ozon ongeveer zowiezo na 20 minuten je water is uitgevlogen.

Wat ik me eigenlijk afvroeg: ik las dat iemand zelf nu de eigen water ozoneert met een pompje voor in een aquarium.

Zou dat pompje niet ook kunnen werken voor de lucht te ozoneren?

Zo´n pompje kost 12 euro in de dierenwinkel.

Scheelt een hoop getrut met de douane en/of dat je een kapot apparaat thuisgestuurd kan krijgen.

 
Ik heb volgens mij totaal geen probleem gehad met douane, ook zat apparaat keurig ingepakt. En het was er erg snel. Vrijdag besteld, vandaag al, in huis.

Hier in debuurt zit helemaal geen winkel :mrgreen: platte land. Wel een verkooppunt van een bakker, maar ja, ik eet geen granen meer. mijn zoon wilde wel komen hoor om een andere stekker te monteren. Maar, ik wil zo'n ding dan ook meteen gebruiken/uitproberen.

Ik las er al regelmatig over het vorige jaar, maar je kan niet alles tegelijk kopen. Dus dit moest even wachten, maar zat wel constant in mijn achterhoofd.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.058
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan