ozone generator

Idd dank Evan!

Ik ga ff kijken hoe duur zo'n adapter is.

En verder kreeg ik net van iemand de tip om via amazon.co.uk te zoeken.

Als je dan bestelt dan hoef je geen douanerechten en andere douane-ellende zoals die van Dia te betalen.

Bestel je hier iets, dan komt het vaak nog van hoofddorp af kreeg ik te horen.

 
Ik lees over douaneproblemen. Is het in de EU verboden om een ozongenerator te hebben? Zijn ozongenerators hier niet gemakkelijk te verkrijgen? Riskeer je dat je ozongenerator niet aankomt als je hem uit de VS besteld?

@ Mike

Interessante aanvulling die je geeft over het verband tussen nooit wat hebben en zuurstoftekort. Ik ken ook wel voorbeelden van mensen die heel lang gezond lijken te zijn en plotseling een of andere ziekte krijgen of een beroerte. Dit neemt niet weg dat iemand die nooit wat heeft toch kerngezond kan zijn. Er zullen immers ook mensen zijn die nooit wat hebben, maar niet plotseling ernstig ziek worden of dood neer vallen.

 
Quote:
Er zullen immers ook mensen zijn die nooit wat hebben, maar niet plotseling ernstig ziek worden of dood neer vallen.


Deze mensen zijn letterlijk een uitstervend ras. Ze zijn de uitzondering en niet de regel en je ziet vaak dat ze voor de oorlog geboren zijn. Na de oorlog is de degeneratie pas goed ingezet. Interessant om te zien dat doktoren een darwinistische opvatting navolgen, nl. dat evolutie heel langzaam verloopt, en dat ze dan toch glashard kunnen beweren dat veel van de hedendaagse gezondheidsproblematiek 'genetisch' is. Zijn onze genen in pakweg 60 jaar tijd dan ineens zo dramatisch veranderd dan? Ik dacht dat de evolutie heel traag verliep!

Mike

 
Lievergezond: hoe zit dat dan met "sorry, no international shipping"? Wordt het dan toch in Nederland bezorgd?

 
Woops, ik zie dat niet staan, maar ik zoek verder!

Deze is op meer plekken te koop.

Hopen maar dat er eentje deze wel internationaal wil verschepen.

Dank voor je waarschuwing!

 
Gaan jullie ook tot de nek in een zak zitten terwijl je het met slangetje de zak onder "druk" laat komen? Dat is nl. een aanrader van Hulda Clark. Een beetje een "poor man's hyperbaric chamber" :)

 
Hallo Ghee,

Helemaal niet nodig dat gedoe van in zo´n zak zitten of zo of in sauna´s.

De ozon dringt overal doorheen en inademing gaat ook goed mits niet te dicht bij het apparaat (vraag Janse, die probeert alles eerst zelf uit:), dat geeft irritatie)

Misschien dat het allemaal wel sneller gaat met zo´n zak.

Maar als je de tijd hebt, dan kan het ook zonder zak.

 
Ik heb ooit eens gelezen dat het ozoneren van water niet zo de moeite was dan je zou denken, maar die bron moet ik eens terugvinden om opnieuw op zijn waarde te beoordelen...

Hulda Clark is daarentegen altijd zeer streng, dus wél altijd te overwegen, lijkt mij.

Je kent nu in elk geval alweer een variatie erbij mss ;)

 
Ozoneren van water: volgens mij is geozoneerde lucht ook effectiever.

Hangt natuurlijk ook af van met welk doel je water ozoneert: het water houdt de ozon maar 20 minuten vast en dan volgens mij ook alleen nog maar als het koud is volgens mij.

Maar sommige mensen gebruiken misschien geozoneerd water vanwege de desinfecterende eigenschappen van het water?

Alleen als je de ozon ook wil hebben in je lichaam is het handiger het snel te drinken na ozoneren.

 
Quote:
volgens mij is geozoneerde lucht ook effectiever.



Ik kwam onlangs op een beurs een verkoper van http://www.salin.be tegen en die zei dat sommige mensen geen ozon kunnen verdragen (zoals geproduceerd door sommige negatieve ionen-apparaatjes), vandaar ook het nut van hun systeem. Ik weet niet zeker of het dan om hetzelfde soort ozon gaat en hoeveel dat dan voorkomt... Mogelijk te verwaarlozen.

Door je opm. vraag ik mij nu ook af hoe een "hyperbaric chamber" eigenlijk werkt. Zou het vooral het inademen onder druk zijn dat het hem doet of zeker zo veel ook het opnemen via de huid? (ik weet ook niet of dat met ozon te maken heeft) Zal eens moeten Googelen of McCabe boek opendoen :)

Als Hulda het aanraadt, zal er in elk geval ook wel opname zijn via de huid en mss goeie redenen om het darmpje ahw niet in je mond te steken... ;-) Ik hoop het eens tegen te komen als ik wat meer van haar ga lezen ooit.

 
Ik ben nieuw hier en ben nog niet zo op de hoogte van alles wat hier wordt besproken. Ik vroeg me af of zon apparaat de enige manier is om meer zuurstof op celniveau binnen te krijgen? We moeten toch niet afhankelijk zijn van zon duur?? apparaat zeg maar.

 
Dank jullie wel! Ik ben al sinds mijn 18e geinteresseerd in voeding en gezondheid en heb het boek van Price ook al jaren thuis liggen.

Ik doel meer op het feit dat de oermens dat soort middelen ook niet gebruikte om gezond te blijven, wat maakt het dat we dit nodig hebben en vroeg me af of er met sporten of yoga ook niet extra zuurstof naar de cellen komt?

Maar ik ga de links even inlezen.

 
Er bestaan ook klinieken waar je de H202 intraveneus krijgt toegediend, dit schijnt nog effectiever te zijn dan de H202 in water drinken. Ik drink de H202, en ben nog steeds, al vanaf begin dit jaar, aan het ophogen.

maar intraveneus wil ik nog wel graag een keer.

Welkom hier, jij bent dus al jaren bezig met WP of alleen het boek in huis liggen.

 
Debsy, de mens uit de oudheden had minder bebouwing en luchtvervuiling. De hoeveelheid beschikbare zuurstof is drastisch gedaald sinds de industriele revolutie. We gebruiken nu ook veel meer energie (electriciteit en brandstoffen) dan ooit tevoren en het verbruiken van energie kan niet zonder: zuurstof.

Door te bewegen transporteer je wel zuurstof, maar die moet wel beschikbaar zijn. Daarnaast is het maar tijdelijk, terwijl je lichaam continue processen doorloopt waar (veel) zuurstof bij nodig is. Waarom zou je anders de ganse dag ademhalen?

Sterker nog, door de hoeveelheid schade die ons lichaam door onze omgeving oploopt hebben we nu meer zuurstof nodig dan ooit tevoren om alles weer te repareren.

 
Debsy heeft een goed punt en ik denk zelf momenteel ook dat het belangrijker is dat je beweegt dan dat je dingen als H2O2 neemt (hopelijk is de combinatie ideaal, al vermoed ik best dat een teveel aan zuurstof ook mogelijk is). Dit zou immers niet bij de cellen geraken als je lymfe niet in beweging is, want die moet oa bloedproteïnen uit het bloed kunnen halen opdat eea tot bij de cellen zou geraken. Als je lymfekanalen eerder verzadigd of gecongesteerd zijn, zal extra H2O2 mss niet veel uitmaken; het geraakt gewoon niet bij de cellen (het zal hopelijk altijd wel *iets* helpen, zolang niet *al* onze cellen bijna onbereikbaar zijn geworden).

Het is ook daarom dat een rebounder of chi-machine meer zuurstof in je bloed zou brengen dan het opzetten van een zuurstofmasker. Voor een chi-machine 7% tegen 2% heb ik eens gehoord.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan