Ozon tandzorg / tand herstel en onderhoud

Lievergezond,

Ik heb ook zo'n ozonapparaat en heb er nog steeds veel plezier van.

Quote:
Kreeg je in het begin last van je longen van die ozon in je kamer dat je moeilijk aan adem kon komen bijv?


Ik niet in elk geval. Merkte binnen een paar dagen al dat ik vrijer kon ademhalen.

Quote:
Ik heb vast ook schade aan mijn longen, ook wel gemeten door de bioresonantietherapeut.


Gewoon rustig aan opbouwen dus en zelf aanvoelen hoe ver je kunt gaan. Ik denk dat het ozonapparaat weleens zeer goed kan helpen bij de schade aan je longen. Als ik het aparaat in de kamer aan heb staan heb ik nog nooit problemen gehad, hoelang het ook aan stond (kan maar max 40min). Maar...GA NIET DICHTBIJ PURE OZON INADEMEN! Ik ben natuurlijk weer zo gek dat ik vanalles uitprobeer, dus heb dit eens geprobeerd. Gevolg; Zeer geprikkelde longen, pijn bij elke inademing. Gelukkig verdwijnt dit na ongeveer een kwartiertje weer, maar het is zeker niet aan te raden. Kreeg er ook zo'n heese stem van, wat veel mensen ook ervaren bij h2o2 therapie. Ontgifting dus..

Quote:
Hopelijk kan de ozon hier een rol bij spelen in directe zin om mijn longen schoon te maken en/of long(blaasje)weefsel te herstellen als dat mogelijk is.


Gewoon doen dus, maar rustig aan opbouwen. Weet bijna zeker dat je er veel plezier van zult hebben!

 
Janse ik zie nu je posting pas!

Dank voor je antwoord!

Je zegt dat het maar maximaal 40 min kan, dat apparaat aan.

Is dat het maximum dat het apparaat aankan?

Ik heb hier een site van iemand http://www.healingcancernaturally.com/healingwithlight.html wiens vrouw 2x van de kanker is genezen door ozon.

Maar die had het apparaat 8 a 9 uur aanstaan per dag ongeveer!

(maar hij zei wel dat hij het eerste apparaat waarmee ze de eerste keer kanker hebben verholpen, dat ze toen het apparaat ¨gefried¨ hadden.

De website zegt trouwens dat je met het ozonapparaat op je oren te houden dat je problemen met je hoofd ook kunt verhelpen.

Ik heb zoveel hoofdpijn, en ook oorpijn!

Lijmoren heb ik: ik las in het gapsboek dat dat met de darmen te maken heeft die lijmoren.

Ook weer niets verbazingwekkend natuurlijk.

Ik druppel nu h202 in mijn oren en dat werkt wel, het haalt alleen de oorzaak in mijn darmen niet weg natuurlijk.

 
Het apparaat heeft een timer die tot max 40 min gaat en hierna slaat af. Je kunt hem daarna natuurlijk gelijk weer op 40 min zetten en dit net zo vaak herhalen als je wilt. Heb pas nog een potje kokosolie/rode palmolie 3x 40 min geozoneerd. Krijg je een hele frisse huidcreme, aftershave, zonnebrand, tandpasta van.

Het apparaat op je oren doen heb ik nog nooit van gehoord :D

Binnenkort maar eens uitproberen dan..

 
Oh ok, het apparaat kan het misschien niet aan om langer aan te staan dan 40 minuten?

Hier de passage over de oren van die site:

Quote:
I have ozonated my ears, and trust me, ozone penetrates the eardrum. For me, after about two months a clear liquid started coming out of my ears. This liquid is lymph fluid carrying toxins out of the body. My ears drained so much at night that my pillow was soaked through to the bed. I started noticing I could think clearer also. When I first started "cupping", I wanted to cure this itching head thing I had for about 20 years. When my ears started oozing and my head started itching, I quit doing the ears and just applied ozone to my head. My head oozed a lot and had bumps all over it for about 10 months. I ozonated my head once a week to once a month.


http://www.healingcancernaturally.com/ozone-therapy-cancer-faq.html

 
Janse nog ff een vraag over bijv de ozon bij de oren houden. Is dat dan ook niet te dicht bij je longen? Geen idee wat dan te dichtbij is met die ozonslang. Ik zag dat Mike ook iemand aanraadde om de slang op de kies te zetten. Hoe kan het dan dat die dan geen last van de longen krijgt vervolgens van de ozon?

 
Lievergezond,

Ik denk dat het wel meevalt. Ik bedoel eigenlijk dat je niet met je neus of mond rechtstreeks ozon moet inademen. Bij je oren zal het wel meevallen, al denk ik dat als je het langere tijd wilt doen je longen ook wel kunnen gaan prikkelen. Misschien beter om het voor een open raam te doen ofzo als je het dicht bij je gezicht wilt gebruiken.

Quote:
Ik zag dat Mike ook iemand aanraadde om de slang op de kies te zetten. Hoe kan het dan dat die dan geen last van de longen krijgt vervolgens van de ozon?


Dat was advies voor mijn zus. Ze heeft dus ook voor langere tijd het slangetje op haar kies gehouden. Ze nam dan steeds een hap adem en deed dan het slangetje op haar kies terwijl ze haar adem inhield. Op deze manier kreeg ze dus geen mega hoeveelheden ozon direct in haar longen.

 
Quote:
Dat was advies voor mijn zus. Ze heeft dus ook voor langere tijd het slangetje op haar kies gehouden. Ze nam dan steeds een hap adem en deed dan het slangetje op haar kies terwijl ze haar adem inhield. Op deze manier kreeg ze dus geen mega hoeveelheden ozon direct in haar longen.


Dank je Janse! Makes sense!

 
Hier iemand die met eigen bloedtherapie / ozontherapie van de chronische vermoeidheid herstelde voor ongeveer 75%:

 
Er zijn ozon cups in de handel: handig: &feature=related (voor als ik mijn oren wil ozoneren bijv:) )

 
Oren ozoneren kan denk ik ook direct met de slang in de oren van wat ik ervan begrijp.

En de ozonslang kan via een klein trechtertje ook op een deel gezet worden van de huid.

Hier een filmpje over ozon direct in de anus!



Heeft iemand dit al eens geprobeerd?!

 
bij vrouwen is er de mogelijkheid van vaginale insufflatie van ozon met een ozonapparaat: die brengt de ozon bij veel vitale organen en ook de lymfeklieren.

Dan moet je wel weten welke snelheidsdruk (of hoe noem je dat) op het apparaat staat.

Bij sommige apparaten is die snelheidsdruk (ik weet niet of dat het goede woord is) variabel en dus regelbaar, dat kan jammer genoeg niet met het apparaat dat Mike ook heeft.

 
Ik heb de mogelijkheden energetisch laten testen van het gebruik van ozon.

Dit kwam er uit:

bijv 1 x in de week eigen bloed ozontherapie staat gelijk aan een maand dag in dag uit ongeveer 3 uur je huis ozoneren.

5 x eigen bloed ozontherapie helpt vaak om mensen weer op krachten te komen (om het zelfgenezend vermogen weer back on track te krijgen).

een denkbaar scenario (om je gezondheid te ondersteunen) is: je huis 5 maanden dagelijks ozoneren en dan 5 maanden niet.

en zo op en af.

liefst op een zo hoog mogelijke plek: en het gaat altijd ook door het plafond naar de kamer eronder: dwars overal doorheen: voeding hoef je dan niet apart te ozoneren: na 2 dagen in de ozon is voedsel doordrongen als je in de kamer boven de keuken bijv hebt zitten ozoneren.

apart ozon in je oren of in andere lichaamsgaten is niet nodig: via de ademhaling komt het overal.

nog iets over de werking van ozon die is getest: ozon geneest van zichzelf niet, maar het is wel heel krachtig met mensen terugkrijgen in hun krachten: het stopt de veroudering.

 
Quote:
Het apparaat heeft een timer die tot max 40 min gaat en hierna slaat af. Je kunt hem daarna natuurlijk gelijk weer op 40 min zetten en dit net zo vaak herhalen als je wilt. Heb pas nog een potje kokosolie/rode palmolie 3x 40 min geozoneerd. Krijg je een hele frisse huidcreme, aftershave, zonnebrand, tandpasta van.


Hoi ben hier nieuw en heb al veel gelezen, erg interessant allemaal !!!!

Maar nu mijn vraag... Hoelang bescherm die zonnebrand je ? En wat doet dat ozoneren precies met de olie?

 
Nickaaai,

Welkom op dit forum!

Het mengsel van kokos/rode palm en ozon werkt prima als zonnebrand, maar je moet het niet vergelijken met de rommel die je in de winkel koopt. De zonnebrand uit de winkel bevatten schadelijke kankerverwekkende nanodeeltjes. Verder blokkeer je hier het zonlicht mee, en dus ook gelijk de opname van vitamine d door de zon.

Het is niet zo dat als je kokos op je huid smeert dat je dan ongestraft de hele dag in de zon kunt gaan liggen, maar het helpt wel degelijk. Mijn vriendin heeft een behoorlijk witte huid en verbrand altijd snel. Sinds ze mijn zelfgemaakte zonnebrand smeert kan ze lekker van de zon genieten en wordt ze zelfs bruin ipv rood.

Je kunt ozon vergelijken met waterstofperoxide, daar heb je vast al over gelezen op dit forum. Ozon is o3 en waterstofperoxide is h2o2. Rode palmolie zit bomvol anti-oxidanten (wat eigenlijk pro-oxidanten zijn). Met het ozonapparaat voeg je dus nog eens extra zuurstof toe aan de kokos/rode palm. Verder is de mega hoeveelheid vit E in rode palmolie ook al super gezond voor de huid. Kokosolie en rode palmolie komen uit tropische gebieden en hebben dus eigenlijk van nature al een soort UV beschermingsfactor.

Over zuurstof en anti-oxidanten, lees dit anders even goed door:

https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=154

https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=265

https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=24

Evan

 
Bedankt voor de uitleg :)

Wat zijn de verhoudingen om die creme te maken?

En ik heb al zon ozon apparaat gekocht, dus dan meng ik kokos/rode palmolie, dat dan vloeibaar laten worden en dan ozoneren, right?

@Poekie

I know, bak al langere tijd in kokosolie.

 
De verhoudingen moet je gewoon zelf een beetje uitproberen wat je lekker vind. Als je het op je huid wilt smeren zorg dan wel dat je het grootste deel kokos gebruikt, anders smeer je jezelf helemaal oranje :mrgreen:

Leuk dat je ook zo'n apparaat hebt gekocht. Ik weet zeker dat je er veel plezier van zult hebben. Vooral als je een bad hebt thuis...HEERLIJK!

 
Haha ben echt benieuwd wat dat ozoneren nou doet voor in een bad, ga het gelijk proberen als die binnen is! Kan niet wachten!

Hoe gaat dat in z'n werking dan, eerst bad vol laten lopen en dan ozoneren, of tegelijkertijd?

En hoeveel minuten bijvoorbeeld? hoop vragen hehe :p

 
Ik doe het ozonapparaat gelijk al in het bad als ik het vol laat lopen. Wat keltisch zeezout mag natuurlijk ook niet ontbreken. Het apparaat gaat bij mij pas uit als ik het bad weer uit stap. Maar als ik jou was zou ik gewoon rustig opbouwen. De een reageert een stuk heftiger op ozon/h2o2 dan de ander. Ozon verandert in h2o2 als het in contact komt met water. Toch voelt en ruikt het anders dan h2o2, hoe dat precies zit weet ik nog steeds niet.

Je huid wordt er lekker zacht van en je hebt ook geen zeep meer nodig.

 
Hopen dat die snel binnen, en keltisch zeezout is ook al onderweg hehe :D

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.686
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan