Orgaandonatie

Tinne Kroone-Noor die haar 18 jarige dochter verloor aan een scooterongeluk en wiens organen werden gedoneerd.
:


Ik zag hem voor het eerst toen hij de stekkers eruit ging halen bij onze dochter . "Een demon " ging erdoor mij heen ,, ik keek hem op zijn rug . Wij wisten niet wie hij was . Hij nam niet eens de moeite om zich om te draaien naar ons of voor te stellen . Arrogantie ten top stond hij daar in zijn zwart lederen broek met zijn slip erboven uit . Geen witte jas aan maar een blouse en zwarte afgetrapte punt schoenen. Pas toen ik zei dat hij op lange Martin leek van achteren ( een vriend van ons ) draaide hij zich om en zei " ik heet ook Martin " .Hij gaf ons het bevel om aan het einde van het bed te staan te toe te kijken hoe onze dochter stierf ,, maar dat pikte ik niet . Ik wilde haar vasthouden en met haar bidden maar ik stond volgens hem gruwelijk in de weg . Nadat onze dochter op de ok lag voor haar nieren uitnamen kwam hij naar ons toe in familie kamer ,, " Gecondoleerd" zei hij " raar woord he gecondoleerd " en liep weg . Nadat Sophie 2 uur later om 1.30 op de ic terug kwam konden we afscheid nemen ,,terwijl ze aan het soppen waren om haar heen . Een half uurtje kregen wij van Martin de Jong ,, en toen vond hij het wel welletjes en moesten we vertrekken . Jaren heb ik nachtmerries van hem gehad en ga hem opzoeken op internet ,, ik moest weten wie deze man was en wat voor functie hij had in het ziekenhuis . Donorintensivist ,,, waarschijnlijk hij heeft opdracht gegeven om ons zo onderdruk laten zetten . " Alles voor een ja " ,, ik heb moordneigingen gehad nadat wij erachter kwamen hoe ze ons bedrogen hebben over orgaandonatie . Ik heb een klacht ingediend bij de kalchtencommssie van het ziekenhuis tegen hem ,, maar ik niet alleen vertelde deze ,, iemand uit het ziekenhuis zelf , die al die tijd ons geholpen had toen wij daar verbleven had ook een klacht ingediend tegen hem voor ons ,, omdat wij zo vreselijk onderdruk werden gezet om onze dochter maar als orgaandonor te geven .

 
cWYvlCm.png


pSyMt42.png


Mike
 
Nu zitten de kongsi van deze bananenmonarchie eindelijk zo'n beetje op het niveau waar ze thuishoren, de Ukraïne.
Misschien komen ze er nog bekenden tegen.
https://theinternationalreporter.org/2016/05/18/organ-harvesting-we-can-get-it-for-you-wholesale/
 
bKCHvca.png


Ik stel voor dat we massaal gaan registreren dat we GEEN orgaandonatie wensen. En mocht je toch willen doneren, doe dat dan met de PayPal-knop of mail mij voor mijn rekeningnummer.

Mike
 
Ik ben niet zeker, maar het systeem dat de politiek in Nederland nu heeft ingevoerd was in België al zo. Ik heb me een dik jaar geleden laten uitschrijven omdat ik geen donor wil zijn en ik wens ook geen orgaan te ontvangen van andere mensen.

Mijn lievelingstaal is altijd Duits geweest. Zelf ben ik 'wakker' geworden in maart 2013 en heb zoveel dingen gelezen en ook op YouTube vele zéér interessante dingen bijgeleerd. Het waren moeilijke tijden want ik moest nagenoeg alles herzien wat ik ooit had geleerd.

Maar de orgaan-kwestie ben ik nog maar onlangs meer gaan volgen. Ik denk dat dit ook weer te maken heeft met geld.
 
Het gaat veel verder dan geld. Dit is satanisme en eugenetica. De donorwet van D666 is gelinkt aan de voltooid leven-wet. Ze willen ons massaal afmaken en onze organen roven zonder onze toestemming en terwijl we nog leven (hersendood is geen dood, hoe verklaar jij de term 'beademd stoffelijk overschot'?)!

Mike
 
Ik heb vorig jaar mijn beide ouders, mijn vriend en mezelf laten uitschrijven. Ik hoop dat dit nu nog geldig is en dat er bij een nieuwe wet niet opnieuw iets gedaan moet worden. Dat is niet erg, maar ik kan er nergens info over vinden en dan zou dat heel rauw op mijn dak vallen als de uitschrijving niet meer geldend zou zijn.

Dorothé
 
Dorothé

Ik vraag mezelf dus precies hetzelfde af. Maar je kunt altijd inloggen toch via digi d om te checken of alles nog staat zoals jij wilt?
 
Mail van Annet Wood gehad, die dag en nacht strijdde tegen deze wet.
Ze gaat een referendum aanvragen nu het nog kan.
Met de extra 30.000 die nee hebben geregistreerd moeten die 10.000 handtekeningen te doen zijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
506.426
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan