Opnieuw voorstellen Celticmyst

hoi hoi ben ik weer even
Ik volg in de tussentijd alle vaccinatie-onzin

het is dus niet alleen vermoeidheid wat ik voel maar een soort schommelduizeligheid en mijn beeld dat niet stil staat, sinds de rontgen/kaakoverzichtsfoto. Best ernstige complicaties. Alsof m'n beeld niet goed binnenkomt. En ik moeite heb met het stil te krijgen. Dus met lezen is dit ook lastig.
En wat prikkelingen/jeuk op mijn hoofd.

Ziekenhuis houdt zich v.d. domme "Nee mevrouw wij hebben hier nog nooit van gehoord". Hierbij ben ik dus wel moe.  Zij hebben mij verder niet behandeld daar, de gnatoloog had een beetje een tunnelvisie.

Heb nog geen accupuncturist echt op het oog want ja bijna alles is natuurlijk ook dicht nu. Een enkele is wel open merkte ik, combi homeopaat accupunctuur.

In het ziekenhuis zeiden ze ook toen ik vroeg of die rontgen geen kwaad kon "nee hoor mevrouw maakt niet uit." Zo'n muts die dat apparaat bediende. Wat ik ook wel raar vind er werd niet eerst een gesprek aangegaan om vast te stellen of de foto wel nodig was, maar ik werd meteen dat apparaat in 'geduwd'.
Nouja het is gebeurd. Ik hoopte dat er behandeld zou worden (maar hoe kon ik denken dat zo'n gnatoloog- met tunnelvisie- in het ziekenhuis) mij kon helpen, maar had er beter aangedaan om die foto niet te laten maken. Zo zijn er wel meer dingen waarvan ik achteraf denk dit had ik totaal anders moeten doen.

Zoals Romagi al zei idd proberen met accupunctuur op te lossen. En het beste er maar van maken. In februari had ik gedoe met de coordinator van m'n vrijwilligerswerk en vanaf toen leek het wel of het wat slechter met mij ging (nu werkt die hele corona-crisis en het continu moeten dragen van mondkapjes- nee ik heb niet zo'n pas geprint voor vrijstelling) ook niet echt mee.
We gingen op een niet zo leuke manier uit elkaar. Ik had daar achteraf gezien beter voor mijzelf op moeten komen! En als ik het terug zou kunnen draaien had ik het zeker anders gedaan. Maar ook dat is gebeurd!

Gebit is nog niet op orde, maar sinds rontgen is het dus aanzienlijk slechter. Hoop dat dit nog wat bijstelt. Merk zelf daadwerkelijke schade van die rontgen.

Nou ja. Het gaat vanavond sneeuwen hoorde ik, ik ga zo nog even lekkere rauwe melk en kefir halen!!! Bij de boer. Jammer dat ik die pas niet geprint heb (heb zelf geen printer dus kan het zo niet doen) anders kon ik de bus in zonder masker.

 
Stap de bus in met een mask en ga zoveel mogelijk achterin zitten en hup, masker naar beneden.
 
wel een goed idee om de levertraan weer te herintroduceren, want inderdaad heb ik naast de zenuwschade die ik merk OOK vermoeidheid, en dat moet niet te erg worden ;)
Dus deze maar weer dagelijks nemen. Ik heb dus de gewone van Green Pasture maar dat ging altijd goed...
 
ging goed in de bus!
Gisterenavond ben ik even gaan wandelen in de stad. Toch raar die lege straten, normaliter was er wel wat volk op zaterdagavond. Heb nog wat fotootjes gemaakt.

Heb door de gebitsschade plus de rontgen nu best wel sterretjes/zichtproblemen, baal ik wel van. Maargoed dit had ik al getypt. De accupunctuur- heb 'n paar op het oog, die ik mogelijk zou kunnen raadplegen.

Dus wie weet. Maar voel mij momenteel niet lekker hoop dat ik toch wat verbetering ga vinden.

Merk dat deze klachten niet zomaar voorbij zijn, kaak gaat wellicht nooit meer over ook. Dus moet daarmee leven.

Las laatst hier op het forum een interessant stukje over amandelen pellen dat dat eigenlijk helemaal niet goed is, dat is op mijn 12e gedaan. En daar is toen ook articaine gebruikt.

Zo is ook mijn beugelbehandeling niet goed geweest is vastgesteld door een tandarts waardoor ik een beetje vreemde kaakstand heb gekregen.

Ja naarmate ik ouder word kom ik erachter dat ze echt niet weten waar ze mee bezig zijn.
 
hoi hoi even een kort berichtje

het is nog niet beter, ik zie een soort van zwarte streepjes in mijn zicht sinds de rontgenstraling. Die troep is echt schadelijk. Ook jeuk op mijn hoofd en soms verder naar onder op mijn lichaam.



Ben nog geen accupuntuurbehandeling begonnen. Hoewel sommigen wel open zijn nu, zullen de meesten nog langer dicht zijn.



Baal er wel erg van, hoe het nu is. Zie ook sterretjes, dat is eigenlijk al sinds mijn eigen tandarts flink heeft lopen polijsten in mijn gebit (schade), maar door de rontgen erger geworden. Is wel vervelend, ook dat ik nu niet goed lees. Ik kan het wel zien maar het is vlekkerig zeg maar. En die lui in het ziekenhuis maar zeggen dat de rontgen geen kwaad kon en dat ze hier nog nooit van gehoord hebben. Heb ze wel gebeld. Ik dacht destijds, toen ik daar was niet heel goed na, ik was ook in de veronderstelling dat mevrouw de gnatoloog de inslijpingen zou verhelpen maar na 5 minuten was ze al klaar want ze snapte de klacht niet. Ze had een tunnelvisie.

Maar inderdaad gedane zaken je kunt het verleden niet veranderen. Het is wel zo dat als je door een behandeling schade hebt opgelopen dat je daar wellicht nog iets mee kan. Maar beter is idd proberen hulp te zoeken zoals accupunctuur oid.

Had net een maildiscussie met mijn moeder, die heeft narcistische trekken dus dat wordt altijd een vreemde discussie. Dat ik een eventuele schadevergoeding van een tandarts maar zou moeten gebruiken om schoenen van te kopen?

In februari trauma vrijwilligerswerk opgelopen, al kan me dat nu niet eens zoveel meer schelen. Was destijds erg beïnvloedbaar voor wat anderen zeiden en deden en dacht te weinig aan mijzelf. Heb me een soort van weg laten pesten op mijn vrijwilligerswerk waarbij men over mijn grenzen heen ging en er niet werd overlegd, over invoering nieuwe computersystemen (waar ik mee moest werken) enz.  Heb mij daar 2,5 jaar enorm ingezet.

Ik heb toen aangegeven er niet mee te kunnen werken, maar kreeg iets over mijn 'gedrag' te horen, was een naar gesprek die dag. Ik trek narcistische mensen aan, omdat ik altijd ben opgegroeid met 'n moeder met narcistische trekken, zo lijkt het wel. Ik had echter die dag op mijn vrijwilligerswerk echt boos moeten worden op die coordinator, dus echt beter voor mijzelf op moeten komen. Dat bedenk je je dan achteraf. Dat zijn allemaal patronen.



Dit wilde ik even gezegd hebben.
Intussen wachten we rustig af tot de 15e, de 17e of de 20e.



Trouwens ik zat weer in de bus naar mijn vaste kefir en melk adresje. Altijd leuk om daar weer heen te gaan. Ze hebben nu de kefir in kleine 1/2 liter flesjes :). En toen had ik in de bus mijn mondmasker wat lager gedaan. Overal hangen van die camera's, en soms zie je jezelf dan opeens op dat scherm (met mondkapje half omlaag). De buschauffeur riep plotseling door de bus heen "Wil de jonge dame achterin haar mondkapje ook omhoog doen." Hij vervolgde: "Nog even volhouden, 17 januari is corona voorbij!"



Oja: omtrent stoppen vrijwiligerswerk, daar had ik een klein bedrag aan extra inkomsten. Maar niet veel (terwijl ik daar vijf dagen in de week mee bezig was en zo'n beetje de halve tent runde). Echter had ik mogelijk met die extra inkomsten een k8 apparaat kunnen kopen. Nu zit ik wat grap maar zou wel graag een k8 willen kopen. Want het water is top! Dus het is maar kijken hoe dit te bewerkstelligen.... voor mij voelt het als een enorm hoog bedrag.

Heb nog steeds wat slikklachten dat is gekomen sinds spoelen met h202 in februari, ook weer zoiets waar de tandarts uiteraard niets van snapt.
Dus misschien is hier ook nog een alternatieve therapie voor, misschien OOK de accupunctuur.
 
eigenlijk hoop ik specifiek nog op een reactie, van iemand die ervaring heeft met schade door rontgenstraling.



IK heb nu als tips al:
- chlorella
- accupunctuur

mijn beeld/zicht schuift wat heen en weer. Ik heb jeuk en ook een soort verdikking op mijn voorhoofd, allemaal ontstaan na de 15 sec. lange durende kaakoverzichtsfoto in het ziekenhuis.

de anti stralingsdruppels (vita) heb ik niet genomen.
 
Oren zijn weer open gelukkig.



Ik zoek eigenlijk mensen die ook klachten hebben na rontgenstraling.

Accupunctuur heb ik nog niet gedaan want het meeste zit nog dicht.

En hoe denken jullie over homeopathie?
 
in december heb ik schade opgelopen door rontgenbestraling in het ziekenhuis.

Te noemen: huidschade op het voorhoofd, blijvende duizelingen en jeuk over het hele lichaam.

Ik heb daarnaast, op een andere plaats waar ik ook iets met straling kreeg, erge maag/darmklachten gekregen en blijvende moeilijkheden met slikken.

Ik doe voor de klachten die ontstaan zijn door de rontgen accupunctuur en krijg druppels hierdoor wordt de jeuk wat onderdrukt.

De duizelingen (wat overduidelijk zenuwschade is) zijn niet weggegaan. Ook heb ik dus die huidschade op het voorhoofd (wat ik heel erg vind): het ziekenhuis ontkent alles, achteraf had de rontgenfoto niet eens nodig geweest.

Heeft iemand een idee waar ik verder nog heenkan b.v. voor de huidschade? Huidarts werkt natuurlijk vaak met aggressieve middelen, het is ook echt duidelijk weefselbeschadiging (en het zit dus ook dieper in mijn hoofd).

 
hoi Liz,
heb je al eens aan etherische olie gedacht. Er zijn enorm veel planten die heel gunstig op de huid werken, meest bekende Lavendel. Misschien kan ik je verder helpen. Ik hoor wel als je interesse hebt.
 
Zit in deze nieuwe software toch een knop voor privé conversaties? Dan is het toch niet meer nodig om mail adressen uit te wisselen? Of werkt dat nog niet?
 
Zit in deze nieuwe software toch een knop voor privé conversaties? Dan is het toch niet meer nodig om mail adressen uit te wisselen? Of werkt dat nog niet?
Zeker!
Klik op iemands gebruikersnaam en dan op 'start privé conversatie'
 
Je privé berichten vind je terug onder het envelopje in de menubalk
Volgens mij werkt het Jim! Heb jou test bericht ontvangen. Iedereen kan dus nu privé met elkaar mailen zonder het uit te hoeven wisselen van e-mails. Wat een mooie toegevoegde functie in deze software.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan