• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Opnieuw voorstellen Celticmyst

Romagi

Well-known member
Als je naar een huisarts gaat met slikklachten weet je dat ze in je keel willen kijken.
Je had ook nee kunnen zegen of je keel spoelen met b.v. teatree o.i.d.
Moet je nu niet klagen. .

liz1985

Active member
Als je naar een huisarts gaat met slikklachten weet je dat ze in je keel willen kijken.
Je had ook nee kunnen zegen of je keel spoelen met b.v. teatree o.i.d.
Moet je nu niet klagen. .
Sorry maar vorige keer keek ze in mn keel met een houtje. Tea tree helpt. Niet. Mn slijmvliezen zijn aangetast door straling. Met altijd een knisperend geluid bij het slikken.

liz1985

Active member
Ik kwam niet per se vanwege de slikklachteb maar omdat ik mn spieren slecht kan aansturen sinds een moxabehandeling bij de acupuncturist. Voor ik t wist zat ze al met die handschoen in mn mond. Ik klaag niet. Ik vraag of iemand een idee heeft wat ik kan doen

liz1985

Active member
je gaat er toch vanuit dat zo'n arts het wel weet. Dat is dus een stomme gedachtengang van mij geweest. M'n keel voelt superdik nu, ik klaag niet, maar heb spijt dat ik die huisarts bezocht heb. :(

liz1985

Active member
heb nog een andere vraag.
Ik woon in een flat. Nu zijn ze hier met zwaar chemisch verf de hele boel aan het schilderen: op de balkons. Maandag komen ze hier, maar net hebben ze het al in de bijts gezet. Het is niet lekker. Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat dit moet. Je kunt ze natuurlijk ook niet vragen om met biologische verf a/d gang te gaan maar ditlijkt me niet echt gezond , iemand een idee?

liz1985

Active member
Klopt! Ik ga maandag inderdaad niet thuis zitten. En ik heb wat etherische olie op een schoteltje gedaan (vond ik net). Ik adem liever dat in dan die vieze lucht ;)De wereld lijkt wel steeds giftiger te worden met al die straling en toxische middelen. Blugh. Echt geen goede ontwikkelingen, maar dat zie ik al langer.

liz1985

Active member
heb even een kleine opmerking over het kangenwater, hetgeen ik al een tijdje drink

Ik vraag mij daadwerkelijk af of ze in de tijd van weston price allemaal zoveel water dronken. Ik heb nu al van meerdere mensen gehoord dat het niet goed is voor de nieren. ZOVEEL drinken, dat kan toch niet goed zijn voor ons lichaam?

Ik zie bij de bijwerkingen van kangen water ook staan (omdat het kunstmatig is, niet echt bergwater) 'confusion' en 'hand tremors'.

Ik weet dat donald trump het ook drinkt. Toch merk ik ook dat velen van dit forum het niet drinken, maar sommigen wel.

ja wat is waarheid.

In de tijd dat ik het niet dronk had ik wel een sterkere gezondheid vond ik zelf.
Naar mijn idee is kangen water toch niet heel natuurlijk, en past het niet echt in ons lichaam...

liz1985

Active member
ik was net bij iemand thuis en ik dronk kangenwater bij het eten

hij zei dat is echt niet goed voor je nieren hoor zoveel water

ik denk dat hij gelijk heeft

ZO veel water drinken kan toch niet goed zijn

liz1985

Active member
ik heb erg veel pijn in mijn hoofd linksbovenin sinds die rontgenstraling.
Heb er veel spijt van dat ik dit heb laten doen. Ziekenhuis zei destijds "Nee anders kan ze 't niet beoordelen" toen ik vroeg of dat geen kwaad kon weer straling. Had het nooit moeten doen. De pijn is links bovenin de accupunctuur heef t't niet weg kunnen nemen, sterker nog: tijdens de behandelingen van de acupuncturiste heb ik moeite gekregen met 't aansturen van mijn spieren. Ik heb huidschade ook op mijn voorhoofd en daarbij veel pijn linksbovenin mijn hoofd. Als iemadn een tip heeft wat voor andere therapie nog zou kunnen helpen alle tips zijn welkom.

liz1985

Active member
graag hoor ik nog wat meer ervaringen omtrent kangenwater- wel, niet? Wat zijn jullie ervaringen?

Nadelen- slecht voor je nieren,want je moet er wel HEUL veel van drinken.. je wordt er mogelijk wat onrustig van, het is kunstmatig dus niet echt bergwater... je moet er heeeel veel van plassen constant... (erg nadelig). Tijdens het drinken ervaar je soms heftige ontgiftingsverschijnselen waar je 'n beetje warrig van kunt raken. Ook is het water niet goed voor je gebit heb ik gemerkt.

voordelen- meer energie, je bent scherper, anti oxidanten.. je slaapt dieper... betere huid.... je zingt er beter door.
Ik kan bv langer achtereen teksten typen heb ik het idee als ik dit water drink.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.189
Leden
7.661
Nieuwste lid
Pijotter
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan