Opnieuw voorstellen Celticmyst

lieve mensen, bedankt voor alle tips/hulp!
Superklote dit.

Maar wat ik nog veel meer klote vind is die achterlijke wanvertoning van Rutte.

Dat kabinet kan hun leugens niet lang meer volhouden, jonge jonge jonge wat erg dit.



IK heb het afgezet.



Bizar is dat ik deze energie heb gemerkt in mijn familie vanaf mijn 19e.



Raar? Toeval?
Mensen die klakkeloos de main stream media volgen.

Vanaf ong. mijn 16e begon ik zelf te denken en mijn eigen intuitie te volgen



daar ben ik nog steeds erg dankbaar voor. Lig totaal niet op 1 lijn met mijn ouders.

Ik vind dat we in 'n rare wereld leven momenteel. Doodeng. Maar ik heb wel het vertrouwen dat er een ommekeer gaat komen.
 
In het ergste geval moet je aan een kunstgebit.?



Ik moet grinneken.

Als ik 90 ben ja, dan .. wel... eventueel...



Maar met Weston Price voeding nog lang niet hoor! ;) Fijne avond.
 
Sinds keramische vulling erin zit (los vd trekkende pijn in de tanden) doodziek, volgens mij reageer ik helemaal niet goed op keramiek.



Hoorde dat veel andere mensen in de praktijk gewoon composiet (met BPA erin) krijgen als vulling



Is wel bizar dat nu de tweede keer dat ik die vulling heb, ik zo ziek ben. Wazig zicht, spierpijn, vieze smaak. Ik gaf aan er niet goed op te reageren maar de tandarts geeft weinig gehoor. Morgen dan weer opnieuw 'n afspraak om evt. de vulling weg te boren.

Vraag mij af of dit allemaal wel een goed idee is en of ik het niet beter af kan zeggen en naar een biologische tandarts moet gaan.

Ookal zegt deze op biobasis te werken- ik kan niet tegen die vulling.

 
Het is even niet zo leuk zoals het gaat.

ik zeg tegen de tandarts ik heb barstjes in het glazuur sinds een beet op iets hards, ja u moet maar aan een knars en klemplaatje zegt zij. Slaap nergens op. Dat is niet de oorzaak. Ga ik ook niet doen.

Bovendien heb ik zeer pijnlijke spieren en voel mij superslap sinds plaatsing keramische vulling, kan hier helemaal niet tegen.

Moet morgen weer heen. ik weet het inmiddels niet meer, want ze doen niks om het te verhelpen en blijven maar doorgaan over dat knarsbitje



Ik had dit materiaal vulling 6 weken terug ook toen was ik ook beroerd.

Later brak het er af en voelde ik me iets beter en toen werd het er weer op gezet, merkte dat ik superziek werd- kan duidelijk niet tegen dit materiaal!!!!!!!! Constant koude rillingen. Hele zere spieren in benen en handen.

Maar ze doen niks. Het is een onwijs ingewikkeld iets, en dat knarsplaatje is tegen tandenknarsen. Maar ik word absoluut niet knarsend en klemmend wakker. Heb alleen zeer pijnlijke tanden sinds de barstjes er in zitten.
 
Ik vroeg me af of Ben nog actief is op het forum.



Hij typte een keer

Keramische vullingen schijnen nog schadelijker te zijn dan die van amalgaam. Dit wederom door de aanwezigheid van nano bestanddelen/technologie waardoor ook de geleiding nog groter is. Je gebit staat ook in verbinding met je organen. De keramische vullingen kunnen ook stoffen bevatten die de hormoonhuishouding verstoord.

Ontgiften van titanium zou je eventueel kunnen doen met een hogere inname van selenium.



Ik vroeg me af waar hij dit vandaan had, de bron.

 
even een korte vraag



helaas heb ik eergisteren een röntgenfoto laten maken van die tand waar de vulling op zit

verder is er niets verwijderd ofzo.



Maar heb hier nu best spijt van, want sinds röntgenfoto voel ik me eigenlijk nog slechter, een beetje zo'n wazig gevoel.



Is hier een manier voor om je lichaam hiervan te ontstoren/ontgiften?
Ik slik nu wel al veel vitamine c (solgar, esther c) en zink.
 
Ik begin me steeds meer te beseffen hoe ongezond de maatschappij in ingesteld.

Qua voeding, qua medische wetenschap, qua alles- rivm richtlijnen.



Het is toch werkelijk erg knap als je in deze wereld je staande weet te houden en een lang leven kunt hebben.
Ik vind het leven op dit moment niet al te leuk. Ik besef me meer en meer de fysieke degeneratie, het verdienmodel v.d. medische wetenschap, de rampzalige gevolgen van de coronacrisis (mentaal, wereldwijs, emotioneel), voor mij een moeilijke tijd.
 
Een bezoek gebracht aan de biologische tandarts M. Meijer uit Amsterdam. Geen goed woord voor over.

Het betrof een second opinion en bij binnenkomst gaf ik aan dat ik niet wilde dat hij iets deed. Hij gaf aan dat hij alleen zou kijken.

Ongevraagd heeft hij vier vlakken uit mijn kiezen gepolijst met alle gevolgen van dien. Zie ook zijn negatieve reviews (iets naar onder scrollen).

https://www.independer.nl/tandarts/regio/amsterdam-amstelland/amsterdam/tandartspraktijk-mp-meijer.aspx



Vermijd deze tandarts mensen!
 
Ik typ eventjes verder in mijn eigen draadje over de biologische tandarts.



Ja het is heel erg dat dit gebeurd is, mijn gebit was al niet helemaal in orde maar het was te doen. En nu dus NIET MEER. Het feit dat ik nu weinig kauwoppervlak heb en ik niet meer dicht kan bijten- kaken rusten niet meer elkaar kost mij bakken met energie. Het is erg vermoeiend, het trekt nu ook naar m'n nek en bovenkaak doet enorm veel pijn. EIgen tandarts benaderd want ja moet toch een oplossing komen, wacht nu negen dagen. Ze wilden een verslagje van de heer Meijer die dus nergens op reageerde, maar wel via de klachtencommissie.



Ja als zoiets gebeurd ga je wel beseffen wat het leven waard is en vooral wat het leven waard was voordat dit gebeurde. Voor mij echt erg deze klacht.
Het was gisteren wel fijn even te genieten van een fietstochtje.

Ik ben enorm boos op deze tandarts, en ja als ik zo lees dat er wellicht echt iets met 'm aan de hand is.. dan snap ik het. Hij komt op mij als erg in de war en ongecontroleerd over. IK vind het gewoon zo erg dat dit gebeurd is.

Daar was hij heeft gepolijst doet ook echt pijn, ik baal er van, ben enorm moe.
Ik wil eigenlijk nog niet aan een mogelijke oplossing denken het zal wel opgevuld moeten worden met composiet ofzo (met BPA erin). Op voortand heb ik iets met keramiek erin. En dan nog een andere tand daar is in 2011 composiet (met BPA) opgezet; daar had ik helemaal geen last van.

Wat een klotegebeurtenis is dit geweest. Het is jammer.
Ik probeer positief te blijven maar m'n gebit voelt alles behalve OKE nu.



O ja die klachtencommissie waar die man bij is aangesloten is het KOM die had ik dus benaderd.



 
Ik typ hier eventjes verder... over het tandartsverhaal.



Baal gewoon heel erg, ben altijd een positief ingesteld iemand en nu gebeurt dit.
Ingeslepen kiezen- als het ware de hellingen zijn bijgeslepen waardoor de beet dus niet meer goed dichtgaat. Het niet meer goed op elkaar past.

Mijn eigen tandarts dat is dus niet zo'n succesverhaal en zij verwezen me door naar het ACTA die op hun beurt zegt dat ze hier niets mee doen omdat ze slechts mij willen zien voor een allergietest voor de keramische vulling.
Ik wacht nog even de klachtencommissie af waar ze mee komen.

Daar er zomaar aan de kiezen is geslepen nu ook oorpijn erbij.

Echt heel erg balen.

Ik heb ook op de website van Huijmans en Blok gekeken, ik vond de recensies niet zo denderend. Heeft iemand ervaring met hun praktijk?
 
Het is echt vreselijk heet de laatste dagen. Ben er klaar mee.



Gebit gaat niet zo goed, er is ook 'n gevoeligheid op 'n voortand ontstaan en heb natuurlijk geen vaste tandarts. Hoop dat er deze week wat verandering in komt.



Hebben jullie dat ook met het kangenwater trouwens dat jullie 's nachts zovaak moeten plassen (tot wel 5 a 6 keer aan toe)? Word er gek van...

 
hoe ontgift ik mijzelf van een mogelijke reactie op een vulling?
Chlorella oid?



Heb slikklachten en voel me sinds plaatsing al niet goed. Dat is al 3,5 maand geleden trouwens.
 
"H202 moet natuurlijk verdund worden. Aan tandarts vragen wat het percentage is.
Trouwens Liz, als er eenmaal gespoeld is en je hebt klachten dan moeten die vanzelf weer verdwijnen
Dus hoe is het dan met jouw klachten of spoel je thuis ook met H202" schreef Romagi.
Op internet las ik:

Ook kan waterstofperoxide leiden tot gevoeligheid van de zachte weefsels in de mond, kan het zweertjes veroorzaken en aften. Om deze reden mag waterstofperoxide mondspoeling in principe niet langer dan een week gebruikt worden. De kans op irritaties neemt na deze periode significant toe.
____

Ik heb dus een aantal keer een tijdje terug moeten spoelen met h202 bij de tandarts. Mijn tandvlees kijkt erdoor erg verzwakt het bloedt regelmatig. Zijn er meer mensen met deze ervaring na het spoelen bij de tandarts met h202?
 
Hoi Romagi
Op zich wel interessant om dit te delen. Volgens een tandarts heb ik in mijn jeugd, vanwege mijn beugelbehandeling een ietwat rare stand gekregen van mijn bovenkaak die onnatuurlijk naar voren is getrokken. Waardoor het ongelukje in februari dus eerder kon gebeuren. Dit klinkt mij aannemelijk. Het kan een reden zijn. Ik zie het nu ook als ik op foto's kijk van de afgelopen jaren dat mijn bovenkaak iets 'onnatuurlijk' stond. Ja lang leve de provincie. Zo ben ik er dus ook achtergekomen dat mijn amandelen beter niet gepeld hadden kunnen worden op mijn 10e.. helaas helaas. Ik had vaal last van een 'volle' keel (verkouden gevoel) maar nu begrijp ik dat dat natuurlijk gewoon kwam door al die gepasteuriseerde zuivel!!!!

Mijn vorige tandarts is flink tekeer gegaan met het polijstapparaat daar heb ik ook wat van gezegd, maar men vindt maar dat ik mij uit moet schrijven. Ik vind die tandarts echt niet kundig.

Even over het bloedend tandvlees:
het ongelukje in februari, en in die zelfde week het spoelen met de h202 was het begin daarvan. Misschien zitten er wel kleine scheurtjes in de wortels, want het is ook steeds een soort van ontstoken. Dat gaat niet weg met wat ik ook probeer.

Verder idd bezig met oplossingen maar merk dat ik erg gestresst ben geraakt door dit hele gebeuren. Ik slaap ook niet lekker 's nachts. Probeer wel kangenwater te drinken maar moet dan 5 x naar de wc, dat is erg vervelend, hoewel zonder kangenwater ik mij toch wel echt duffer voel, dus wat dat aangaan voel ik me er wel goed bij om het te drinken. Maar moet er wel heul veel van drinken ;)

Dat hele gedoe met m'n gebit begon ook eigenlijk met iets anders een werksituatie ergens, dat had niet moeten gebeuren denk ik dan en als ik de tijd kon terugdraaien.... en dingen overdoen, dan had ik het zeker anders gedaan, die situatie. Het was toen een samenloop van omstandigheden waarbij een aantal mensen mij al dan niet goedbedoelde adviezen gaven die ik achter gezien beter in de wind had kunnen slaan. Soms hebben mensen dubbele bedoelingen en is het niet puur bedoeld om de ander van goed advies te voorzien. Helaas hebben mensen soms ook minder goede bedoelingen kom ik nu achter.

Het is sowieso een bizar jaar. Ik hoop dat het met jullie allen goed gaat.
 
Op zich wel interessant om dit te delen. Volgens een tandarts heb ik in mijn jeugd, vanwege mijn beugelbehandeling een ietwat rare stand gekregen van mijn bovenkaak die onnatuurlijk naar voren is getrokken. Waardoor het ongelukje in februari dus eerder kon gebeuren. Dit klinkt mij aannemelijk. Het kan een reden zijn. Ik zie het nu ook als ik op foto's kijk van de afgelopen jaren dat mijn bovenkaak iets 'onnatuurlijk' stond. Ja lang leve de provincie. Zo ben ik er dus ook achtergekomen dat mijn amandelen beter niet gepeld hadden kunnen worden op mijn 10e.. helaas helaas. Ik had vaal last van een 'volle' keel (verkouden gevoel) maar nu begrijp ik dat dat natuurlijk gewoon kwam door al die gepasteuriseerde zuivel!!!!
Mijn vorige tandarts is flink tekeer gegaan met het polijstapparaat daar heb ik ook wat van gezegd, maar men vindt maar dat ik mij uit moet schrijven. Ik vind die tandarts echt niet kundig.
Even over het bloedend tandvlees:
het ongelukje in februari, en in die zelfde week het spoelen met de h202 was het begin daarvan. Misschien zitten er wel kleine scheurtjes in de wortels, want het is ook steeds een soort van ontstoken. Dat gaat niet weg met wat ik ook probeer.
Verder idd bezig met oplossingen maar merk dat ik erg gestresst ben geraakt door dit hele gebeuren. Ik slaap ook niet lekker 's nachts. Probeer wel kangenwater te drinken maar moet dan 5 x naar de wc, dat is erg vervelend, hoewel zonder kangenwater ik mij toch wel echt duffer voel, dus wat dat aangaat voel ik me er wel goed bij om het te drinken. Maar moet er wel heul veel van drinken ;)
Dat hele gedoe met m'n gebit begon ook eigenlijk met iets anders een werksituatie ergens, dat had niet moeten gebeuren denk ik dan en als ik de tijd kon terugdraaien.... en dingen overdoen, dan had ik het zeker anders gedaan, die situatie. Het was toen een samenloop van omstandigheden waarbij een aantal mensen mij al dan niet goedbedoelde adviezen gaven die ik achter gezien beter in de wind had kunnen slaan. Soms hebben mensen dubbele bedoelingen en is het niet puur bedoeld om de ander van goed advies te voorzien. Helaas hebben mensen soms ook minder goede bedoelingen waar ik mij nu weer bewust van word.
Het is sowieso een bizar jaar. Ik hoop dat het met jullie allen goed gaat.
 
Liz, tegen mij werd er ook gezegd toen ik jong was dat pukkeltjes niet van melk kon zijn. Vandaag de dag zeggen reguliere artsen dat nog steeds. (kleinkind heeft er veel last van).
Ik heb een dieet aangeraden gekregen onlangs maar ben nog niet begonnen, weet ook nog niet of ik het ga doen. Ik neem de tijd om erover na te denken. Het is uitsluitend mijn eigen beslissing. Zo is het met jou ook. Gebeurd is gebeurd.
Zoveel mogelijk gezond eten en spoelen met teetrea kan ook. 1 druppel in wat water.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan