oorlog tegen de boer

De stikstofplannen van het kabinet leiden tot veel commotie, vooral onder boeren. Maar ook binnen de VVD heerst onvrede over de plannen van minister Van der Wal. Vindt u de plannen realistisch of niet?​

De Stelling van de Dag luidt: Stikstofplannen onrealistisch

Helaas al verwijderd.. 🤣
 
Sounds like a plan!

Mike
Ja misschien. En misschien dat het deze keer ook echt gebeurt. Geen idee. Wel eens eerder geopperd om te stoppen met bevoorraden maar reacties zijn veelal dat de burger dan benadeeld word. Ik denk dat er geen andere keuze is dan het de burgers en ministers te laten voelen.
 
Ja misschien. En misschien dat het deze keer ook echt gebeurt. Geen idee. Wel eens eerder geopperd om te stoppen met bevoorraden maar reacties zijn veelal dat de burger dan benadeeld word. Ik denk dat er geen andere keuze is dan het de burgers en ministers te laten voelen.
Als ik zo om mij heen kijk in de stad kunnen de meeste mensen wel een paar weken zonder eten.
Zou het gelijk hun gezondheid ten goede komen.

Dick
 
Ja dat is zeker waar. Ze beseffen dat zelf nog niet dus dan kan in het voordeel van de boeren werken. Maar goed, de suggestie staat in de mailbox van farmers Defence force dus we zullen zien of ze er iets mee doen en mogelijk Agractie erbij betrekken. Hoewel ik vermoed dat Agractie zich hier niet in kan vinden.
 
Ecoside.
voor stookolie zijn in Nederland geen regels, veel chemisch afval in heel de wereld worden in Nederland in stookolie verwerkt. Zeeschepen varen speciaal langs Nederland om te tanken. Vervuilen veel meer dan vliegtuigen. 16 zeeschepen vervuilen meer dan alle auto's op de wereld. Volgens dit bericht van Drenthe in opstand
 
[ Video ]
Politici buitelden over elkaar heen om de boerendemonstratie te veroordelen. "Intimidatie en bedreiging", klonk het in koor.

Alléén FVD nam het voor de boeren op. Vandaag moest de staatssecretaris met tegenzin erkennen dat de boeren zich keurig aan de wet hielden.

Maar op de NOS daarentegen:

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.073
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan