oorlog tegen de boer

Het gaat sneller dan je denkt, de onteigening/ verjaging van boeren

Er was een tijd terug ook een gratis podcast op YouTube ( nu betaald helaas). = Masters of expo

Met 2 bekende bn'ers. In een van die podcasts hebben ze het over het pestgedrag van de Belastingdienst en 1 voorval waarbij een belastinginspecteur aan een van hen met trots had verteld dat hij een boer kapot had gemaakt. Hij had een inval georganiseerd inclusief helikopters i.v.m varkenspest en vertelde die vent hoe gaaf dat was. Hele varkenvee werd geruimd

Die dieren ziektes om de zoveel tijd zijn ook smoesjes, varkenspest etc
 

Friesland zegt 'nee!' tegen stikstofplannen kabinet: 'Het komt uit hun koker!'​

Friesland en andere provincies moeten helemaal niet meer meegaan in de stikstofonzin van het kabinet en radicaal-linkse organisaties. Er ís geen stikstofprobleem. Het gaat om natuurbehoud. Prima, dat kan ook met stikstofuitstoot zoals die is - en zelfs met meer stikstofuitstoot. Planten houden van stikstof. Het gaan alleen wat minder worden als je overal kunstmatig heidevelden wilt aanleggen enzo, maar als je de natuur gewoon haar werk laat doen komt het allemaal prima in orde.


 
Mooie column weer van Jan Bennink.
Het is hoog tijd voor een oprecht verbond tussen boer en burger, dat veel verder gaat dan een politieke partij die net doet alsof. Een echte spontane boer burger beweging dit keer, gebouwd op goede grond, in plaats van astroturf.

Het boerenbedrijf moet ons middelpunt worden. Wij moeten ze beschermen met ons leven. Omdat dat leven en dat van onze kinderen letterlijk van onze boeren, hun kennis en hun tomeloze werk afhangt. Beter laat dan nooit.
p.s. Mocht BBB toch ineens het licht zien en vol gas voor de boer gaan, hebben ze alsnog mijn volle steun. Ik ga daar echter niet op hopen of wachten.
 
Oh wat vinden de deugers het weer erg. Het gaat weer over de toon in plaats van de inhoud. Ik heb er geen probleem mee dat die pop daar hangt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan