Daniellemv4,
Ja, apart is dat he? Ik zit al een tijd te denken of het niet temaken kan hebben met een wortelkanaalbehandeling of iets anders in de rechter bovenkaak.
Ik heb net een tijdje gezocht, maar kan het helaal niet terugvinden op deze site, dus misschien kan iemand me helpen. Er is hier ooit veel geschreven over een bio-energetische tandarts, volgens mij had hij/zij ook gesproken op de WP-dag. Op die website stond een mooie afbeelding waarop je precies kon zien welke tanden en kiezen in verbinding staan met bijv het rechteroog, of de schildklier enz.
Ben beniewd welke tanden in verbinding staan met het rechteroog.
Deze keer weet ik trouwens wel de oorzaak van de ontsteking. Ik ben al een paar dagen flink in mijn huis aan het klussen. Vloerbedekking er uit, dus hier zal flink wat chemische stoffen vanaf komen, en heel veel aan het schuren, wat natuurlijk ook niet erg gezond is om in te ademen en in je oog te laten komen.
Vanmorgen kwam er ook wat rommel uit mijn linkeroog. Maar dit oog maak ik even schoon en dan is er niks meer aan de hand. Het rechteroog reageert altijd veel sterker op vanalles.