ontstoken oog

@ Mike,

Nee,bijnierextract doe ik niet meer aan. Ik heb nu in mijn leven al zoveel verschillende pilletjes en poedertjes geslikt, ik concentreer me liever op voeding.

Alleen levertraan neem ik nog. En schildklierhormoon, maar ook dit doe ik liever niet meer. Ik merk weinig van dat soort dingen. Bijnierextract merk ik wel wat van, ik wordt namelijk sneller geirriteerd en chagerijnig.

 
je hebt toch 2 soorten bijnierhormoon

adrenanorm en adrenal

welke moet je dan hebben

en wordt jj daar chagrijnig en geirriteerd van?

mm.hoop niet dat dat bij de meeste zo is want dat moeten we niet hebben...

 
Iedereen reageert anders op bijnierextract. Ik ken veel mensen die het slecht doen op adrenal en weer goed op adrenanorm, maar ook andersom zijn er mensen die het juist weer goed doen op adrenal.

Ikzelf neem al tijden geen supplementen meer. Ik heb een tijd geexperimenteerd met bijnierextract. Pas na lange tijd ontdekte ik het verband tussen mijn stemmingen en het bijnierextract.

Maar dat geld natuurlijk lang niet voor iedereen. Veel mensen doen het juist erg goed met bijnierextract. Gewoon proberen dus en kijken hoe je je voelt.

 
Ik heb een jaar lang adrenal geslikt, geen enkele bijwerking hoor. Ik ben er tijdje terug meegestopt omdat het op was, maar ging toen hard achteruit(vermoeid vooral) en snel weer besteld. Nu wel gestopt en niet het idee dat dit nadelig is.

Ik probeer dus even zonder.

Nooit chagrijnig van geweest hoor.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.073
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan