Ongelooflijk nieuws over vrije energie en gezondheid

En hier de auto op watergas!

http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1695:niburu-tv-de-auto-op-water&catid=51:niburutv&Itemid=67

 
Van de man van Poekie over Keshe:

Verschillende reacties op de lezing van 26 november vind je op

http://www.wanttoknow.nl/wetenschap/energie/keshe-in-het-evoluon-een-verslag/

Daar staat een verslag en onder aan de pagina reacties daarop.

Ik deel de mening dat het wel erg naïef is gezien diverse uitvindingen in het verleden en het in beslag nemen van die apparatuur.

Om met één apparatuur een primeur te delen dan hou je er natuurlijk rekening mee dat in beslag name mogelijk is.

Je maakt dan toch twee apparaten als je werkelijk je uitvinding gratis wilt delen met het publiek.

Een apparaat waarvan je weet dat die ingenomen wordt en één apparaat via de achterdeur naar binnen en delen, het is dan niet meer tegen te houden. Wat mij betreft had Keshe als hij 100% gewild had het apparaat kunnen demonstreren.

Het blijft nu in de lucht hangen :? daar hebben we niets aan.

Ingewijden bij Niburu (persoonlijk gesproken) zijn dezelfde mening toegedaan.

 
hoi Poekie, ja dan is dus de vraag of het naiviteit betreft denk ik dan vaak al snel.

Geen idee weet je!

Zo ging ik eens naar een bijeekomst van David Icke.

Aan het begon toen hij nog niet was opgekomen had hij de muziek zo hard staan dat wil je niet weten.

Iedereen had er last van.

Het was nauwelijks uit te houden.

In de pauze ging ik erover klagen en de geluidsmensen zaten vlak bij me en zeiden dat het juist was op last van de gastspreker, want zij hadden de muziek zelf eerst zachter gezet.

Maar toen werden ze door Icke gemaand om het alsnog veel en veel te hard te zetten.

Sindsdien ben ik ook daar niet zeker.

En ook als het een manier is van hem om te prikkelen op dit punt; ben je bij mij echt aan het verkeerde adres.

 
Heb net nog eens het filmpje gekeken van de auto op water. Nou, dit vind ik dus echt zo mooi! Stel je voor, je gooit een paar liter gedemineraliseerd water in je tank en je kunt kilometers rijden! Het wordt nu echt een keertje tijd dat we dit soort uitvindingen echt gaan gebruiken.

 
Ik ken ook iemand die naar een lezing was geweest van Keshe en hij was ook niet onder de indruk. Hij vroeg om één van die apparaten (ik weet niet meer wat het precies was) eens van dichtbij te mogen zien, waarop die Keshe het prompt in zijn boekentas wegstopte. Volgens hem verkoopt hij gewoon lucht.

 
Iemand kan wel het een en ander op papier zetten, maar dat zegt niks over mogelijk ondervoede hersens.

1e link: handig om je mobiele nummer online te zetten.

2e link: volgens mij verteld ie dingen die bekend zijn op een andere manier en met heel veel symbooltjes. (na de 3e link gelezen te hebben ga ik geen moeite doen om dit beter te begrijpen)

3e link: een gedachtegang met als laatste een zwak stukje numerologie.

Misschien mis ik iets, dan hoor ik het graag.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan