onderhuidse bloedinkjes

G

Guest

Guest
hallo mike, ik ben ingrid behept met copd, gebruik nu wegens een ontsteking anti.biot. en prednison kuur. verder de dagelijkse sole, met H202.krijg nu kleine onderhuidse bloedingen in het gelaat, wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn? de H202? en zo ja wat doet het verder met de vaten in het lichaam? wie weet het antwoord???

 
Hoi Ingrid, waarom verdenk je wel de H202 en niet de anti biotica en de prednison?

Hoeveel H202 gebruik je en hoelang al?

 
Waarom denk je meteen aan een natuurlijk middel als Keltisch zeezout in vloeibare vorm, terwijl je momenteel aan synthetische rotzooi zit als antibiotica en prednison? Weet je niet dat mensen een volle-maangezicht krijgen door het gebruik van prednison? Prednison onderdrukt de schildklier waardoor je myxoedeem krijgt, een moeilijk woord voor onderhuidse slijmvorming in het gezicht waardoor het gezicht opzwelt. Zou het kunnen dat door deze zwelling er bloedvaatjes knappen? Waarom denk je niet meteen aan de ONNATUURLIJKE middelen die je slikt i.p.v. de natuurlijke?

Mike

 
Dirtsa,

Twee zielen, een gedachte. Zoals je ziet was ik een minuut eerder met mijn reactie, maar toch zet de software jouw reactie boven de mijne. Geeft niet, want je stelt exact dezelfde vraag als ik. Gezien de snelheid van reageren was dit waarschijnlijk net zo goed een impuls van jou als dat dit van mij was. Ik word niet snel geirriteerd, maar ik moet toegeven dat deze vraag mij toch wel enigzins irriteerde! Hoe kom je erbij om zout de schuld te geven terwijl je troep slikt die je darmflora verstoort en je gezicht doet opzwellen?!

Mike

 
Mike, inderdaad 2 zielen ,1 gedachte, en ik ervaarde hetzelfde. Hoe kan het dat je wel twijfelt aan zoiets natuurlijks en je blijkbaar geen moment afvraagt of niet de prednison de schuldige is. Ik hoop niet dat ze hierdoor afgeschrikt wordt, want ze zal vast niet voorniets op dit forum terecht zijn gekomen.

 
oeps wat een reacties, en nee ik laat me niet zo gauw afschrikken. zelf heb ik ook aan de prednison gedacht, maar om niks uit te sluiten ook gebruik van H202 vermeld aan gezien dit ook vaatverwijdend is(ergens gelezen..) het predn.kuurtje looptnog 2 dagen.

ik zit nu op 105 druppels van 3% - ingrid

 
Ingrid, mag ik ook vragen waarom je denkt baat te hebben bij prednison en ook nog eens antibiotica? Ik vraag dit omdat mijn neuroloog mij ook op wilde laten nemen voor prednisonkuur en alle nekharen gingen toen overeind en mijn innerlijke alarmbellen gingen rinkelen. Ik ben er eerst over gaan lezen en wist al heel snel dat ik absoluut geen prednison wilde of enig ander medicijn,

Ik ben mij steeds meer gaan verdiepen in voeding en begin dit jaar kennis gemaakt met Mike en de onderzoeken van westonprice, dit is het beste wat mij is overkomen.

En ik herken een beetje de schrijfwijze van medicijngebruikers, altijd verkleinwoorden gebruiken, alsof het dan minder erg is. Prednisonkuur"tje", ik "mag" weer aan de pret, paracetamolle"tje". Het is grote rotzooi en bagataliseer dit niet door er een lief klinkend "tje" achter te zetten.

 
dirtsa, dank voor de moeite. ik ben al jarenland ernstig copd patient, veel opname's gehad, revalidatie etc. krijg met regelmaat longontstekingen die helaas enkel te stoppen zijn met prednison/antibiotica.ben naar een andere weg gaan zoeken, bij bioresonantie terecht gekomen,vanaf daar de voeding aangepakt etc. ron fontein kwam in beeld en mike, de voeding doet me goed, maar toch komen die ontstekingen weer opzetten.

ben in oktober met de sole en waterstofperoxide begonnen,zuurstofgehalte is duidelijk verhoogd, moet nu heel erg op mijn tellen passen om niet de grens over te gaan.

ondertussen psoriassis erbij gekregen, met de nodige zalven.

dirtsa dit is mijn verhaal, hoop niet dat het te lang is geworden.ingrid

 
Gebruik natuurlijke Prednison! Corticosteroiden zijn een synthetische nabootsing van het bijnierhormoon cortisol. Dit zit in dierlijk bijnierextract en wat mij betreft is het beste merk Adrenal. Dirtsa gebruikt dit ook naar volle tevredenheid. Het is ook een prima ontstekingsremmer, omdat cortisol van nature een ontstekingsremmend hormoon is. Lees ook mijn ebook over bijnieruitputting, via Ron Fonteine te downloaden:

http://www.leefbewust.com/themas/bijnieruitputting.html

Mike

 
Het verhaal is zeker niet te lang, ook ik heb een geschiedenis met regelmatig ontstekingen. Ik denk dat jij door het vele antibiotica gebruik en de prednison je darmflora danig hebt verstoord. Dat is ws een reden dat er steeds weer ontstekingen opduiken. Die kun je proberen te onderdrukken, maar wat je ergens onderdrukt komt op een andere plek heftiger weer naar boven.

Jij hebt zeker nog een lange weg te gaan. Alleen met sole en H202 zul je het niet redden. Maar het begin is er, erg belangrijk. Ik ben benieuwd of je ook durft los te laten dat je denkt niet af te komen van prednison/anti-biotica.

Ik heb al jaren geen last meer van mijn bijholte-ontstekingen, en die had ik chronisch al ruim 20 jaar. En ook bij MS heb je veel last van ontstekingen, in je hersenen/ruggemerg.

Ik ben ruim 6 maanden geleden begonnen met adrenal, en wilde het even zonder proberen, maar heb snel weer nieuwe besteld. Ik kan hier echt nog niet zonder.

Ik ben ook begonnen met sole/H202 daarna verzadigde vetten, minder koolhydraten, suikers at ik al niet meer, rauwe melk!, levertraan/boterolie.

Nu ook geen nachtschades meer, serrapeptase en hawthorn(bloedverdunning), lever/galthee met gember en leverreinigingen. Ik heb net binnen de spirulina omdat ik de laatste amalgaanvulling laat verwijderen, ik ben gek op de appelsmoothies.

Oja, ook biergisttabletten besteld.

Zoals je ziet ben ik ook rustig begonnen, ik voeg iets toe(vetten) en bouw het andere af, de koolhydraten.

Wat supplementen betreft, wil ik eigenlijk zo min mogelijk. Maar soms moet je iets tijdelijk ondersteunen.

Het zal echt een zoektocht zijn naar wat voor jou het beste zal werken, het heeft zeker heel veel tijd nodig. En vertrouwen en misschien ook een beetje durf. Vooral om los te leren laten.

Er is een topic waar je jezelf kunt voorstellen, daar kun je uitgebreid vertellen over wie je bent.

 
Dirtsa,

Doe jij die appelsmoothie met water of met rauwe melk?

En wat is de lever/galthee voor thee?

 
Ook ik drink regelmatig lever en gal thee. De lever en gal thee die ik heb, koop ik bij de natuurwinkel. Het zijn verschillende kruiden in een zakje die goed zijn voor de lever en gal. Zo zijn er ook nier en blaas kruiden waar je thee van kunt maken.

 
Om ontstekingen tegen te gaan en daardoor de pijn te verminderen kan men ook kwalitatieve omega-3 gebruiken. Omega-3 is een natuurlijke ontstekingsremmer en kan dus beter gebruikt worden dan zoiets al ibuprofen o.i.d.

Natuurlijk is het belangrijk de oorzaak van de ontsteking weg te nemen, maar soms kan dat dus ook door een dosis omega-3 te gebruiken waardoor de klacht daarna wegblijft. Dit tenopzichte van chemische pijnstillers, die niet helend werken en waardoor de klachten blijven terugkomen.

 
Ibuprofen, diclofenac en andere NSAID's, maar zelfs 'onschuldige' middelen als Paracetemol en aspirientjes tasten het slijmvlies in je maag aan en zijn zelfs slecht voor het hart. En dan te bedenken dat ons is aangepraat dat een aspirientje per dag goed zou zijn voor het hart!

Mike

 
1 Aspirine per dag gaat kanker tegen. Dat stond begin dit jaar in de krant. Maar als je dan het resultaat van het onderzoek verder gaat lezen (wat de redactie van zo'n krant niet doet natuurlijk), dan kom je tot hele andere conclusies.

Ik ben dan ook wel fan van "What doctors don't tell you", waar dat soort beweringen heel goed ontkracht worden. Dat tijdschrift neemt in ieder geval alles onder de loep, zelfs alternatieve methoden en verteld eens de bevindingen daarover. Heel verhelderend.

 
Medisch Dossier heet het tegenwoordig. Ik ben er ook op geabonneerd. Goed dat het er is, maar even zo vaak erger ik me aan de artikelen. Het leunt nogal naar vegetarisme en komt vaak met de vlees-veroorzaakt-kanker boodschap. Ik zit eraan te denken het op te zeggen.

Mike

 
Hoi Ingrid, ik heb een ozongenerator en ik denk dat het je ook goed zou kunnen helpen om vooral snachts ongeveer 3 uur in ozonlucht te slapen.

Erin slapen is effectiever dan overdag heb ik gemerkt.

Dat is een andere vorm van zuurstoftherapie dan h2o2, maar omdat je het aan je longen hebt zou dat best wel eens kunnen verlichten op de plek waar je last hebt.

 
Mike, je kunt ook een poging wagen die mensen informatie over Weston Price onder ogen te laten krijgen. Bijvoorbeeld, door ze een boek te sturen als het klaar is.

 
Jij mag dat doen als je wil. Ik ben geen zendeling. Of je snapt het, of je snapt het niet. Uiteindelijk komt iedereen toch uit bij WP. Het is het ultieme onderzoek naar de juiste voeding voor de mens, ALLE mensen. Ik daag iedereen uit om met een betere en completere studie te komen. Als zelfs een veganist als Lierre Keith (The Vegetarian Myth) na 20 jaar uitkomt op WP, dan weet ik dat er nog hoop is voor de wereld!

Mike

 
Ik sluit ook graag routes kort en ben heel blij dat ik via Ron Fonteine bij Weston Price ben uitgekomen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.685
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan