Het verhaal is zeker niet te lang, ook ik heb een geschiedenis met regelmatig ontstekingen. Ik denk dat jij door het vele antibiotica gebruik en de prednison je darmflora danig hebt verstoord. Dat is ws een reden dat er steeds weer ontstekingen opduiken. Die kun je proberen te onderdrukken, maar wat je ergens onderdrukt komt op een andere plek heftiger weer naar boven.
Jij hebt zeker nog een lange weg te gaan. Alleen met sole en H202 zul je het niet redden. Maar het begin is er, erg belangrijk. Ik ben benieuwd of je ook durft los te laten dat je denkt niet af te komen van prednison/anti-biotica.
Ik heb al jaren geen last meer van mijn bijholte-ontstekingen, en die had ik chronisch al ruim 20 jaar. En ook bij MS heb je veel last van ontstekingen, in je hersenen/ruggemerg.
Ik ben ruim 6 maanden geleden begonnen met adrenal, en wilde het even zonder proberen, maar heb snel weer nieuwe besteld. Ik kan hier echt nog niet zonder.
Ik ben ook begonnen met sole/H202 daarna verzadigde vetten, minder koolhydraten, suikers at ik al niet meer, rauwe melk!, levertraan/boterolie.
Nu ook geen nachtschades meer, serrapeptase en hawthorn(bloedverdunning), lever/galthee met gember en leverreinigingen. Ik heb net binnen de spirulina omdat ik de laatste amalgaanvulling laat verwijderen, ik ben gek op de appelsmoothies.
Oja, ook biergisttabletten besteld.
Zoals je ziet ben ik ook rustig begonnen, ik voeg iets toe(vetten) en bouw het andere af, de koolhydraten.
Wat supplementen betreft, wil ik eigenlijk zo min mogelijk. Maar soms moet je iets tijdelijk ondersteunen.
Het zal echt een zoektocht zijn naar wat voor jou het beste zal werken, het heeft zeker heel veel tijd nodig. En vertrouwen en misschien ook een beetje durf. Vooral om los te leren laten.
Er is een topic waar je jezelf kunt voorstellen, daar kun je uitgebreid vertellen over wie je bent.