onderhuidse bloedinkjes

Boschje, ik heb lever/galthee van jacob hooy, hier zit oa paardebloemwortel in en mariadistel. Verder kauw ik regelmatig op een theelepel vol mariadistelzaadjes. Dit zou effectiever zijn dan de gedroogde mariadistel. Als ik lever/galthee maak doe ik er altijd geraspte,verse gember in. Het is overigens een heerlijke thee.

 
Grappig, ik ben al een jaar of 8 geleden via Mercola bij Weston Price uitgekomen en het is bij mij ook altijd blijven hangen als het ultieme voedingsboek.

Ik ben ook het levende bewijs dat je van verzadigde vetten niet dik wordt, want ik ben vrij slank. Ik heb nog niet de volharding gevonden om me compleet aan de voorschriften te houden maar verzadigde vetten ben ik niet zuinig mee sindsdien.

Echter toen was er nog niets in het Nederlands, alleen een vertaald boek door Rob nogwat. Dit forum heeft me wel een aanzet gegeven om er naar toe te werken. Dit weekend ook weer eens een 24-uursbouillon trekken van kip.

 
Dirsta,

Doe jij die mariadistelzaadjes ook voorweken en dan kiemen?

Ik heb ze sinds een paar dagen in huis.

Gisteren heb ik ze in water gezet en dat water werd behoorlijk donker.

Nu staan ze te kiemen.

Ik maal ze daarna samen met pompoen- en zonnebloempitten en paranoten fijn en doe ze door de yoghurt/kwark.

Of ze gaan in de smoothie.

 
Ik kauw ze gewoon helemaal fijn, volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze dan het beste werken. De eerste keren spuugde ik de pulp weer uit, ik kreeg het niet doorgeslikt. Nu vind ik zelfs lekker. Ik week of kiem ze niet, is dat beter?

 
Mensen met copd en onderhuidse bloedingen kunnen gebaat zijn bij het ophogen van stikstof in hun lijf: zie dit filmpje bij 21 min 40 sec: Aspirine geeft verlichting omdat het de stikstofoxide in het lichaam doet toenemen, maar het kan ook makkelijker: met een uvb-lamp, in de zon, via arginine, niacine, zuivel/vlees, antioxydanten, h202, vit c en e.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.696
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan