Ogen

Quote:
Het gevoel bekruipt me af en toe alsof je sinds je met je gezondheid bezig bent, non-stop informatie bent gaan absorberen. Want in ca. 5 jaar tijd zoveel analyse doen is in mijn ogen enorm. Ik ben een analist/generalist, maar jij kunt er ook wat van volgens mij.


Ach, wat kan ik zeggen: het is een gave. :wink:

Klopt wat je zegt. Ik absorbeer non-stop informatie. Mijn voornaamste bron is boeken. Men denkt nog wel eens dat ik constant achter het internet moet zitten, maar ik lees te pas en te onpas. Ook ben in 5 jaar tijd veel intuitiever geworden en het lijkt wel alsof ik informatie 'download' uit het universum. Regelmatig krijg ik bepaalde inzichten door het aan elkaar verbinden van informatie uit meerdere bronnen waar bij mijn weten nog niet eerder iemand op is gekomen. Geen idee hoe het werkt allemaal.

Mike

 
Mike is een spons, hij zuigt echt alles op wat hij leest. Als je hem alleen al aanraakt wordt je al nat en als je hem uitknijpt dan stroomt de informatie letterlijk over je heen :D

 
Quote:
Hoe herkennen wij elkaar dan? Aan de rode roos??


Haha, heb me net aangemeld voor de avond. Volgens mij heb ik je ooit weleens gezien op een avond met Mike een hele tijd geleden. lang donker haar, bril, ongeveer 50 jaar (sorry als ik je te oud inschat :mrgreen: )

 
Leuk dat je erbij bent morgen avond! Ja je hebt helemaal de goeie voor! Ik ben 53 jaar dus je schatting was goed. Waarschijnlijk herken ik jou niet. Ik ben nogal vaag met het onthouden van gezichten. Spreek me maar gewoon aan!

 
Uit de wikipedia:

De plant rapunzelklokje wordt ook wel repelsteeltje genoemd, zie ook het sprookje Raponsje of Rapunzel.



Ik ben een plant!

 
Jammer, had het graag meegenomen, maar deze moet eerst nog een dag of 10 fermenteren. Heb het zelf ook nog niet geproeft..

 
Het gevoel bekruipt me af en toe alsof je sinds je met je gezondheid bezig bent, non-stop informatie bent gaan absorberen. Want in ca. 5 jaar tijd zoveel analyse doen is in mijn ogen enorm. Ik ben een analist/generalist, maar jij kunt er ook wat van volgens mij.

Gisteravond zei Johan Oldenkamp dat wij allemaal zoals we bij die lezing aanwezig waren (iedereen die zich aangetrokken voelt tot zijn boodschap) vroeger in Atlantis hebben gewoond. We zijn dat alleen vergeten. Misschien dat Mike vroeger in Atlantis geneesheer/sjamaan is geweest?

 
Rapunzel,

Wat een avond gisteren! Ik was pas om half 1 thuis. Ik had mijn auto bij die supermarkt neergezet, maar wist niet dat het prive terein was. Toen ik naar mijn auto liep kwam ik er dus achter dat alle hekken waren afgesloten :lol: Niemand had een sleutel van die hekken. Heb dus mijn moeder gebeld (lag bijna te slapen) en die is me op komen halen. Heb dus nog even gezellig een tijdje gekletst binnen. Rond half 12 werd ik opgehaald, maar mijn moeder en ik weten echt nergens(!!!!!) de weg, zelfs niet als we er al 10x geweest zijn. Een normaal mens doet er een half uurtje over, maar wij hebben dus weer een uur in de auto gezeten naar huis :lol: Om 1 uur op bed en om 6 uur ging het wekkertje weer.. Vanmorgen dus pas mijn auto weer opgehaald. :mrgreen:

 
Jeetje Evan! Dan hebben wij het er beter vanaf gebracht... Wat een ellende, wat een avontuur! Je hebt vast nog iets heel bijzonders gehoord daar binnen, want niets gebeurt voor niets natuurlijk... Dat viel vast niet mee vanmorgen om 6 uur! Gelukkig is het nu weekend.

 
Even nog een vraagje over ogen.

Ik heb snel last van rode ogen. En het vreemde is dat het eigenlijk vooral mijn rechteroog is. Verder zijn mijn ogen erg goed, lees dingen van grotere afstanden waar de meeste mensen moeite mee hebben. Iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen??

 
Het valt me ook soms op hoe erg close-minded mensen soms heel dikke brilglazen hebben :D

Ik geloof deels wel in een samenhang, al zal het ook veel cherry-picking zijn van mijnentwege. Ik ben zelf erg open-minded en op mijn 46 nog geen oogklachten, ook al kijk ik veel teveel naar computerschermen.

Tegelijk voel ik toch dat het de tijd is om wat preventieve maatregelen te nemen, bv. met gesloten ogen wat heen en weer van L naar R in de zon kijken. Ook in een periode dat ik meer vers groentensap dronk (waaronder wortelsap) had ik opeens geen vermoeidheid meer na een dag schermstaren.

 
Vrysuer, van oogmigraine zou ik ook meer willen weten.

Ik heb jaren geen koffie gedronken (geen caffeine) en heb heel vaak oogmigraine.

Dit korte nieuwe jaar al 7 maal.

Ook heb ik verhoogde oogdruk (geen glaucoom) en wilde de oogarts druppels geven die ik de rest van mijn leven moest druppelen.

Dit heb ik geweigerd, maar hoe de oogdruk te verlagen weet ik niet.

En hoe de oogmigraine te stoppen weet ik ook niet.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.828
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan