Food en Mood
New member
Na een paar dagen flink ziek te zijn geweest ben ik wel weer een beetje opgeknapt maar alles ging nog niet zoals ik het wilde.
Drie dagen geleden werd ik plotseling weer opnieuw ziek.
Symptomen:
ijskoude rillingen, in het begin geen koorts naderhand wel.
misselijkheid die de hele dag en nacht aanhield.
Braakneigingen ( maar zonder overgeven er kwam niets uit).
Tijdens de braakneigingen brak me het klamme zweet uit.
Pijn in de onderrug. Liggen ging moeilijk, maar het was uit te houden. Wel een vieze zeurende pijn. Overdag gaat het maar 's nachts is het erger.
Béétje last van de darmen, geen diarree.
Zelf denk ik dat het de griep is maar ik heb geen echte verkoudheids verschijnselen, wel een akelig vastzittend hoestje wat heel af en toe de kop op steekt.
Maar kan de griep ook zo'n lage rugpijn veroorzaken vraag ik me af?
Ik ben vandaag toch maar naar de huisarts gegaan, hij heeft me goed onderzocht, ook op mijn nieren gedrukt, het deed niet veel pijn.
Maar hij wil voor de zekerheid toch de urine controleren i.v.m nierbekkenontsteking.
Nou is mijn vraag, stel dat het dat is ben ik dan aangewezen op antibiotica?
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en kom dan uit op Propolis( natuurlijke antibiotica).
Zijn er mensen op het forum die ervaring hebben met nierbekkenontsteking en die dit op een andere manier hebben genezen i.p.v antibiotica?
Ik krijg nl. heftige bijverschijnselen van die troep en ik moet er niet aan denken dat ik dat moet gaan nemen.
Drie dagen geleden werd ik plotseling weer opnieuw ziek.
Symptomen:
ijskoude rillingen, in het begin geen koorts naderhand wel.
misselijkheid die de hele dag en nacht aanhield.
Braakneigingen ( maar zonder overgeven er kwam niets uit).
Tijdens de braakneigingen brak me het klamme zweet uit.
Pijn in de onderrug. Liggen ging moeilijk, maar het was uit te houden. Wel een vieze zeurende pijn. Overdag gaat het maar 's nachts is het erger.
Béétje last van de darmen, geen diarree.
Zelf denk ik dat het de griep is maar ik heb geen echte verkoudheids verschijnselen, wel een akelig vastzittend hoestje wat heel af en toe de kop op steekt.
Maar kan de griep ook zo'n lage rugpijn veroorzaken vraag ik me af?
Ik ben vandaag toch maar naar de huisarts gegaan, hij heeft me goed onderzocht, ook op mijn nieren gedrukt, het deed niet veel pijn.
Maar hij wil voor de zekerheid toch de urine controleren i.v.m nierbekkenontsteking.
Nou is mijn vraag, stel dat het dat is ben ik dan aangewezen op antibiotica?
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en kom dan uit op Propolis( natuurlijke antibiotica).
Zijn er mensen op het forum die ervaring hebben met nierbekkenontsteking en die dit op een andere manier hebben genezen i.p.v antibiotica?
Ik krijg nl. heftige bijverschijnselen van die troep en ik moet er niet aan denken dat ik dat moet gaan nemen.