Nederlandse politiek

Rinkelen uw alarmbellen ook al? Er klopt iets niet... Demonisering van meningen, alles wat onwenselijk is als desinformatie van tafel vegen en vrijheid/privacy steeds verder beperken onder het mom van "veiligheid". Klopt het liefdevolle hart nog in onze samenleving?
Fractievoorzitter Nathalie Rozendaal van Hart voor Horst aan de Maas sprak hierover in tijdens de raadsavond van 20 februari 2024. Ziet u dit ook gebeuren?
 
Wat zijn het toch voor onnozele schapen daar. Ik ben er werkelijk van overtuigd dat ze niet beter weten. En dat maakt het nog zorgwekkender dan moedwillige opzet!

Mike
Wss geen grotere wespennest dan de politiek. Of je bent echt wakker en gaat erin of inderdaad zoals hen, denkende dat je je stand kunt houden en veranderingen kan aanbrengen.
Ipv eerst te beginnen in je wijkcomite, dan gemeente enz
 
Wss geen grotere wespennest dan de politiek. Of je bent echt wakker en gaat erin of inderdaad zoals hen, denkende dat je je stand kunt houden en veranderingen kan aanbrengen.
Ipv eerst te beginnen in je wijkcomite, dan gemeente enz
Gespeelde 'bezorgheid' van BBB vermoed ik.
 


Het was inderdaad een bijzondere tijd. Hoe jij je ontpopte tot absoluut heerser van NL en met ijzeren hand regeerde, daarbij geweld niet schuwde en vele Nederlanders liet sterven door opzettelijk verkeerde medische behandeling en hoe jij nog veel meer Nederlanders hun bezit afnam en in armoede storte of tot zelfmoord dwong is ongekend, we moeten terug gaan tot WOII om die terreur, die schade en dat lijden in deze omvang te zien.Petje af, ik had het niet gekund in jouw plaats. Je bent een weergaloze leugenaar en niet eens immorreel maar compleet amoreel. Een mensenleven is voor jou een huidschilfer die met een vloeiende handbeweging van je keurige pak wordt geveegd.
 
Wat zijn het toch voor onnozele schapen daar. Ik ben er werkelijk van overtuigd dat ze niet beter weten. En dat maakt het nog zorgwekkender dan moedwillige opzet!

Mike
De partijtop zal toch wel van alles op de hoogte zijn? Tussen die nieuwe kamerleden zitten inderdaad ook veel onnozele mensen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.262
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan