Nederlandse politiek

“Pieter mag waarschijnlijk gewoon niet verder van zijn bazen, wie dat ook mogen zijn,” schrijft Arkes op sociale media.

Hij wijst erop dat de staatsschuld van Nederland 47,6 procent van het bbp is volgens de website van de overheid. Dat is binnen de begrotingsregels van de eurolanden, maximaal 60 procent van het bbp. Ter vergelijking: het gemiddelde van de G7, de zeven grootste economieën, is 128 procent van het bbp.
De hele kluit trapt erin

“Het geschreeuw dat er geen geld is, is wederom voor de bühne en de hele kluit trapt erin en geen enkele journalist, krant of talkshow zet dit recht,” zegt de voormalig VVD’er.


Hij wijst er verder op dat er in het EU-coronasteunfonds, CO2-fonds en stikstoffonds respectievelijk 47, 28 en 24 miljard euro zit. Als ze toch nog geld zoeken, kunnen ze het uit die potjes halen, aldus Arkes.

 
Wierd Duk is pro-Israel en pro-PVV en haalt in een stuk in De Telegraaf rijksambtenaren door het slijk die zich durven uitspreken tegen de genocide in Gaza:



Mike
 
Vandaag hoorde ik op de radio een 1 uur durend gesprek met Jaap van Everdingen - KPMG.
Hoe die man ten onrechte is behandeld door het OM. Ze hadden uiteindelijk helemaal niets van bewijs om hem met 15 man voor de deur op te pakken en te beschuldigen van fraude.
Nooit van te voren met hem gesproken over onderwerpen en fraude die hem ten laste werden gelegd.
Schande
Hoezo democratie.

Wie stuurt het OM aan vraag ik me af.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.822
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan