Nederlandse politiek



Wat is hier aan de hand? Kati Piri is een van de kamerleden die er van wordt verdacht de meeste banden met Soros te hebben.

Precies datgene wat ik.vanaf het begin al antwoordde toen je soortgelijke vragen had. Ik heb hier een X-post over gemaakt nog niet zo lang geleden:



De Deep State heeft altijd beide zijden bespeeld, omdat men nooit 100% weet welke kant het balletje op rolt bij de massa.

Voor mij is nu duidelijk dat GL/PvdA hun kansen op een centrumlinkse regering onder Timmermans zojuist hebben verspeeld. Israel heeft bijna geen vrienden meer wereldwijd en is gebaat bij types als Wilders, Meloni en Milei. Ook AfD, Vlaams Belang en Front National, allemaal 'vrienden van Israel'. Gezien de invloed van Israel achter de schermen en de populariteit van de PVV onder Nederlanders zie ik die linkse regering hier niet komen.

Mike
 
Nederland gaat volgende maand tegen de Europese natuurherstelwet stemmen, kondigde demissionair minister Christianne van der Wal (Natuur en Stikstof) maandag aan. De Tweede Kamer nam vorige week een motie aan die opriep tegen de zogeheten natuurherstelverordening te stemmen.
Het demissionaire kabinet schaarde zich eerder achter de natuurherstelwet. Vorige week dienden BBB en NSC een motie in die de regering opriep om op 12 april tegen de wet te stemmen, omdat ze vrezen dat die voor een nieuwe stikstofcrisis gaat zorgen. De doelen voor Nederland zijn in de ogen van de motie-indieners onrealistisch.

Van der Wal verwacht dat de natuurherstelwet het toch wel gaat halen, omdat een meerderheid van de 27 Europese lidstaten de wet wel steunt.
 
Shame on the Netherlands that Yitzhak Herzog, the president of a genocidal state, committing a genocide at this moment was invited and received in all respect and allowed to abuse the Holocaust memory to justify his genocide.
Shame on the ICC for ignoring the demands for his arrest!
The same ICC who issued warrants against Russian president Putin and many other sitting presidents, refuses to uphold international law when the perpetrators are Israelies. We at the #March30Movement will keep knocking on every door to #EndImpunity of Israeli war criminals.
This inability of the ICC makes us more determined to persecute Israeli binationals who are involved un crimes in Palestine and in the Gaza genocide, in front of national courts like we have been doing so far.
This complicity of the Netherlands, by action, and of the ICC , by inaction ,only makes us more determined.
The struggle continues.
#ArrestHerzog #StopGazaGenocide



Mike
 
Het feit dat de PVV de grootste is geworden en #wilders desondanks zijn ego opzij lijkt te zetten, zogenaamd voor het belang van Nederland, zegt mij dat hij juist een lakei van Israel is en dat hem is opgedragen om gewoonweg vanaf de zijlijn het belang van Israel veilig te stellen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan