Nederlandse politiek

Goed doorbraden 🧑‍🍳 🍳 de hitte moet tot diep doordringen en dat duurt hier wel even.
Hij is welisware een rare, maar 'rare' (eng) lijkt me geen goede keuze.
 
En gelijk deze even onderzoeken op alle relaties en geldstromen.
> Investeringsfonds Hoge Dennen van de familie De Rijcke (verkoop Kruitvat)
> NPM Capital, het investeringsfonds van de familie Fentener van Vlissingen.
> Finci (supermarktketen Boni, investeringsbedrijf Hoyberg; rijk door belang in Heineken).
Bouke van der Wal, directeur eigenaar van Boni, bestuurder Picnic BV.
Picnic-oprichters Bas Verheijen, Joris Beckers, Frederik Nieuwenhuys en Michiel Muller.
 
Waar wacht ze nog op. Toedeledoki en hoera dat we weer 1 minder van zo een hatelijk gedrocht in ons land kwijt zijn
Ze gaat vliegen. Ik hoor nog nagalmen de laatste dotcomradio... Kan zomaar gebeuren dat piloot 1 gefucksineerd ... bloedprop .. kassiewijle. Piloot 2 ook gevaccifucked ... van de stress een hartverzakking... dag SS (oops).

Ik wens niets!! Ze (en wie er nog meer blijven vliegen) kiezen zelf. In Griekenland rondom Kavala (Kaballah?) richt het vliegtuig de minste schade aan, er ligt er net 1 van de Nazi Atlantic Treaty Organization. Ian Fleming had dit niet kunnen verzinnen!
 
Ze gaat vliegen. Ik hoor nog nagalmen de laatste dotcomradio... Kan zomaar gebeuren dat piloot 1 gefucksineerd ... bloedprop .. kassiewijle. Piloot 2 ook gevaccifucked ... van de stress een hartverzakking... dag SS (oops).

Ik wens niets!! Ze (en wie er nog meer blijven vliegen) kiezen zelf. In Griekenland rondom Kavala (Kaballah?) richt het vliegtuig de minste schade aan, er ligt er net 1 van de Nazi Atlantic Treaty Organization. Ian Fleming had dit niet kunnen verzinnen!
Ja zou kunnen idd als ze niet met de bezemsteel reist. En ze kiest idd ook zelf.
Maar sorry, je laatste alinea word ik niet zo heel wijs uit. Weet daar ook niks van.
 
Informatie over NATO vliegtuig dacht (niet zeker) ik gehoord te hebben in de laatste X22 ... 2826b

Kavala is de Griekse stad vliegtuig van de NATO oorlogsmachine is gecrashed. Ukraiens vliegtuig Antonov An-12BK op weg naar Bangladesh (volgens reporter). EU-burgers, daar gaat jullie belastinggeld in de vorm van wapenleveranties van corrupte EU-Nazi's regeringen aan Azov-nazi's / minimannetje Zelenski ('om Ukraiense burgers te redden'). Op weg naar naar de illegale zwarte wapenmarkt ... correctie: ging.


Ik vond het klinken als 'Kaballah (Cabal)' maar kwam er later achter dat Grieken dat uitsperken als 'v' en niet 'b'. De term 'cabal' is vast bekend, anders:

2022-07-19
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.251
Leden
8.634
Nieuwste lid
jiri
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan