Nederlandse politiek


Het hof erkent dat de affaire bij ouders en kinderen veel leed heeft veroorzaakt, maar stelt dat het strafrecht geen mogelijkheid tot vervolging biedt.

Dat betekent dat de dienst niet voor de strafrechter kan worden gebracht.

Alleen wat de aangifte van discriminatie betreft, zegt het hof dat er van een "redelijke verdenking" kan worden gesproken. Daar blijft het bij, omdat ook het hof stelt dat de Belastingdienst strafrechtelijke immuniteit geniet.


:unsure:

Dorothé
 

Wat een walgelijk sujet is die Rutte toch. Natuurlijk is hij allang vergeten wat Nederlanders in het Oekraïne referendum wilden. De man verraadt keer op keer de Nederlander en dient alleen de globalische agenda. Hoe dom moet je wel niet zijn om nog enig vertrouwen in deze landverrader te hebben.
 
Pieter, ik ben je negativiteit zat. Je krijgt van mij een officiele waarschuwing. 3 strikes you're out, dan zal ik genoodzaakt zijn je te verwijderen.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Het hof erkent dat de affaire bij ouders en kinderen veel leed heeft veroorzaakt, maar stelt dat het strafrecht geen mogelijkheid tot vervolging biedt.

Dat betekent dat de dienst niet voor de strafrechter kan worden gebracht.

Alleen wat de aangifte van discriminatie betreft, zegt het hof dat er van een "redelijke verdenking" kan worden gesproken. Daar blijft het bij, omdat ook het hof stelt dat de Belastingdienst strafrechtelijke immuniteit geniet.


:unsure:

Dorothé
Dat zijn door corrupte mensen gemaakte wetten, door corrupte rechters gehandhaafd en door corrupte Gestapo / Romeo's beveiligd: dus N.V.T.
Zijn meer dan 8,5 miljoen mensen hier mee akkoord gegaan? Hebben we gestemd?
De Natuurlijke Wetten hebben we van God gekregen.
Ik kan in de Bijbel of Natuurlijke Wetten niets vinden waar staat: 'immuniteit voor de Belastingdienst'. God heeft de Mens de Aarde gegevenom te beheren, niet een Elite van Viespeuken.

Helaas het is een stelletje criminele lands-/volksverraders, fraude-apparaat, witwasoperaties van corrupt Nederland BV en pedofiele weekdieren. Hij is al een poosje niet voorbij gekomen... de lijst van General Flynn over pedofiele (hoge) ambtenaren, rechters en andere viespeuken (in Nederland?). Maar dat duurt niet lang meer. Dan ontmoeten jullie God, al dan niet met een door ons versnelde afspraak via daarvoor speciaal opgetuigd (... touwen ... wink wink 😜) Buro Halt(e Neurenberg).

Ze zullen de straf van God niet ontlopen. Hoe vaak moet ik nou nog reclame blijven maken voor Vakantieoord Meer van Vuur en Zwavel? Sorry God, ik ben een tikkie ongeduldig.

🙇‍♂️🙇‍♀️
 
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5320658/eerste-kamer-stemt-met-handelsverdrag-ceta

Dit zijn nou echt van die vraagstukken waar het volk via een referendum over zou moeten stemmen.
Eerste Slaapkamer. Tweede Slaapkamer.*
> Te stom om overkoepelend te kijken. Alleen mierenneuken op details.
Eerste Verraadkamer. Tweede Verraadkamer.*
> Als ze weten wat ze ze doen en bewust ons land om de zeep helpen.
Eerste Corruptiekamer. Tweede Corruptiekamer.*
Eerste WEF Provincie. Tweede WEF Provincie.*

*Er zitten (weliswaar niet veel) enkele uitzonderingen in deze Kamers.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.842
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan