Nederlandse politiek

Dat zijn door corrupte mensen gemaakte wetten, door corrupte rechters gehandhaafd en door corrupte Gestapo / Romeo's beveiligd: dus N.V.T.
Zijn meer dan 8,5 miljoen mensen hier mee akkoord gegaan? Hebben we gestemd?
De Natuurlijke Wetten hebben we van God gekregen.
Ik kan in de Bijbel of Natuurlijke Wetten niets vinden waar staat: 'immuniteit voor de Belastingdienst'. God heeft de Mens de Aarde gegevenom te beheren, niet een Elite van Viespeuken.

Helaas het is een stelletje criminele lands-/volksverraders, fraude-apparaat, witwasoperaties van corrupt Nederland BV en pedofiele weekdieren. Hij is al een poosje niet voorbij gekomen... de lijst van General Flynn over pedofiele (hoge) ambtenaren, rechters en andere viespeuken (in Nederland?). Maar dat duurt niet lang meer. Dan ontmoeten jullie God, al dan niet met een door ons versnelde afspraak via daarvoor speciaal opgetuigd (... touwen ... wink wink 😜) Buro Halt(e Neurenberg).

Ze zullen de straf van God niet ontlopen. Hoe vaak moet ik nou nog reclame blijven maken voor Vakantieoord Meer van Vuur en Zwavel? Sorry God, ik ben een tikkie ongeduldig.

🙇‍♂️🙇‍♀️
This is on God's timeline, not ours. Be patient. God wins.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Het valt me tegen van Van Haga dat hij voor de wapenleveranties is.
Ik heb BVNL dan ook direct opheldering gevraagd via mail en gezegd dat als dit geen misverstand is dat ik dan mijn lidmaatschap van BVNL beëindig.
1658089465885.png
 
Van Haga is niet echt te vertrouwen. Blijft vvd er. Maar dit was nog wel twee weken voor de Russische operatie.
 
Niet als het internationaal is. De Defender-troepen zijm al hier en NL is een Duitse provincie onder SHAEF-commando!

Mike
 
Niet als het internationaal is. De Defender-troepen zijm al hier en NL is een Duitse provincie onder SHAEF-commando!
Mike
Aha ... poosje eruit geweest... helemaal vergeten! Waar kan ik me aanmelden om LEGAAL een bewijs (en training) te verkrijgen voor 'consealed carry' want hebben we niet gewoon een 2nd Amendement dat hier van toepassing is? Ik wil mezelf, de mijnen en zij die dat niet zelf kunnen graag kunnen verdedigen op gelijke voet tegen de gewapende tak van de onderdrukkers, de overheid, met hun gelegaliseerde zielloze harteloze zombieleger van MS-13 schorriemorrie in de geel-zwarte fascistenkleding.

poliesgeelzwart.jpg
Blauw (ooit de kleur van 'het blauw op straat'): eerlijkheid, loyaliteit, steun, overdenking. Daar was niets meer van waar dus werd het 5% geel 95% zwart.
Geel=kleur van blijdschap, intellect, licht, wijsheid.
Zwart = dood, droefenis, adel, wetteloosheid, geniepigheid, zwendel, heimelijkheid, slecht.

Het laatste stukje 'geel' zal bij de polite nu beter snel ook vervangen worden door 'zwart'.
Maar als ik een voorstel mag doen:
polkled.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.543
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan