Nederlandse politiek

Ik zou ze niet willen overnemen van Picnic, mits ik goed tegen brand 🔥🔥🔥 verzekerd ben en door de corrupte overheid het water aan de lippen staat .. dan maar 💸.💸💸🤑

Mooi formaat playmobiel voor Zelenski en Anal Swab ... micro-mensjes met mega-complex.
Jonkvrouw? 🌈Volgens recente Mary-Webster wijziging ... rariteitenkabinetmetbaarmoeder.🏳️‍🌈
OMG ... baarmoeder mag natuurlijk ook niet meer.
 
1. Manier om inderdaad e.e.a. door elektrische Playmobiels te vervangen?
2. Soldaat-chauffeur onwel vanwege bloedprop in zijn kop vanwege die veilige prikjes?
 

Amsterdam - Caroline van der Plas zal de komende tijd niet in de media optreden, omdat ze wordt bedreigd. Dat laat de voorvrouw van de BoerBurgerBeweging (BBB) weten na berichtgeving van RTL Boulevard. „Ik voel me niet veilig op dit moment.” Ze zegt meerdere berichten per week te ontvangen en heeft naar eigen zeggen al haar publieke optredens en werkbezoeken voor deze week en het weekend afgezegd.
 


Ga er maar aan staan heb je bijna je record te pakken en dan maken een paar boeren het je zo moeilijk.
 
Ik denk dar ze werkelijk.niet door heeft hoezeer ze wordt bespeeld. Deze vrouw hoort de boeren te vertegenwoordigen maar wordt nu ingezet om de boeren neer te helpen zetten als 'geweldplegers'. En ze vindt het heerlijk, al die aandacht! Ga zo door, Lientje, je wordt met de dag ongeloofwaardiger voor de boeren en voor de rest van Nederland.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.447
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan