Nederlandse politiek

Attje reageert niet.



Fijn joh! Van die betrokken politici die doen alsof ze zich zorgen maken, om vervolgens weer te stemmen voor een motie die precies het tegenovergestelde doet. Politiek van het kartel gaat over geld, macht en beeldvorming.
 
Waren er toen ook voedseltekorten? Dan hebben we in ons politieke NSB landje genoeg te vreten voor een paar jaar. Of is het taktiek van Klaus Anal Swab? Want dan vreet ik liever insecten.🪱🕷️🐞🐛

De boeren moeten evengoed blijven, want we eten liever organic en/of rechtstreeks vanaf de boer. Dat vergiftigde politieke vlees komt er net als de gifprikken nooit in. Veel te zout van die 'saline-fake-jabs' en als ze de echte hebben genomen... CRISPR, mRNA, GMO rommel motten we ook niet. See you all @Neurenberg. Wasgetekend: P.A. Triot, vrijwilliger krukjesomtrapper en 33e graad Bediener van het knopje van de stortkoker naar het Meer van Vuur. Hier is je flesje water, doe er zuinig (1000 jaar) mee.
 
Ben ik ff blij dat ik zijn naam niet noemde en mijn statement nog overeind staat als een huis. Hoe zou dat nou weer heten... geen politiek vlees? Vega-liticus? Politi-nist?
;)
Oranges... ja... lekker die fruitjes. Oranjes ... daarentegen..🤢 en dan 🤮
Voor zover de bloedlijn niet al doorbroken is. Was er niet sprake van dat de melkman (of iets dergelijks) bovenop een van de Borg-queens is gegooid wegens risico uitsterven van de oranje kolonie? Hoe dan ook, voila, uiteindelijk komt dan een voormalig (?) Bilderbergvoorzitter uit de raat gekropen (ooh: eitjes 🥚zitten in kammen blijkbaar) en steeds meer weten nu waar dat toe leidt. Tijd voor dna onderzoek of gewoon doorgaan met uitroken van de hele [DS] kolonie.

En wat video's ingehaald: grote vriend Gideon... eindelijk eens iemand die beestjes bij de naam heeft genoemd in de Tweede Braakkamer ... CORRUPT. En Eva ... relatie Picnic / van der Wal / Bill Gates Foundation.
Volgens mij moet ik 300ml flesjes water in het groot gaan inkopen... vd KWal, Bromet
X22+DJT... death penalty? yes, please.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.468
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan