monsanto

Quote:
Er is wel degelijk wereldwijd iets gaande wat weinig goeds voorspelt voor Monsatan:


Vind ik alleen maar goed :)

Ook de EU, echt weg ermee als het aan mij lag.

 
Quote:
Ook de EU, echt weg ermee als het aan mij lag.


Mee eens! Wat de EU en Monsanta met elkaar gemeen hebben is gecentraliseerde macht, macht in de handen van slechts een kleine elite. Dat is communistisch en feodaal en dus hebben dergelijke machtsstructuren in een werkelijke democratie geen plaats!

Mike

 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=40RWPeaPZpU
Quote:
GMOs making Americans fat?

Uploaded on Aug 25, 2010

Among all developed countries, Americans are the fattest people in the world. The World Health Organization found over 60% of the American population is obese or overweight. Even more disturbing, the U.S. is the only country in the developed world to label obesity a national security health risk. Top Pentagon officials have warned Americans are becoming so fat, most of those volunteering for the Army are disqualified because of their size. Child obesity is also on the rise in the U.S. The Centers for Disease Control estimates 1 in every 3 American kids are either obese or overweight. Jeffrey Smith, the author of Seeds of Deception, points to the mass production and consumption of genetically modified foods in the U.S. as a possible source of the problem.


 
Het Monsantovirus heeft ook Sharon Dijksma in de tang.

Alles wat ons kracht geeft, wil men ondergraven.

"Beyond eggs"!

Er is niets beyond eggs.

Alles wordt aangegrepen -zo ook de vegetarische/veganistische agenda- om ons ons krachtvoer te ontkrachten, niets is te gek.

Sharon Dijksma is iemand die lang geleden verkondigde dat het wereldvoedselprobleem opgelost wordt door mensen te laten verhongeren.

Hoe kan men van zo iemand dan ook het achtste wereldwonder verwachten.

Straks mogen we ook geen eigen kippen meer houden, na de groentetuintjes.

Quote:
Dijksma wil lichtgevende eieren

Staatssecretaris Dijksma van Economische Zaken wil onderzoek laten doen om kippen genetisch te kunnen manipuleren met een kwallen-gen. De bedoeling is dat kippen eieren leggen die met een bepaald licht fluorescerend oplichten wanneer er een mannelijk embryo in zit. Zo kunnen de haantjes al herkend en vernietigd worden voordat ze uit het ei komen.

Kippen genetisch manipuleren met het kwallen-gen zou een oplossing zijn voor het probleem dat haantjes worden vergast of versnipperd. Dit gebeurt omdat haantjes geen eieren leggen en daarom commercieel gezien waardeloos zijn. Een meerderheid van der Tweede Kamer is tegen en wil niet dat dieren nog verder worden geindustrialiseerd. Dijksma lijkt echter het onderzoek toch te willen doorzetten.

De Nederlandse Vereniging voor Veganisme bepleit een heel simpele oplossing voor het probleem: stoppen met het gebruik van eieren en producten waarin eieren worden verwerkt. Dit zorgt er niet alleen voor dat er geen leghennen en kuikentjes meer lijden en dieren onnodig afgemaakt worden, ook het milieu en de volksgezondheid hebben er baat bij. Eieren bevatten vitamines en mineralen die je gemakkelijk kunt halen uit plantaardige bronnen zoals noten, granen, groenten, peulvruchten en fruit. Dit is ook beter voor de gezondheid, omdat plantaardige bronnen niet de nadelen hebben die eieren wel hebben, zo stelt de NVV.

Dat een plantaardig eetpatroon de toekomst heeft, tonen belangrijke investeerders als Bill Gates die beleggen in bedrijven zoals Beyond Eggs, dat vervanging van eieren in de voedselketen wil bespoedigen. Eivrije producten en eivrije recepten zijn te vinden op www.waardelozehaantjes.nl

http://www.duurzaamnieuws.nl/bericht.html?id=98101

 
Ik denk dat we een lichtgevend gen moeten inbrengen in Dijkstra zelf, zodat we haar al van mijlenver kunnen zien aankomen en haar vervolgens met eieren kunnen bekogelen, al of niet lichtgevend!

Mike

 
Met haar omvang zie je haar toch wel aankomen. :mrgreen:

Zolang mensen met ballen, gezond verstand en het hart op de goede plaats niet toegelaten worden tot de regering of andere belangrijke functies blijven we dit soort shit hebben.

We moeten een standbeeld oprichten voor alle mensen die de hele tijd proberen die ellende weer te herstellen. :!:

 
Past weer mooi in de vegetarische, pro plantaardige, duurzame agenda, agenda 21.

 
zeker Australië met hun konijnenplaag zou beter moeten weten. Trouwens zonder de EU, wie weet wat er in Nederland al allemaal had gegroeid. Volgens mij is de gemiddelde Nederlander of positief of niet geïnteresseerd.

 
Quote:
Volgens mij is de gemiddelde Nederlander of positief of niet geïnteresseerd.


Dat maakt Nederland tot een ideale proeftuin. Hoe zijn we zo apathisch geworden? In de jaren '80 gingen we nog massaal de straat op om te protesteren tegen Amerikaanse kruisraketten. Wat hebben ze in ons drinkwater gestopt?

Mike

 
Nou Mike, ik dacht dat vanmorgen nog. Oke het waren 2 adressen, maar in een paar jaar tijd, zijn ze 2x bij ons geweest om een watermonster uit de keuken te nemen. Terugdenkend vind ik dat vaak. Waarom? Waar waren ze naar opzoek?

Het zelfde denk ik trouwens ook over in Nederland groeiend mais ed. Is dat zeker gmo-vrij?

Al die testen zijn duur en welk laboratorium vertrouw je, afijn als iemand de stoute schoenen aantrekt wil ik wel sponseren. Ik heb toch geld over nu ik Alp D'huzes niet meer sponsor.

 
hoi Naief, over dat watertesten; goed punt van jou: als men bij je thuis het water komt testen, dan zou men moeten zeggen waarom en je zou kunnen zeggen: ik wil jullie gerust de kans geven om te testen, maar mag ik dan ook op de hoogte gesteld worden van de testresultaten?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan