Moestuin

Prachtige radijzen op de REBEARTH. Vorig jaar had ik steeltjes op diezelfde grond, ze wilde heel niet bol worden, en droog en gescheurd en dradig.

En nu perfecte radijzen @Henk, aanrader dat REBEARTH spul.


1654811152618.png
 
lijken wel zeemineralen die hebben 84 spoorelementen
5 van die zakjes voor 18 euro!
Ooit 25kg Sel de Guerande zout (Keltisch) gekocht (handgeschept, zongedroogd), seldenaturefrance of zoiets..., ik meen rond de €50,00. Gaven ook aan: 80+ spoorelementen/mineralen. Indien hetzelfde .. dan ff als echte Ghollanders rekenen... 25kg/50,- vs. 14 zakjes (......gram).

Tip: G-zout heeft grove korrel en is ietwat vochtig = goede zoutmolen zoeken met keramisch binnenwerk.
Blomus Perea heb ik na 5 jaar 1x het uitneembare binnenwerk van gereinigd. Werkte daarna weer prima.

Brandnetel ga ik ook proberen. Schijnt naast grondverbeteraar ook anti-luismiddel te zijn.
 
Regenton met koeienstront - water en brandnetel toppen dat al 2 jaar in gebruik is, Elke maand een flinke scheut in 10 liter plantengieter -kost niks-
Niet vergeten .... de ton met koeienstront en brandneteltoppen niet naast de ton zetten met brandneteltoppen voor de soep 💩
 
Er staat op de video van mijn tuin op 2.47 min even kort in beeld een van de twee chemtrail busters die ik geplaatst heb in de hugelbedden, koper met kristallen erin, of het werkt, geen idee. Ik wil er echter vier gaan maken volgend jaar en die als bij een piramide noord zuid gericht op de denkbeeldige hoeken uit gaan zetten. De ruimte daarvoor is al gereserveerd zodat er geen planten worden gezet. Ik wil ze in een hoek van 51 graden gaan zetten net als bij de piramides. Werkt dat, geen idee, maar als je iets niet probeert weet je het nooit

 
Lijkt op dit principe? Wilhelm Reich & orgonite, ook met koper (cloudbusters)
Inderdaad vanuit de principes van o.a. Wilhelm Reich. Koper doet dus iets met de energie om zich heen, zowel in de lucht als in de grond.
 
Er staat op de video van mijn tuin op 2.47 min even kort in beeld een van de twee chemtrail busters die ik geplaatst heb in de hugelbedden, koper met kristallen erin, of het werkt, geen idee. Ik wil er echter vier gaan maken volgend jaar en die als bij een piramide noord zuid gericht op de denkbeeldige hoeken uit gaan zetten. De ruimte daarvoor is al gereserveerd zodat er geen planten worden gezet. Ik wil ze in een hoek van 51 graden gaan zetten net als bij de piramides. Werkt dat, geen idee, maar als je iets niet probeert weet je het nooit

Wat een supertof filmpje, had hem al eerder gezien, blijft leuk. Ben heel benieuwd of je kunt merken dat het verschil maakt!
 

RIVM: oppassen met moestuinen rondom chemisch bedrijf Dordrecht​


Inwoners van Dordrecht, Papendrecht en Sliedrecht met een moestuin moeten goed opletten of het veilig is hun eigen geteelde groenten te eten. Inwoners van de regio rond chemisch bedrijf Chemours doen er verstandig aan er niet te veel uit te eten, zegt het RIVM na nieuw onderzoek naar de uitstoot van schadelijk PFAS.
 
En aan die uitstoot wordt uiteraard niets gedaan. Weer een paar (lokale) politici die een flinke afkoopsom ontvangen en er mag vergiftigd blijven worden om zelfvoorziening te boycotten..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan