Low Dose Naltrexone

Wat bedoel je met een week geleden??

Heb al heel lang last van hyperventelatie...is alleen nu ff heel erg..

Hyerventelatie komt vaak door spanning en valium ontspant de spieren ...dus zakt het hypergevoel wat af.

 
Ohhh nou dan moet je duidelijker zijn soms want je zei

Quote:
Heeft iemand een middel tegen (waarschijnlijk) hyperventelatie....


Dus snap even niet heel goed wat ik hier op moet antwoorden

Had gehoopt op tips maar blijkbaar zit ik bij jou verkeerd!

 
Ook ik heb LDN voorgeschreven gekregen. Eerlijk gezegd heb ik nogal last van klachten die ik tegenkom bij verhalen over de gewone Naltrexone-dosering. Vooralsnog voel ik me na 2 weken niet erg lekker bij LDN. Elke nacht word ik rond 3 uur wakker, helemaal in paniek en met hartkloppingen. Krijg mezelf zonder magnesiumolie en ademhalingsoefeningen niet meer rustig. Bijna elke middag heb ik een hoofdpijnaanval, die meestal 3 -4 uur duurt. Redelijk invaliderend dus. Ik heb een hele droge mond. Bij tijd en wijlen slaat mijn hele lijf op hol als in: vuurrode wangen en oren, hele bonzende hartslag, druk op mijn borst, zweten, snel buiten adem. Heel eng - en eerlijk gezegd weet ik ook echt niet wat dit soort aanvallen zijn.

Of het echt per se door de LDN komt, weet ik niet. Wel merkte ik al eerder dat LDN en gluten niet samengaan. Ook dan word ik paniekerig, krijg ik hartkloppingen, etc. Ik schrijf het dus wel aan LDN toe.

Vooralsnog ben ik niet erg fan van LDN en ik twijfel of ik er wel mee door wil. Het zou me goed moeten kunnen helpen, maar het helpt me echt totaal niet als ik er alleen maar van in paniek raak.

 
Via Google stuitte ik op de topic.

Ik heb zelf al jaren fibromyalgie, en ben de pijn goed zat!

Zit ook echt te denken aan LDN. Maar dan moet ik zeker eerst naar Ron Velthuis? Is hij de enige die dit voorschrijft?

Iemand ervaring hier met dit middel en de aandoening fibromyalgie?

 
Klachten die te maken kunnen hebben met een te hoge belasting aan exorfinen zijn:

Autisme, ADHD, ADD, overgevoeligheid voor allerlei prikkels, eetstoornissen, verslavingen, angsten, schizofrenie, dwangmatig (eet) gedrag, post-partum psychose, verhoogde stressgevoeligheid etc.
Overgevoeligheid voor geuren en aanraking van de huid
Zeer snel last van maagzuur
Vruchtbaarheidsproblemen
Te trage schildklierfunctie
(pseudo)allergieën door teveel histamine-aanmaak http://rinekedijkinga.nl/veelgestelde-vragen/melk.html

Exorfinen zitten in:
alle gluten, melk, soja, spinazie en schimmelproducten
 
Het DPP-IV enzym kan (mits een erfelijk defect) verbeterd worden door:

te zorgen voor gezonde darmen (door pre- en probiotica, door voldoende vezels, vocht, gezonde vetten, voldoende beweging en stressreductie, weglaten van allergenen)
olijfolie
voldoende vitamine A
stoffen die de darmslijmvliezen ‘repareren’ (glucosamine, mannose, galactaose, glutamine, vitamine D, zink)
minder te kiezen voor gluten, soja en koeiezuivel en veel meer je keuze te maken uit geiten- en schapenzuivel. http://rinekedijkinga.nl/veelgestelde-vragen/melk.html

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.498
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan