Low Dose Naltrexone

Toch lees je er regelmatig goede verhalen over hoor Jikke ! Waaron ga je het slikken ? En door wie is het voorgeschreven ?

 
Ha Zonne,is door arts voorgeschreven...en ja ga het slikken omdat ik een B12 tekort heb...en de arts zei dat dat voorkomt omdat de lever niet goed werkt...ik wil dan ook een milde leverreiniging gaan doen.

 
Quote:
en de arts zei dat dat voorkomt omdat de lever niet goed werkt



Ga je ook lever eten Jikke?

Ik weet niet zoveel van dat LDN maar om het te gaan gebruiken tegen een B12 tekort vind ik wel een beetje vreemd of wordt dat vaker gedaan?

 
Jikke mag wat mij betreft 1 februari laten zien dat hij/zij geen forumtrol is :D

Dit vindt ik namelijk helemaal een heel vaag verhaal! En waarom zou je milde leverreinigingen gaan doen als je al medicijnen neemt om de lever te genezen?

 
@Zonne...Deze arts zegt mij dat als de lever niet goed werkt..dus met steentjes zit...er mineralen en vitamine te korten ontstaan..

Ik heb veel vertrouwen in deze arts,,,heb met hem samengewerkt in ziekenhuis...jaren geleden....en hij zegt dat de b12 met foliumzuur wat ik nu slik..aanvullend is...en niet weer mag gaan voorkomen...dus preventief de leverreiniging te doen .

@ Sandar...een forum trol????

Vitamine en mineralen zijn geen medicijnen...maar voedingssuplementen :lol:

 
Leuk om genegeerd te worden, terwijl ik gewoon een eerlijke vraag stel en ook nog een welgemeend advies geef.

 
Sorry Pike...ik had jou naam er neer moeten zetten...terwijl ik Zonnen deed.

Dus antwoordt was voor jou Pike :D

 
Oke, maar dan snap ik nog steeds niet waarom jouw dokter die LDN voorschrijft tegen een B12 tekort en/of een niet optimaal werkende lever.

 
B12-tekort wordt veroorzaakt door maagzuurtekort. De intrinsieke factor voor B12-opname zit in maagzuur. Je kunt dan LDN slikken zoveel je wil, maar daar krijg je niet meer maagzuur van.

Mike

 
@ PIKEhet lichaam kan alleen maar Vit B12 opnemen als het gekoppeld is aan de zogenaamde ....intrinsic factor( een stofje in het maagzuur!Vitamine B 11 zorgt voor de omzetting van B12 in de dunne darm..zodat het kan worden opgenomen door de dunnen darm!

 
Sorry Pike...was niet het antwoordt waar je om vroeg.Maar dat antwoordt wil ik je wel prive geven,voelt niet zo veilig hier op het momnt ...

 
Ik heb het zelf niet nodig, ik vroeg het omdat die LDN volgens jouw dokter blijkbaar nog een andere werking heeft dat misschien van nut is voor andere forum leden/meelezers. Dus als je het mij privé verteld gaat het zijn doel voorbij.

 
Janse..dank je wel..

Heb stukje net gelezen,maar ik adem niet door mijn mond...

Sta al op met bibberende benen, net alsof ik koffie gedronken hebt ,en mijn adem krijg ik niet dieper...

Is net of ik examen moet doen en daar heel gestrest door ben :roll:

 
Via google kwam ik hier terecht en ik ben heel benieuwd wat jij er tegen doet Jikke? Hiperventielatie is waar ik ook heel veel last van heb soms.

andere tips zijn ook graag welkom!

 
Ha Vlinder

Ik ben de naltrexone niet gaan slikken,mijn huisarts stond er niet achter,

Ja,ik heb dus valium voor de hyperventelatie,,,sinds kort ook Zantac voor mijn maag,Beide wil ik niet ,dus zal het op een andere wijze moeten gaan doen,..hoe..weet nog niet.

 
Oke maar dat is voor een oplossing tijdelijk kan niet voor altijd gebruikt worden. Waaraan merkte jij het de eerste keer? 1 week geledee?

Wat heb je er aan gedaan dan? Door valium ging het weg?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan