Lezing Mike in West-Friesland

Dat is een goed teken over het verloop van de dag! :wink:

Trusten Mike.

 
Quote:
Mike schreef:

De 'vibe' van het publiek 's middags was gewoon beter, losser met meer humor.


De middag zou tot 16:00 duren, maar Mike en het publiek waren niet te stoppen :wink:

Mike blééf maar praten en vertellen, en er bleven maar vragen komen uit het publiek.

Dus om 16:30 siste Co (de man van Poekie) al vanaf de zijlijn dat het tijd was om af te ronden, en dat Mike 's avonds nog een presentatie had. Vanuit het publiek werd toen geroepen dat we met z'n allen wel mee konden gaan naar de avond :D

Afin, met heel veel moeite kon Co rond tien voor vijf iedereen naar buiten krijgen, maar dat het een succes was is duidelijk. Ik denk dat er ook heel veel mensen aan het denken zijn gezet over voeding en gezondheid.

 
Ik vind het altijd inspirerend als je er bij kan zijn als er een lampje gaat branden bij mensen. Als ze een aha-moment krijgen.

 
Zo eindelijk tijd om op het forum te zijn.

We hadden vrienden uit Groningen over die speciaal voor deze lezingen over kwamen.

Ze hebben genoten en weer veel opgestoken.

Je kunt er veel over vertellen maar nu hoorden ze Mike een keer live en dan blijft het langer hangen.

Ze zijn nu weer onderweg naar huis.

Wij hebben ook enorm genoten. De organisatie van het geheel en uiteindelijk de dag zelf.

Zelf hadden wij ook een beter gevoel over de middag.

De eerste vraag kwam al heel snel en er was meer info over de basis: goede voeding. Daar werden ook veel vragen over gesteld.

's Avonds werden er door een paar mensen vragen gesteld die al duidelijk verder waren dan de meeste mensen in de zaal.

Volgende keer gaan we daar zelf wat meer in delegeren. Dat ook de mensen die met 'basis' vragen zitten wat meer aan bod komen.

De avond was zeker ook interessant maar verliep inderdaad wat stroever.

Ik heb van alle bezoekers hun email adressen en ga ze zeker het een en ander aan informatie toezenden.

Zo-wie-zo de link hier op deze site van Weston Price zijn richtlijn over goede voeding voor zijn neven en nichten uit de alleen lezen topic. Info over het keltisch zeezout en de sole oplossing. Een link met de handige adresjes.

We hebben tijdens de lezing de mensen (biologische) adressen of een websites op laten schrijven die we dan verspreiden via de mail.

Ik kan ze eventueel ook wel op het forum zetten. Wie weet heeft iedereen er wat aan.

's Middags konden de mensen proeven van de biologisch-dynamische rauwe melk van boerderij de Sonnevanck.

En 's avonds waren de gebroeders Verdegaal uit Oudendijk er met rauwe melk, rauwmelkse kaas en roomboter.

Als iemand ook een lezing met Mike wil organiseren, het stramien ligt er. De poster en flyers zijn ontworpen, kunnen met andere gegevens worden ingevuld. Tips over verspreiding kunnen we geven dus wie volgt.

Je moet er wel wat voor doen maar heel veel kun je via internet regelen. Kranten, dorpsbladen, nieuwsbrieven van organisaties.

Voor posters moet je dan wel de deur uit maar je kunt het ook via familieleden regelen.

Posters ophangen bij natuurwinkels, sportverenigingen, bibliotheek, supermarkten, dierenarts, dokter, op je achterraam van je auto.

Tot zover, als we Mike weer hier zijn kennis laten spuien zal dit topic wel weer actief worden.

Tot dan.

 
mooi verslag en het klinkt erg goed. Soms heb je inderdaad net mensen in de zaal die een positieve energie met zich mee brengen.

Ik wil zeker een avond hier organiseren, dus ik houd hierover contact poekie.

 
Hier een link naar een verslag geplaatst in het NHD editie Waterland.

Het gaat over de lezing door Mike in de Midden-Beemster op 29 januari 2012.

Het is een leuk bericht van een nog jonge journaliste die nog open staat voor juiste informatie.

https://picasaweb.google.com/106935083798880325308/PicasaForum#5705006229969032114

 
Poekie, wat een leuk verslag 8) stoer hoor, om dit op deze manier te brengen. Toch compleet tegen de adviezen van voorlichtingsburo/dietisten/artsen en de hartstichting in, gaaf.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.694
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan