Lezing Mike in West-Friesland

@Enjoy,

Je hebt helemaal gelijk hoor, maar de verantwoording ligt geheel bij de mensen zelf, of ze wel of geen koffie drinken.

En als ze Mike gehoord hebben laten ze het misschien voortaan wel.

We willen die dag de mensen wel laten proeven van rauwe melk en we hebben ook nog met het horeca gedeelte van de verhuur locatie te maken.

 
Ik krijg er nog meer zin in als ik die poster zo zie en hoor over rauwe melk!! Even met mijn moeder alles kortsluiten en die aanmeldingsemail komt eraan Poekie! :)

 
Mooie duidelijke poster inderdaad!

Verschilt de lezing zelf qua inhoud van de lezing die iedere laatste vrijdag in Soest wordt gegeven?

 
Hallo

wat zou ik graag willen komen

las het in het huis aan huis nieuwsblad

vandaar dat ik op deze site terecht ben gekomen

ik woon in de goorn vlakbij midden beemster dus

helaas kan ik niet komen doordat ik tm half februari alleen ben met de kinderen

mijn man zit in het buitenland

moeder is overleden en schoonma woont ver weg

ken niemand die op 4 kindjes wil of kan passen

baby wil geen fles

dus zo jammer zeg dan had ik alle info kunnen krijgen die ik wilde horen pff

kom wel snel binnenkort eens naar de boerderij om melk ed te halen

groetjes Danielle

 
Danielle (MoederVan4),

Uit eigen ervaring verwacht ik dat je erg veel van deze lezing op zult steken.

En dat denk je waarschijnlijk zelf ook want anders was je nu niet op dit forum.

Je krijgt heel veel goede informatie die je zo op jezelf en je gezin toe kunt passen.

Als ik jou was zou ik toch eens goed in mijn buurt kijken/vragen voor oppas.

Baby wil geen fles, daaruit begrijp ik dat ze borstvoeding krijgt?

Neem je de baby toch mee, als ze rustig slaapt kan ze vast wel ergens staan.

Je zou ook een oproep in de Heraut kunnen zetten, achterin bij de 'tenslotte'.

Moet je het wel vandaag nog inleveren, vandaag is uiterste inlever dag. De adressen staan voor in de Heraut.

Wie weet tot 29 januari, zou fantastisch zijn.

 
@ Louise,

Jij gaf aan dat je met je moeder wilt komen, naar een van de lezingen.

Hier een tussenstand:

middag 45 reserveringen

avond 19 reserveringen

Als je 's middags wilt komen moet je eigenlijk wel reserveren want er kunnen ca. 60 mensen in.

Dus het schiet al lekker op naar vol.

's avonds is geen probleem daar kunnen ca. 100 mensen in.

 
Hai Poekie,

Ik had nog een vraagje, daar is denk ik overheen gelezen maar ik vroeg me af of deze bijeenkomst qua inhoud verschilt met die van de maandelijkse is Soest?

 
@ Poekie, bedankt voor de info! Wat fijn dat er al zoveel reserveringen zijn! Een paar dagen geleden heb ik besloten om zelf niet naar de lezing te gaan, maar ik hoop dat mijn moeder wel gaat. Ik zit namelijk met een studie-deadline waar ik me veel zorgen om maak. :( Ik ga mijn moeder nog een keer aansporen om te gaan, want het is super interessant en ook nog goed voor de gezondheid! Bedankt dat je nog aan mij dacht! :)

 
Debsy,

Elke lezing van Mike is weer anders. Hij zal hier, denk ik, heel basic zijn. Maar dat hangt ook af van de vragen die gesteld worden.

De middag/avond zal zichzelf sturen.

Weet je wij komen al 2 jaar op lezingen van Mike. En dan kom je natuurlijk dingen tegen die we al eerder van hem hebben gehoord.

Maar toch, elke lezing is weer interessant. Ook door de vragen die er gesteld worden. En Mike leert ook bij en krijgt ook nog steeds nieuwe inzichten die hij dan weer deelt.

Wij zijn niet de enige die elke maand terug komen. Er zijn meer 'die hards', zoals Mike dat zelf noemt.

Had je idee om te komen? En ben je ook wel een in Soest dan?

 
Hoi Poekie,

Bedankt! Nee nog nooit geweest eigenlijk, dus wil sowiezo gaan een keer. Ik heb alleen zelf geen rijbewijs dus zal met iemand moeten gaan, maar ik heb wel wat gegadigden. Met 2 kleintjes is een avond voor mij makkelijker om te komen. Ik woon zelf in de buurt van Amsterdam Noord. En ik had heel graag op de WAPF dag willen komen maar mijn dochter is 11 februari jarig helaas.

 
Ik kan het heuglijke feit mededelen dat de middaglezing in de Midden-Beemster vol geboekt is: 72 mensen komen er.

's avonds in Spierdijk kunnen er nog een heleboel mensen bij daar is de stand op dit moment 28.

Dus totaal 100 mensen hebben we weten te mobiliseren om naar de lezingen van Mike te komen.

100 Mensen die geïnteresseerd zijn in betere voeding en dus op weg naar een betere gezondheid en bewust bezig zijn gaan.

Voor ons een joepiejoepie moment.

 
Mag ik jullie complimenteren met jullie fantastische inzet? Zo zie je maar weer wat je voor elkaar krijgt als je ergens in gelooft!

Mike

 
Supergoed! De middaglezing voor ruim 70 mensen ging beter dan de avondlezing voor ong. 40 mensen. De 'vibe' van het publiek 's middags was gewoon beter, losser met meer humor. Hoewel de avond me meer moeite kostte was ook deze de moeite waard. Vooral uit de gesprekken acheraf met een aantal mensen bleek eens te meer dat ik wel degelijk over was gekomen. Poekie, bedankt en graag tot een volgende keer!

Mike

 
Denk maar zo, misschien is het leuker als je iets meer een klik heb met het publiek maar leer je als spreker meer van het publiek dat "je er meer voor laat werken" . :wink:

Psst: Ga eens naar bed! :twisted: :lol:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.395
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan