levertraan

@Klavertje4

ik zie je vraag nu pas...

Ik heb ook histamine-intolerantie en gebruik nu sinds 2 dagen de neutrale levertraan. Als ik nml. kaneel gebruik (bijv. in smoothie van Mike) dan zakt mijn bloeddruk zo erg dat ik er licht van in mijn hoofd word (ik stop 't er nu ook niet meer in of hoogstens een beetje). Ik vermijd om die reden dus de levertraan met kaneel.

 
Hey Downunder,

bedankt voor je reactie! Misschien is de levertraan met kaneel dan wel de reden waarom ik me de laatste dagen NOG beroerder voel...ik ga het toch opgebruiken, want het is niet goedkoop. Volgende keer ga ik de chocolade-variant eens proberen in de hoop dat dat me beter bevalt.

 
Wat betreft de bloeddruk, kaneel verlaagt inderdaad de bloeddruk. Als ke bloeddruk beneden peil keldert door kaneel, dan had je al een erg lage bloeddruk en dus bijnieruitputting. Om deze reden kan zoethout helpen, want dit verhoogt de bloeddruk.

Mike

 
@Mike

Bijnieruitputting dat vermoedde ik al. Ik zit alleen te twijfelen of ik Multi Pro Gluco moet nemen of Adrenal? Wat denk jij?

 
Wie heeft de skateleverolie al eens geprobeerd?

is de smaak heel anders dan de levertraanolie?

Ik moet weer nieuwe hebben en twijfel tussen deze..

 
Wij gebruiken de skate liver oil met sinaasapelsmaak, die is goed te doen, amper een nasmaak. Die van de rog (skate) is ook nog eens goed voor je botten en gewrichten.

Lia

 
dankje,

ben even aan het uitzoeken of ze deze ook neutraal hebben..

Ik zie wel dat er minder vit a inzit dan in de kabeljauw levertraan

 
Lia, neem je de skate oil in met een beetje water?

Ik doe dat iig wel en vind het behoorlijk vies. Echt een vissige nasmaak in de mond.Ik zou eerlijk gezegd blij zijn als dit potje op is zodat ik de blue ice royal weer kan kopen. Die vind ik zelfs lekker!

 
Ja dat zal wel meehelpen inderdaad.

Daar had ik bij de blue ice royal geen behoefte aan, ik nam die graag zo zonder meteen iets er achter aan.

 
Maar levertraan aanvullen met omega3, niet 'nodig' bij WP voedingspatroon?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.822
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan