levertraan

Over de levertraan / boterolie wegkrijgen: ik probeer het met sol en zwarte bessenjam te combineren en nog wat supplementen die ik toch altijd gebruik.

Maar wat me nu goed helpt is druiventinctuur https://www.fatsforum.nl/topic/nieuwsbrieven-1#post-2675 erbij gebruiken.

Die alcohol (van de tinctuur, maar goed, een kruidenborrel of zo is ook niet verkeerd) -iets van 2 eetlepels per dag- die overtreft de scherpe smaak van de levertraan/boterolie.

Aanrader!

Bij mij werkt het niet om de levertraan / boterolie te ¨verstoppen¨ in een smoothie - er valt niets te verstoppen aan zoveel stinksokgeweld: dan maar in een zosnelmogelijkweghapje en dan nu met die alcohol, bevalt me prima.

 
Die met kaneel krijg ik prima weg. Helemaal geen moeite mee. Mijn kinderen zelfs niet heel erg!

 
Ik heb de levertraan met boterolie besteld.maar was verast toen ik zag dat dit een gel is, heb ik de verkeerde besteld? Of bedoelen jullie met levertraan/boterolie deze gel?

 
Nee hoor Debje dat is de juiste.

Deze is ook in capsules verkrijgbaar maar dan krijg je wel veel minder voor hetzelfde geld.

Ik heb trouwens nog een volle dichte pot skate liver oil staan. Zit nog in het plastic.

Ik heb toch liever de levertraan/boterolie dus als iemand deze wil hebben mag je hem hebben voor 25 euro inclusief verzendkosten.

20 euro als je hem komt halen.

 
Quote:
Ik dacht dat fermented betekend dat er boterolie bij zit.


Nee dat is dus alleen de levertraan. Ik heb het over de lever/boterolie. Dat is een gel.

 
Quote:
Zijn de levertraan en de boterolie geen twee aparte producten?


Ja maar de fabrikant heeft ze bij elkaar gedaan.

Maar je kan ze ook apart kopen

 
Ik ga toch maar eerst de gewone variant proberen, de Blue Ice Fermented CLO - neutraal, vermits ik voorzichtig moet zijn met bepaalde kruiden, zoals kaneel e.d.

Hoeveel gebruik ik hiervan per dag en op welk tijdstip van de dag?

Bedankt!

 
inge ze hebben ook andere smaken zoals sinasappel of framboos, die neutrale gel vinden sommige mensen ook nog vies smaken ook al zit er boterolie in.

 
Quote:
Ik ga toch maar eerst de gewone variant proberen, de Blue Ice Fermented CLO - neutraal, vermits ik voorzichtig moet zijn met bepaalde kruiden, zoals kaneel e.d.


Oke, maar je weet dat daar dus geen boterolie in zit? De combinatie CLO en boterolie werkt nu juist synergetisch volgens de onderzoeken van Dr. Price.

 
Quote:
Zit er ook melkeiwit/ caseïne in de boterolie?


Volgens mij niet. Dat zit niet in het melkvet.

Een halve tot hele theelepel is een goede dosis.

Quote:
Verder nog een vraagje, kan ik mijn lidnaam ergens aanpassen/veranderen? Dit om wat anoniemer te blijven.


Kan je het beste even Mike of Poekie een mailtje sturen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.194
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan