leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Quote:
Huh UFO?!?!

I'm confused. Is dit een grap of echt? Ik volg de media niet, dus heb nauwelijks hoogte van wat er allemaal gebeurt...


LOL ! Die lui gaan echt niet uit eigen beweging weg hoor. :D

 
volgens mij is Tegenlicht op Nederland 2 wat over een paar minuten begint interessant. Ik ga hem even kijken.

 
Mijn melkboer, Matthijs de Haan, in Ingen wordt eerste Weston Price boer van Nederland, hij komt in een krant te staan met foto samen erop met Mike. Wat leuk.

Matthijs straalde van oor tot oor en zei: en jij hebt me op het idee gebracht :D

 
ja en ik ben ook beetje trots op Matthys,en daarbij is hij ook nog eens met mijn nicht getrouwd.

sheila

 
Als je de eerste echte Weston Price boer van Nederland in de familie hebt mag je best meer dan een beetje trots zijn hoor Sheila! :mrgreen:

 
Leuk bericht:

Sardientjes!

Op internet kwam ik dit bericht tegen:

Dr. Jensen, een Amerikaanse natuurarts met meer dan 60 jaar praktijkervaring, honderden rapporten, boeken e.v.a. is de man die chlorella in de belangstelling heeft gebracht. Toen Dr. Jensen Charlie Smith, de oudste levende Amerikaan, ging bezoeken, was Charlie 135 jaar oud. Hij was gezond, helder van geest en had een buitengewoon geheugen.

Dr. Jensen's eerste vraag was "Wat was je voedsel de laatste dertig jaar ?" De reactie van Charlie was : "sardines uit blik en crackers..."

Dr. Jensen kon zijn oren niet geloven. Maar na wat speurwerk ontdekte hij dat sardines het voedsel waren met het hoogste gehalte aan RNA (Ribo-Nucleïne-Factor). Het eten van voeding met een hoog RNA/DNA-aandeel zorgt voor het herstel en de produktie van menselijk RNA/DNA. Men gelooft dat het verval of beschadiging van RNA en DNA in de cellen de belangrijkste factor is in veroudering en degeneratieziekten.

 
ik weet even niet waar ik deze moet plaatsen, dus daarom hier:

deze link kreeg ik toegestuurd: http://www.telegraaf.nl/watuzegt/article21308476.ece

en dit wilde ik plaatsen:

Beste,

wilt u onderstaande tekst plaatsen als rectie bij artikel, Heel erg ziek!

wij hebben die graaiers helemaal niet nodig, ziekte is voedingstekort. Gezondheid moet uit juiste voeding komen. Neem verantwoordelijkheid voor uw eigen lijf en ga op onderzoek uit op internet. Kijk bij Paleo en WestonPrice. Dit gaat over duizenden jaren bestaande tradities. De afgelopen 60 jaar is voeding, vulling geworden. Daar heb je de oorzaak van ziekte.

We worden niet ziek van te weinig pillen!




ik kreeg bericht dat het niet werd geplaatst

 
Nu ( 21:10 21 feb) op nederland 2: ZEMBLA, over suiker.

'Nl schoolkinderen drinken gem. een halve liter frisdrank per dag !' 8O

'coca cola: "van suiker eten wordt je niet dik" :lol:

Martijn Satan is ook van de partij :mrgreen:

 
Ik heb het gisteravond gezien. Toch een redelijk oppervlakkige docu, die veel te veel nadruk legde op de kwestie of het nu wel of niet 'wetenschappelijk' is aangetoond dat suiker slecht voor je is. DUH! Daarnaast werd er niet of nauwelijks aandacht besteed aan vruchtensuiker en zetmeel als suikerbronnen. Dit alles telt bij elkaar op tot een gigantische 'sugar overload'!

Mike

 
Vandaag kregen we een magazine in de brievenbus van Maastricht UMC+

Er stond een stukje in over een voedingsassistente, ze zei het volgende:

"Mijn vaste plek is de oncologie. Elke ochtend breng ik de patiënten ontbijt.

Rond half elf is de koffieronde.

Dan hebben we een snack-kar bij ons, daar zitten tussendoortjes in: Bifiworstjes, chocolade, nootjes en ijsjes.

Alles om de patiënten te verleiden iets te ETEN zodat ze AANSTERKEN

Het is geen makkelijke afdeling maar wel een fijne.

De mensen liggen er langer ".

 
@ Food en Mood: tja, ik zou er om kunnen lachen als het niet zo diep triest was.

dat "ze liggen er langer" klinkt helemaal ... luguber bijna.

mogelijk vindt de voedingsassistente het leuker als ze langer contact kan hebben met mensen, maar hoe positief is het verder als mensen er langer liggen?!

 
Op safari met wilde obese dieren.

Dat het onbeperkt verorberen van fastfood ook voor dieren zijn keerzijde heeft, wordt pijnlijk duidelijk in deze video. De arme hongerbuikjes in Afrika verbleken bij de volgemeste pensen van het losgeslagen wild. Evenwichtsproblemen, gebrekkige aanvalstechnieken en luchthappen - het is schering en inslag voor de ooit zo gevaarlijke krokodillen en tijgers.

Voor geheel artikel en video zie: Op safari met wilde obese dieren.

 
Het verschil tussen verse en gepasteuriseerde melk

Dit stukje las ik net op internet en wil het graag met jullie delen. Het geeft een duidelijk maar korte indruk hoe het pasteuriseren en homogeniseren in zijn werk gaat. Het verschil in verse(rauwe)en gepasteuriseerde melk w.b. bacteriën, voedingswaarde e.d. komt ook even voorbij. Er wordt uitgelegd waarom pasteurisatie nodig was in het verleden, maar dat dit nu eigenlijk niet nodig meer is.

Het verschil tussen verse en gepasteuriseerde melk:

http://www.freewebs.com/whitepoison/verschil verse melk.html

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.913
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan