leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Rusland heeft vier vestigingen van Mc Donalds in Moskou gesloten.

Arme Russen!

Kunnen ze die vestigingen in Nederland ook niet sluiten?

Oh nee, dan loopt de werkloosheid nog verder op.

 
&feature=share (link van Remco)

Dat Tros Radar nog met Campbell durft aan te komen nadat hij door Denise Minger genadeloos is ontmaskerd op basis van zijn eigen ruwe data geeft aan dat Radar niet aan journalistiek doet, maar aan stemmingmakerij.

Mike

 
Nu is er weer een leuk programma op tv (ik werd erop gewezen door kennis) heb het via uitzendinggemist gekeken.

De aangeharkte Hollandse polder staat niet bepaald bekend om zijn oernatuur. Al het groen wordt hier gemaaid, gesnoeid en gekapt. De enkele wilde dieren die nog vrij rondlopen, zijn gefokt of geïmporteerd, worden bijgevoerd of anderszins gepamperd. Toch groeit de hunkering naar het woeste wild. We willen terug naar de echte natuur. Niet in Zuid-Amerika, Afrika of Thailand, maar gewoon in onze eigen achtertuin.

Wildpark Nederland.

 
Quote:
Man spreekt vloeiend Chinees na coma

Gepubliceerd: Zat 06 sep 2014

Nadat de Australiër Ben McMahon ontwaakte uit een coma, sprak hij plotseling vloeiend Mandarijn, de officiële Chinese bestuurstaal. Nu woont hij in China.

Dat meldt de Britse editie van Metro.

De 22-jarige McMahon, die afkomstig is uit de Australische stad Melbourne, belandde na een zwaar auto-ongeluk in een coma. Na een week ontwaakte hij weer en schreef hij in het Mandarijn “Ik hou van mijn moeder, ik hou van mijn vader, ik word weer beter” op een stukje papier.

Zonder dat hij het doorhad, sprak hij de dagen daarna alleen nog Mandarijn. "Ik was me er niet bewust van dat ik Mandarijn sprak", zegt McMahon. "Maar dat is wat er uit mijn mond kwam, het voelde het meest natuurlijk."

Sjanghai

De man denkt dat hij Mandarijn ging praten toen een verpleegkundige met een Aziatisch uiterlijk voor hem zorgde. Op school leerde hij ooit Mandarijn, maar hij was er nooit goed in. McMahon presenteert nu een televisieprogramma in het Mandarijn en is verhuisd naar Sjanghai.

Door: NU.nl/Hans Blommaert http://mobiel.nu.nl/opmerkelijk/3870856/man-spreekt-vloeiend-chinees-coma.html

 
http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-boulevard-9652/0c4d05ac-521a-e7e4-a782-5a2c66ad5d75

(De eerste link liep niet. Hernieuwde poging.)

Uitgeverij Succesboeken.nl heeft behalve hele gezonde boeken ook de rechten verworven van Neerlands topkomiek André van Duin.

 
Tja, Johnny, wat zal ik zeggen... Nijmegen is wat mij betreft niet meer te redden. Ik heb talloze keren geprobeerd in mijn eigen stad iets neer te zetten. Ik heb lezingen gegeven, gekookt in een restaurant, maar deze enclave is helaas ingenomen door extremisten die hun vlag hier lang en breed hebben geplaatst. Ik zal me echter nooit overgeven en blijf actief in het verzet!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.984
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan