leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Nee, dit artikel komt van de Speld. Dat is een website met allerlei satirische artikelen.

 
Reporter klapt uit de school en geeft toe Al het nieuws is nep! (Video)

http://worldunity.me/reporter-klapt-uit-de-school-en-geeft-toe-al-het-nieuws-is-nep-video/

 
Zomaar even iets leuks, ik ben mijn grammatica aan het ophalen.

Soms weet ik niet wanneer je bijvoorbeeld het woord gebeuren met een d of t schrijft.

Dit is een leuke site waar het goed wordt uitgelegd, het friste in ieder geval mijn geheugen weer eventjes op.

Ergens achter in mijn geheugen zweefde nog ergens het - 't kofschip - verhaal maar ik wist niet meer de ins en outs.

Ook leuk om weer eens te doen, woordjes invullen.

http://www.jufmelis.nl

Lia

 
Quote:
Soms weet ik niet wanneer je bijvoorbeeld het woord gebeuren met een d of t schrijft


Gebeuren is met een G, Poekie :p :wink:

 
Hier is een exclusieve wereldwijd premiere van een film "Origins".



 
Zeker heel mooi en het voelde -ondanks het verdriet- vast fijn om wat meer heft in eigen handen te nemen. Die aasgieren zijn alleen maar op geld uit en hun monopolie positie evenals de stringente regelgeving ontneemt ons iedere vrijheid.

 
Heel mooi persoonlijk tintje

Bij aasgieren denk ik aan die lui die je een uitvaartverzekering proberen aan te smeren

 
Die inderdaad ook naief, maar zodra de persoon die de uitvaart regelt bij je thuis komt en het verhaaltje afdraait, denk je ook ineens aan de aasgier. Je zit midden in je verdriet en zie dan maar eens sterk in je schoenen te staan en niet die mooiste kist, de mooiste bloemen en de mooiste uitvaart te kiezen. Het zijn verkapte verkopers die groot misbruik maken van emoties.

 
Dat klopt inderdaad bij een deel Heksje. Dat heb ik ook wel eens gehoord van zo'n grafstenenboer. Dus heb ik mijn man toestemming gegeven om er flink op af te dingen :mrgreen:

 

Quote:
2012: Students in Quebec were asked to send protest march route to the cops & they replied with this


 
@ Naief, bij mijn vaders begrafenis hadden wij besloten de kist zelf te dragen in de plaats van dat over te laten aan de begrafenismannen, maar daar heb ik achteraf wel spijt van. Toen ik pa met mijn broers naar beneden liet zakken, glipte bijna het touw uit mijn handen. Dat was wel even schrikken en dat doe ik dus niet weer. Mijn vader was niet eens zo heel zwaar.

 
Quote:
Dus heb ik mijn man toestemming gegeven om er flink op af te dingen :mrgreen:



Hahaha, och je arme man :mrgreen:

Tja, je moet de afspraken maar van tevoren keihard doornemen. Leuk is anders maar het is realiteit. Het is erg jammer dat veel mensen niet van tevoren doorspreken wat ze willen en zo de nabestaanden als aas voor de gieren laten zitten.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.928
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan