Ik wil nog altijd een update geven van hoe het nu met mij gaat. Ik ben nog steeds langzaam en ik heb ook al een tweede waarschuwing gehad. Maar bij mijn tweede functioneringsgesprek kreeg ik te horen dat ik snel genoeg was en dat het er zelf in zat dat ik een schaal hoger kon komen. Mijn snelheid is ook de enige reden waarom ik niet in een hogere schaal zit (bij een hogere schaal wordt je meer in geroosterd door het uitzendbureau).
Ik nam al wel lugols jodium maar dat kwam er vaak niet van omdat je na het eten nog even blijft zitten en de afwas moet doen en een nieuwe hoeveelheid kefir moet maken. Is niks mis mee maar het schoot er wel een bij in. Nu stop ik de lugols op een paar dagen bij de melkkefir in en dat gaat goed. Nadat ik dit had gedaan ging alles in het begin een stuk beter mijn neus was ook niet meer constant verstopt. Mijn netipotje hiel wel maar heel snel daarna zat mijn neus weer helemaal vol, vooral bovenin.
Ik ben ook iets meer koolhydraten gaan eten, ik had geen honger maar ik denk dat het voor mijn schildklier wel handig is. Ook denk ik dat ik het nodig heb omdat het hard werk is.
Een paar weken geleden was ik een hele week op vroege dienst ingeroosterd, waarvan we een dag een uur eerder moesten beginnen (om 3 uur opstaan is echt niet leuk meer). Heel eerlijk gezegd was ik een paar keer iets te laat met naar bed gaan. Maar dat was toch echt te veel zeker met mijn postbodewijk die ik nog altijd heb op zaterdag. Om er zeker te zijn dat er iedere week in ieder geval een beetje geld binnen komt. Inmiddels weet ik dat ik genoeg verdien om rond te komen als ik het zo minimaal aan doe. Ik heb nu standaard een dag vrij gevraagd, en dat is wel heel erg lekker en ik merk dat het me goed doet. Ook had ik veel stress van eerst geen werk kunnen vinden, toen dat ik te langzaam was en of ik wel genoeg ingeroosterd zou worden. Dat is nu allemaal veel minder.
Over mijn emotionele problemen wil ik op het internet niet over hebben omdat ik het netjes wil houden op internet. Ik ben na mijn laatste opmerking ook begonnen met EFT er valt heel wat van je af als je het goede onderwerp hebt gevonden. Ik denk dat dit samen met de lugols en iets meer eieren (vis komt er nog steeds niet zo veel van) die ik toen ben gaan eten veel heeft geholpen. Ik zit nog steeds met de zelfde problemen maar de scherpe kantjes zijn er af.
Over twee maanden wordt ik door het uitzendbureau ontslagen omdat ik hier dan een half jaar werk. En dan moet ik opzoek naar iets nieuws. Ik kom er nog niet aan toe om een baan in mijn eigen vakgebied te zoeken, maar ik durf het ook nog niet aan.
Ik heb ook wel eens gehoord dat mijn praten snel en onduidelijk is, maar als ik tot rust kom wordt dit minder, zonder dat ik iets emotioneel heb opgeruimd. Ik hoop dat mijn schrijven ook minder gaotisch wordt met een betere schildklier.