Lange Frans

En ook nu weer worden de zaken bloot gelegd. Follow the money!

Dus de overheid heeft influencers omgekocht? (We wisten dat natuurlijk al lang...)

Toch wordt het nu in de mainstream ook duidelijk zichtbaar. En als zelfs je pionnen zich nu tegen je keren, waar sta je dan nog als overheid?

Denk "Tijl Uilenspiegel", denk "De Keizer zonder Kleren"...

 
Komt #ikdoenietmeermee uit de koker van Viruswaarheid? Volgens Chris Klomp wel:



PANIC!

Mike
 
Geweldig dit!

Wanneer zullen de eerste MSM insiders naar buiten gaan treden met sappige verhalen over corrupte deals en geldzakken die uitgewisseld zijn?
 
Dit is wel opvallend... (mss acteert hij dit om te laten lijken alsof hij bij HEN hoort?)

Kevin
 
Ja apart die vingers van Harry?

In datzelfde twitterdraadje kwam ik dit ook tegen en warempel Thierry?

?s=20
 
Ik weet niet hoor naief, als je Harry naast Melania ziet staan heeft hij in vergelijking een vrij groot schedel. Dat is toch bijna altijd typerend voor een man.
 
Wat doen posts over Harry en Meghan in een topic over Lange Frans?

Er werd hier (op pagina 2 t/m 4) een hele discussie gevoerd over handgebaren, dus daarom heb ik dit gepost als aanvulling daarop.

Kevin

 
@Charza

Ja, daar kijk ik ook reikhalzend naar uit ! Afgunst gaat hen daar de das omdoen. Er is altijd wel een iemand die zijn mond gaat voorbij praten.
 


Reacties zijn niet mals. NL is nog niet helemaal klaar voor Q, dus flirten met Lange Frans kost stemmen.
 
ze doen hun best maar, het is nog geen maart en dan hebben de mensen dit wel onthouden hoor.
 
Ik vind het ook niet slim om aan te schuiven bij LF. Van Haga kan zich dat kennelijk permitteren, het was nog onverstandiger geweest als Tbierry dit zelf had gedaan.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.802
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan