Lange Frans

Ja die Bizzy vond ik ook wel een irritant persoon! Ook totaal niet mijn type. Maar wel positief dat ook zo'n soort figuur stap voor stap wakker word en zelfs aan Trump begint te wennen. LF nodigt ook iedere keer een ander type gast uit, dus ook trekt daarbij ook verschillende soorten publiek. Ik denk dat het alleen maar goed is als teenagers ook het een en ander meekrijgen.

Kevin

 
Iemand die ik goed ken was vorige week naar t museumplein gegaan waar LF een bijeenkomst had georganiseerd. Hij vond hem er slecht en vermoeid uitzien.
Ook zit diegene in een appgroep met zijn vriendin. Ik volg LF op insta. Ik krijg dit onderbuikgevoel eerlijk gezegd niet bij hem.
Wat win je er mee? Hij kent de agenda, heeft zelf kids. Waarom zou je daar aan godesnaam aan meewerken?

Denken dat je in een mooie vila mag wonen in een paradijs en de rest in een agenda 21 KOT?
 
Ik weet het ook niet en natuurlijk zijn de mensen die vaak het betrouwbaarste over komen helemaal niet zo betrouwbaar. Dus over LF zeg ik maar niets meer. We wachten het af. Maar id. Sven, ik zou er bijna mijn hand voor in het vuur steken dat die man wel tot de goede partij behoort. Ik vind hem in ieder geval geweldig.

Maar nogmaals, niet is meer zo als het lijkt en zo lijkt natuurlijk Hillary ook voor heel veel mensen een goede partij.

Dus, ik hou me maar even afzijdig hier. De tijd zal het leren.

Dorothé
 
Het belangrijkste wat we moeten blijven doen is kijken of ze met hun acties in ons voordeel of nadeel werken.
 
Wat?? Tisjeboy jay wordt ook al als onbetrouwbaar beschouwd door bepaalde mensen op de socials? nee toch?

 
Maar nogmaals, niet is meer zo als het lijkt en zo lijkt natuurlijk Hillary ook voor heel veel mensen een goede partij.

Dus, ik hou me maar even afzijdig hier. De tijd zal het leren.


Mee eens Dorothe, niets is wat het lijkt ,dat zegt mijn man ook altijd. Het is voor ons ook lastig om erdoorheen te prikken wie wel deugen en wie niet. Toch wil je enerzijds ook wel zorgvuldig zijn met waar je, je info vandaan haalt. En je wilt ook weer niet dat foute types heel groot worden met hun achterban als ze dus niet deugen. Dan worden ze als het ware in een val gelokt.
 
Wat?? Tisjeboy jay wordt ook al als onbetrouwbaar beschouwd door bepaalde mensen op de socials? nee toch?


Tja, Willem Engel draagt weleens rode schoenen, en een shirt met een slang erop... Woooohhh ENG!!

Ik heb mijn kamer trouwens ook vol staan met slangen, uilen en andere occulte symbolen. Ben ik hiermee een Satanist? Vul zelf maar in.

We moeten wel met aantoonbare aanwijzingen en logische argumenten komen. Ik merk op dat er veel mensen zijn die achter elke boom een spook zien. Vooral op FB worden al die beschuldigingen verspreid en mensen zoals Micha Kat geven nog eens een extra zet... Jensen en LF zijn ook slecht in zijn ogen, omdat ze hem genegeerd hebben. Alleen maar goed! Zulke emotionele roeptoeters zoals Kat verdienen geen aandacht!

Kevin
 
We moeten wel met aantoonbare aanwijzingen en logische argumenten komen. Ik merk op dat er veel mensen zijn die achter elke boom een spook zien. Vooral op FB worden al die beschuldigingen verspreid en mensen zoals Micha Kat geven nog eens een extra zet… Jensen en LF zijn ook slecht in zijn ogen, omdat ze hem genegeerd hebben. Alleen maar goed! Zulke emotionele roeptoeters zoals Kat verdienen geen aandacht!

Helemaal correct!
 
Als Jay echter zijn hand voor zijn oog houdt kun je bijna niet meer spreken van toeval. Niemand doet nl. dat per ongeluk.

Mike
 
Er zijn er geboeg in media land die voor een foto shoot gevraagd wordt een bepaalde pose aan te nemen en hebben geen idee wat het zou kunnen betekenen.

Dan is eerder de vraag aan de fotograaf waarom die wil dat de bn'r die pose aanneemt ?

Dus moet dan de verdachtmaking naar de bn'r gaan of de persoon achter de camera ?

 
Huh Thierry Baudet? Nu wordt het wel heel erg bont!Die vinger op de lippen schijnt ook een teken te zijn, ik weet het niet hoor. Die reactie ook onder de foto. Ik zie heel veel BN-ers en rappers ook zulke fotos plaatsen op de socials met de wijsvinger op de lippen.

 
Dat is idd een verdachte pose, kan niet anders zeggen. Het betekent: mondje dicht, zwijgen, geheimhouding.

Mike
 
@mike: ja klopt, ik zag een rapper in de clip van Aso van tisjeboy Jay dit namelijk ook doen? Zangeres Maan, chantal janszen, Milusjka en nog veel meer doen dit.
 
We zouden eigenlijk moeten achterhalen wie die fotografen zijn die deze plaatjes schieten. Misschien heeft Joke wel gelijk en krijgen ze instructies. Mogelijk hebben ze idd geen idee, ik weet het ook niet. Zou wel interessant zijn als het telkens dezelfde fotografen blijken te zijn...

Mike
 
Als je van die materie afweet, dan weet je ook wat die poses betekenen.

Van de andere kant is het misschien overdreven om steeds overal iets achter te zoeken.

Ik heb herten-hoorntjes en bok-hoorntjes (zoals in een Zwitsers chalet) ophangen in huis. Ik vond dat heel mooi en vind dat nog steeds mooi. Ik kijk er soms wel eens naar en denk dan dat dit ook wel een satanisch symbool is. Natuurlijk was me dit voorheen niet bekend en ze dienen ook dit doel niet. Dus ik laat ze gewoon hangen.

Ik steek graag kaarsen aan, ...luciferverering? Ik dacht het niet, ze geven me rust.

Ik hou van kerst, kersbomen, lichtjes etc. We weten van de symboliek van kerst en de Kerstman. Toen ik daarvan hoorde schrok ik ervan. Kon ik wel gewoon weer van kerst genieten? Uiteindelijk ja, want ik geniet de voor mij gewoon aloude betekenis ervan en niet de ervan gemaakte.

Alles kun je krom redeneren, alle symboliek is als het ware gekaapt door de anti-creatisten.

Op vandaag zijn bepaalde symbolieken ook hip en in, zoals die vinger op de mond en hand over oog etc. Ja, ze zijn deep-state gelieerd, maar moeten we nou gelijk denken dat dan al die mensen daar bij horen? Dan blijft er nog maar heel weinig over om te vertrouwen.

Nog ene. Ik hou van zwarte kleding en vroeger ook van zwarte nagellak. Ben ik dan duivels? Nee, absoluut niet. Mijn forumnaam en gelijktijdig betekenis van mijn echte naam zeggen hier genoeg over :)

Dorothé
 
Ja klopt we moeten ook niet achter elk symbool wat zoeken maar blijf toch scherp. Mijn broertje bijvoorbeeld had 2 jr terug ook rode schoenen, veel jongens van zijn leeftijd droegen die toen.

Ik vind het wel verdacht bij BN’ers die herhaaldelijk verschillende symbolen laten zien. Iemand als Chantal Janzen heeft diverse malen symbolen laten zien, ook zei ze op een post dat pizza met gesmolten kaas een favoriet is. Een volger haalde pizzagate aan en ze had die foto meteen weggehaald. Daarnaast gaf ze de post van actrice Jennifer Anniston ( devil herself) een like die over dragen van mondkapjes ging.

Maar iemand zoals Jay, die tattoo is misschien van jaren geleden en had ie geen flauw benul en vond ie het gewoon mooi? Die poses met 1 oog kan ook omdat het hem is gevraagd. Bij anderen BN’ers of personen uit de alternatieve media heb ik gewoon zo een slecht onderbuik gevoel en als ik symbolen dan veel vaker zie terugkomen dan ga ik ze zeker wantrouwen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.435
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan