Lange Frans

De quarantaine kampen worden geplaatst in de legerbasissen en zijn al in voorbereiding ( gaf Sven Hulleman aan tijdens bijeenkomst) Assie
 
Ik sluit het veelvuldig gebruik van scare tactics niet uit om de wakkeren in een lage vibratie te houden.

Mijn vader was helemaal shaky na het zien hiervan.

Ik ben een believer in de teachings of Neville Goddard , Napoleon Hill etc.
 
Precies, Debsy. Vermijd dat je opgefokt raakt door adrenaline-opwekkende berichten, nu is de tijd om rustig af te wachten. Hoe vaak ik deze weken nu al gezegd heb 'we zien het wel'...

Mike

P.S.: Napoleon Hill is helemaal te gek!
 
Ja ze verliezen macht en dit is de ultieme manier om de net ontwaakten in een angstgreep te houden . Dan gaan mensen zich focussen op wat we NIET willen en we moeten focussen op wat we WEL willen!
 
Ik sluit het veelvuldig gebruik van scare tactics niet uit om de wakkeren in een lage vibratie te houden.

Juist! Precies ook mijn gedachte.
Mijn zus reageerde ook helemaal in shock en was echt uit het veld geslagen. Zo ook nog een paar mensen die ik ken via social media. Eentje lag er zelfs een nacht wakker van.

Ik heb gezegd: Gewoon zorgen dat je hoog blijft trillen, wat voegt deze info toe behalve dat je er angstig van zal worden. Dus hup naast je neerleggen en weer doorrrr!
 
Deel mijn telegram kanaal met je vrienden.

Één voor allen, allen voor één!

✊✊✊

https://t.me/langefranspodcast
 
verschrikkelijk wat zo'n man in zijn leven heeft meegemaakt en met hem velen. Knap dat hij zich uitspreekt. Voor het leven beschadigd, hij had graag een gezinnetje gehad maar zo "kapot" gemaakt dat hij niet meer weet hoe dat moet.
 
Lange Frans en Coen Vermeeren over ufo's, vrije energie en het plan van de elite:

https://audioboom.com/posts/7773977-lange-frans-de-podcast-15-coen-vermeeren

Tim
 
Lange Frans in gesprek met Marcel Messing:

https://lfbu.nl/videos/watch/106a2cbb-955f-4d1b-b380-6cbb4f564c9a

Tim
 
Bovenstaand interview heb ik gekeken , Huig Plug weet zo veel , dit moet iedereen weten , wat een corruptie ! Deze man zet zich ontzettend in voor een betere wereld ! Gr Astrid .
 
Daar kom ik weer met mijn intuitie. Ik vertrouw die Huig Plug niet, geen idee waarom niet. Ik heb dus geen spijkerhard bewijs, maar voel ergens dat deze man een andere agenda heeft dan hij laat zien. Meestal krijg ik met dit soort dingen achteraf gelijk als er meer feiten bekend worden, dus doe hiermee wat je wil. Be careful who you follow.

Mike
 
@mike, dat heb ik dus ook bij Lange Frans. Ook pure intuïtie. Ik kan het niet bewijzen, puur gevoel. Tja als hij mensen hiermee wakker maakt, prima.
 
Het is steeds moeilijker om te weten wat nu fake is en wat niet en wie het verkeerd uitlegt en wie niet.

Ik kijk graag naar Sietske Bergsma.

Zij legt alles uit ook aan de hand van boeken en schrijft er artikelen over. Ze probeert zaken te vermijden die ze niet kan checken en ja, natuurlijk komt haar mening er in voor. Dat is logisch, het is altijd subjectief.

Mar ik vind haar zeer goed. Wel steeds een lange zit.

En natuurlijk Jensen.

Dat zijn de zaken naast het forum die ik volg.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan