Lange Frans

KefirKev

Well-known member
Lange Frans is inmiddels ook een begrip geworden binnen de alternatieve media. Dus hierbij een eigen topic waarin alle podcasts en andere informatie van hem of over hem geplaatst kunnen worden.

Ik plaats een paar oude podcasts die de moeite waard kunnen zijn om te bekijken, de rest kan je op zijn kanaal vinden.




Kevin
 
Ik weet niet of LF zijn eigen topic verdient, Kevin. Ik vertrouw hem voor geen meter.

Mike
 
Ik weet niet of LF zijn eigen topic verdient, Kevin. Ik vertrouw hem voor geen meter.

Daarom juist. Ook informatie of meningen waaruit blijkt dat hij niet te vertrouwen is kan hier geplaatst worden en kan dus over gediscussieerd worden. Zo kan iedereen op de hoogte blijven. Ikzelf weet niet nog niet of ik hem vertrouw, daarom is wat mij betreft alle kritiek welkom zodat ik ook dingen kan zien die ik wellicht nog niet eerder zag. En ik vind dat hij soms interessante gasten kan hebben zoals Adele van der Plas.

Kevin
 
Ook inderdaad erg benieuwd waarom je hem zo wantrouwt! Ik vind z’n podcasts in ieder geval lekker weg kijken en interessant :).
 
Ik weet niet of LF zijn eigen topic verdient, Kevin. Ik vertrouw hem voor geen meter.

Ik dus ook niet!! Helemaal geen goed gevoel bij deze gast en dat vrij snel al. Dat had ik ook reeds in de topic complotdenkers gepost.

Heb je die handdruk gezien tussen Sven Hulleman en Lange Frans? Best opmerkelijk toch? I know, dat zegt niet meteen wat maar hou het wel in de gaten.
 
Ik heb de handshakes bekeken tussen Frans en Sven, ook van de andere podcast, en ik zie geen handshake die lijkt op wat hieronder te zien is.

To8o5o4212hfer7j78q89233heacztknk.jpg


Kevin
 
En die samenwerking met Ron.lak ook apart, die gast heeft gewoon echt duidelijke tekenen op zijn insta account van freemasons.

 
Bij Sven zie ik inderdaad 1 vinger op Frans zijn arm en bij die freemason handdruk zijn het twee vingers. Komt wel heel dichtbij in de buurt, alsnog vreemd die samenwerking met die Ron. Vertrouw ze niet, can’t help it. Ik hoop dat ik ernaast zit.
 
Is idd heel vreemd dat het vrijmetselaarsteken te zien is. Zijn er verder nog aantoonbare aanwijzingen dat deze man Freemason is? Zijn er verder ook aanwijzingen dat Sven Hulleman Freemason is? De handdruk met LF ziet er mss apart uit, maar het is geen Lion Paw.

Txx80hox1kr2vhz1dlt4t17ud5tgq6j17.jpg


Kevin
 
dan is Sven niet te vertrouwen. Ik ken hem niet zo, ik heb weinig van hem gekeken, ik val in slaap van zijn trage aanlopen.
Gezien de carriere van Lange Frans heeft hij nu niet direct een rood vlaggetje. Hij is wel even traag als Sven. En het is allemaal oude koek wat ik gezien heb bij hem, dus zonde van mijn tijd.
We houden het in de gaten, maar behalve de onderbuik van MIke is er volgens mij nog niets tegen hem.
 
LF vindt het allemaal wel leuk die aandacht, na muziek nu podcasts maken.

Zijn laatste net geluisterd met een van zijn f*cking Bro's Bizzey die veel Doekoe heeft en bij BLM demo's was en hoor hem als ik het goed heb ook het woordje nigga zeggen🤔 ...Nah de Podcasts hebben me te weinig diepgang en er is niets nieuws maar meer een LF show van herkenning onder elkaar. Ik behoor niet tot zijn doelgroep maar nu met Bizzey die YT sterretje FamkeLouise heeft gebracht, bereikt hij teenagers.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.160
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan