kwaliteitsvoeding in de supermarkt

Wie van de vrouwen en mannen durft het aan om deze abstracte test te doen? Ik had ze boven verwachting alle 10 goed ?

Dit is een meer wiskundige manier van abstract denken. Wat ik zie waar vrouwen hopeloos in falen is de filosofische/metafysische manier van abstraheren. Ze lijken maar niet voorbij hun eigen persoon te kunnen kijken en maken dat een algemeen filosofisch concept ineens over henzelf gaat en als een persoonlijke aanval wordt opgevat. Dit komt omdat vrouwen solipsistisch zijn. Lees hier wat dat inhoudt:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Solipsisme

M.a.w.: ze erkennen geen ander bewustzijn dan dat van henzelf. Dat is een dure omschrijving voor een bekrompen geest. En daarom valt er met vrouwen dus ook niet te discussieren en iedere man weet dit!

Mike
 
Bekrompen, niet open minded, kortzichtig in discussies met mannen, zonder resultaat. Er zijn zoveel benamingen voor. Meestal is het enige resultaat gewoon heel kinderachtig de hielen lichten.

Hoeveel vrouwen hebben immers op dit forum niet al geroepen dat ze graag verwijderd willen worden?
 
Dat is idd ook een aparte reactie, dat verwijderd willen worden. Waarom niet gewoon weg blijven? Gabrielle heeft inmiddels ook aangegeven niet meer naar Dotcom Radio te willen luisteren omdat ik daar wekelijks in zit. Op basis van 1 meningsverschil!?

Mike
 
Idd, dat vind ik dus ook een hele vreemde reactie om zo een verzoek te doen dat je uitgeschreven wil worden. Snap de achterliggende gedachte daarvan niet.

Dat meen je niet! Serieus? Dat heb ik dan ergens gemist.
Wrs vind ze het nog erger om je te horen dan om je te lezen. Dus kortom, het is voor haar belangrijker om jou niet te horen dan dat ze er zelf wijzer van zou kunnen worden. Welke benaming kunnen we daaraan geven? Vrouwen logica?
 
Dat kon jij niet weten, want dat heeft ze ons laten weten via email. De logica hierachter? Totale afwijzing, grenzend aan walging. Deze overreactie komt voort uit - je raadt het al - emotie.

Mike
 
Die emotie was idd al duidelijk uit de berichten te lezen ja. Kwam uit het niets. Ik kan mezelf recentelijk nog iemand herinneren die ook weg was gegaan van het forum. Vervolgens weer terug kwam. Dat laatste was ook van korte duur.
Zonder reden moest ze ook weer uitgeschreven worden. En dat terwijl ze vlak voordat ze vertrok behoorlijk suggestief was. Een onduidelijk punt benoemen zonder argument, en bij confrontatie daarover vermijden. Erg raar.

Deze overreactie komt voort uit – je raadt het al – emotie.

Dus kortzichtig!


 
Ach, de soep wordt niet zo......:) metroman, alphaman, etc....ja ik ben heel emotioneel, maar ook heel rationeel, heb destijds heel bewust gekozen om mijn zoon mede op te voecden middels een co ouderschap, het heeft me heel veel opgelverd in de relationele sfeer, david mijn zoon vertelde eens, eigenlijk pap ben jij mama, en mama is papa....nou een grotr kompliment kon ik niet krijgen....
En als ik naar veel vaders kijk in mijn leven, die het beroemde vlees snijden aan tafel zeg ik, jeetje wat missen die heel veel in de relatie met hun kind.....en ja zij zijn zich er ook van bewust als ze mij tegen komen en ik vertel over mijn zoon....:)
En als ik zie hoe ze omgaan in handelen en denken over hun echtgenoot/vriendin denk ik vaak hoe kunnen vrouwen nog langer bij zo een klootzak blijven.
Ook vind ik dat vrouwen eens meer kloten moeten hebben en tonen om manlief de deur uit te flikkeren,en weet je als vrouwen dit dan doen, dan blijkt ook vaak dat de alpha man een hoopje niets is als vrouw het initiatief neemt.....hahahaha
Genoeg olie weer op het vuur vandaag.
Groet Kim.
 
heb destijds heel bewust gekozen om mijn zoon mede op te voecden middels een co ouderschap, het heeft me heel veel opgelverd in de relationele sfeer, david mijn zoon vertelde eens, eigenlijk pap ben jij mama, en mama is papa….nou een grotr kompliment kon ik niet krijgen


Dit is toch geen voorbeeld wat je je kinderen mee wilt geven in deze maatschappij?

De wereld is al zo bekrompen en gefeminiseerd!

Stel je voor dat alle mannen zo zijn als jij hier jezelf beschrijft. Hoe zou de wereld er dan uit zien?
 
ok boys, en mike je hebt gelijk, mocht je eens in eindhoven zijn voor een lezing kom ik langs, kunnen
we eens kennis met elkaar maken.groet kim.
 
Waarmee maar weer eens is aangetoond dat mannen WEL tegen kritiek kunnen en sportief blijven...

Mike
 
ook hier ben ik het met je eens, en ja bij vrouwen is het helaas heel vaak anders gesteld...zeg je oprecht wat je denkt dan is er vaak op de eerste verdieping niks te zoeken...:) een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.En ondanks dat ik het ook niet vaak met hun eens ben, probeer ik wel altijd respect te hebben voor hun ondanks dat zij totaal anders zijn dan ik.
Ik weet zeker dat als we elkaar eens zullen ontmoeten, we heeel goed door een deur kunnen.....:)
 
Mooie les voor vrouwen!

Wat een verademing ook dat er geen urgente busjes met spoed hoeven te komen!
 
Om de 1 of andere reden vond ik dit bericht wel van toepassing in dit topic. Goed initiatief!


https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/4624546/de-supermarkt-als-verbindende-factor
 
Een goed voorbeeld van een vrouw met visie, een soort eenhoorn. Zo hoort het - niet janken, maar iets neerzetten!

Mike
 
Helemaal mee eens! Mooi concept!
Brengt een stukje saamhorigheid terug in de maatschappij en geeft een ander licht op boodschappen doen bij de supermarkt!
 
Kunnen we ervan uit gaan dat de producten van deze boeren die zich niet aan de regels houden verkocht worden in de supermarkt?

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4741071/namen-biologische-producten-en-bedrijven-blijven-geheim
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan