kwaliteitsvoeding in de supermarkt

isigny

New member
Hier een goede video van Frank Tufano (een carnivoor) over waar je op moet letten om kwaliteitsvoeding te vinden in de supermarkt. Hij heeft het veelal over 'teveel omega 6 vermijden' en dat varkensvet veel omega 6 zou bevatten, is dat waar en waarom is het een probleem?
 
Te veel omega 6 ten opzichte van omega 3 is niet goed want dan gaan er laaggradige ontstekingen ontstaan een goede verhouding omega 6/3 is 4-1. Bij de oermens was die verhouding 1-1. Als een varken vetgemest is met alleen maar maïs, soya, granen of ander krachtvoer zal het meer omega 6 bevatten. Als een varken natuurlijk eet: gras en kruiden dan zal het vlees meer omega 3 bevatten.
 
Toch wel fijn, al die mannen die alles uitzoeken en uitleggen aan vrouwen met vragen, of niet?

Mike
 
Als ik vrouw zou zijn zou ik zeggen, wat kun je toch een grote klootzak zijn,
een klein beetje meer respect jegens vrouwen.
Groet metroman kim, weet je nog.....:))
 
Metromannen zijn beta's die denken dat ze op deze manier scoren bij de vrouwen. Jij mag de eeuwige praatvriend uithangen met al je respect voor vrouwen, verder dan de 'friend zone' laten ze je niet toe. Nice guys finish last!

Mike
 
hoi Mike, Respect jegens vrouwen is een groot goed, heeft echter totaal niks te maken of je nou
een alfa man of metroman zoals ik.Er lopen genoeg kloojoos rond die weinig respect voor vrouwen hebben.
Ik ben het ook vaak niet eens met hun, zoook met mannen, maar dat neemt niet weg, dat jou uitspraak, gewoon misplaatst is.Maar goed,en ja ik ben een praatvriend,en een doevriend, en ja ze laten me zelfs toe een etage hoger....:) en dat waren er heeeeel veel..

je weet van mijn infarct destijds,jij hebt als ik mij goed herinner een infarct gehad, ben je er uiteindelijk goed uitgekomen,de vraag is welgemeend mike.
groet kim
 
Wie zegt dat ik geen respect heb voor vrouwen? Het moment is alleen aangebroken dat vrouwen een flinke toon lager moeten gaan zingen. De complete samenleving is in de afgelopen decennia gefeminiseerd, het complete systeem draait om hen. Dit maakt hen 'entitled', ze menen overal recht en aanspraak op te maken en er is niets irritanter dan een verwend kind. Daarom moeten wij mannen ook geen enkele flauwekul meer van ze pikken!

De nieuwe burgerrechtenbeeging is dan ook de strijd van mannenrechten, want mannen worden stelselmatig gediscrimineerd en tekortgedaan (bijv. via vrouwenquota op de arbeidsmarkt, toekenning van woningen na scheidingen, voogdijkwesties, etc.). Vooral heteroseksuele blanke alfamannen moeten het ontgelden in dit decadente, moreel verdorven, cultureel marxistische SJW-tijdperk.

Het is mijn stellige overtuiging dat 100 jaar vrouwenrechten een hopeloos mislukt sociaal experiment is geweest dat ons bijna de totale verwoesting van de zorgvuldig opgebouwde verlichte westerse samenleving heeft gekost. Het zal niet de eerste keer zijn dat een succevolle beschaving van binnenuit tenonder gaat aan feminisering in vredestijd, het is de Grieken en Romeinen ook overkomen.

Willen we nog voor de poorten van de hel worden weggesleept, dan is het de hoogste tijd voor de nieuwe alfamannelijkheid. Daarin is geen plaats voor metromannen en 'beta orbiters'. Sinds de komst van Donald Trump is er iets wezenlijks veranderd, daarom haat ook de hele wereld Trump - vooral vrouwen en zwakke mannen! Geeft niet, een echte man vecht tegen de klippen op en overwint puur door vol te houden en niet te wijken voor hysterische dozen die enkel gevoelens hebben en geen feiten. Het tij is al gekeerd en het is een kwestie van tijd voordat dit ook in NL gaat doordringen.

In antwoord op je vraag over mijn gezondheid: ja, deze episode ben ik godzijdank goed doorgekomen, dank voor je oprechte belangstelling. Misschien ben ik door mijn aandoening wel nog meer alfa geworden! :)

Mike
 
Metroman:

Definitie
De metroman is niet bij iedereen bekend, daarom eerst een korte definitie die McFredries geeft en die ik vertaald heb: ‘Een narcist die niet alleen van zichzelf houdt, maar ook van zijn lifestyle en zich zeer bewust is van zijn vrouwelijke kant’.

https://mens-en-samenleving.infonu.nl/sociaal/27519-de-metroseksuele-man.html

Dat is toch niet iets waar je mee te koop loopt? Oh, toch wel ?;

Hij is zich ook bewust van zijn vrouwelijke kant. Hier schaamt hij zich absoluut niet voor, integendeel, hij gaat uitgebreid winkelen, geeft veel om mode en parfums en gebruikt soms zelfs make-up om zich gezicht beter uit te doen laten komen.


Kortom: zeer vrouwelijke betamannen.

Joost
 
???

Dat is toch niet iets waar je mee te koop loopt?

Mits ie zichzelf op dit moment juist wil verkopen!!!



 
Nou moet ik ineens aan iets grappigs denken. Toen ik 17 was had ik een vriendje. Het geheel was heel onschuldig, niets is er gebeurd. Maar goed, we waren wel verliefd, mooie jongen met blonde krullen, zo een beetje als the blue lagoon.
Hij was wel erg ijdel, zette soms zijn krullen vast met wasknijpers dat ze beter uitkwamen en maakte maskertjes voor zijn gezicht. Ik was zelf super ijdel en het viel me niet op.

Nou, ik heb het op een gegeven moment uitgemaakt, was toch niet verliefd genoeg. Zijn jongere broer was toen geïnteresseerd, maar ik niet.
Ik had echter wel nog een goed contact met hem, dus geen ruzie.
Nou wat wil het toeval. Jaren later kom ik hem tegen, de mooie krullen waren weg, kaal hoofd. Zeer jammer. Ik vroeg hoe het hem ging. Hij zei goed. En raadt eens....hij was homo geworden.

Schok, schok, schok....
Zegt dat iets over hem of over mij :)

Dorothé
 
Mits je nu niet meer op dat soort types valt, denk ik dat jij op tijd wakker werd toen je het uit maakte.
 
Past wel met Carnaval. Het zou zo een grap kunnen zijn.

Ik wil echter niets negatiefs over hem als mens zeggen, hoor. Het is een lieve jongen. Ik heb nu geen contact meer, dus weet niet hoe het met hem gaat. Nog grappiger wordt het als ik erbij verteld dat mijn toentertijd zijnde vriendin zwaar verliefd op hem was en hoopte dat het na mij iets met haar zou worden. No chance dus....

Dorothé
 
Ja klopt. Maar toen wist ik nog niet, wat ik nu weet.
Maar nogmaals, met zijn keuze ben ik het dus niet eens (zal voor hem niets uitmaken), maar als mens was hij geen slecht persoon.

Ach, het is verleden tijd, maar ik vond het wel passend in deze discussie.

Dorothé
 
Niemand zegt dat betamannen/metromannen/homo's slechte mensen zijn. Het gaat niet om de individuen maar om het maatschappelijke fenomeen (feminisering). Ook zeg ik niet dat vrouwen slecht zijn, maar vrouwen nemen nu eenmaal alles persoonlijk omdat ze geen abstract denkvermogen hebben.

Mike
 
Wie van de vrouwen en mannen durft het aan om deze abstracte test te doen? Ik had ze boven verwachting alle 10 goed ?


https://www.123test.nl/abstract-redeneren/id=BYVPF2SWCCXW&version=
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan