Wie zegt dat ik geen respect heb voor vrouwen? Het moment is alleen aangebroken dat vrouwen een flinke toon lager moeten gaan zingen. De complete samenleving is in de afgelopen decennia gefeminiseerd, het complete systeem draait om hen. Dit maakt hen 'entitled', ze menen overal recht en aanspraak op te maken en er is niets irritanter dan een verwend kind. Daarom moeten wij mannen ook geen enkele flauwekul meer van ze pikken!
De nieuwe burgerrechtenbeeging is dan ook de strijd van mannenrechten, want mannen worden stelselmatig gediscrimineerd en tekortgedaan (bijv. via vrouwenquota op de arbeidsmarkt, toekenning van woningen na scheidingen, voogdijkwesties, etc.). Vooral heteroseksuele blanke alfamannen moeten het ontgelden in dit decadente, moreel verdorven, cultureel marxistische SJW-tijdperk.
Het is mijn stellige overtuiging dat 100 jaar vrouwenrechten een hopeloos mislukt sociaal experiment is geweest dat ons bijna de totale verwoesting van de zorgvuldig opgebouwde verlichte westerse samenleving heeft gekost. Het zal niet de eerste keer zijn dat een succevolle beschaving van binnenuit tenonder gaat aan feminisering in vredestijd, het is de Grieken en Romeinen ook overkomen.
Willen we nog voor de poorten van de hel worden weggesleept, dan is het de hoogste tijd voor de nieuwe alfamannelijkheid. Daarin is geen plaats voor metromannen en 'beta orbiters'. Sinds de komst van Donald Trump is er iets wezenlijks veranderd, daarom haat ook de hele wereld Trump - vooral vrouwen en zwakke mannen! Geeft niet, een echte man vecht tegen de klippen op en overwint puur door vol te houden en niet te wijken voor hysterische dozen die enkel gevoelens hebben en geen feiten. Het tij is al gekeerd en het is een kwestie van tijd voordat dit ook in NL gaat doordringen.
In antwoord op je vraag over mijn gezondheid: ja, deze episode ben ik godzijdank goed doorgekomen, dank voor je oprechte belangstelling. Misschien ben ik door mijn aandoening wel nog meer alfa geworden!
Mike