Kopen jullie nog produkten uit Japan?

Abortussen in Japan na de ramp in Fukushima:

http://enenews.com/fukushima-woman-many-aborting-babies-really-happening-many-women-visibly-pregnant-suddenly-werent-video

Mike

 
Remco,

Ik heb zojuist de presentatie van Philip Zimbardo bekeken. Geweldig, dank hiervoor! Het verbaast me dat er tot nu toe niemand heeft gereageerd. Ik had de link 'geparkeerd' om hem te bekijken wanneer ik hier tijd voor had en dat was dus vanavond.

Wat Lombardo vertelt is exact het punt dat ik de hele tijd probeer duidelijk te maken! We leven in een verziekt systeem, een pathocratie. Dit creeert een nagatief morfologisch veld en kan de meeste doodgewone mensen veranderen in wrede sadisten. Je ziet dus dat de omgevingstheorie (epigenetica) niet alleen geldt voor de omgeving van de genen van het individu, maar ook voor de collectieve mensheid.

Gelukkig is er nog een, helaas veel kleinere, categorie helden, de 'protectors' in het eerder geposte artikel van Mike Adams. Laatst had ik een emailuitwisseling met Dennis, die een boek aanhaalde waarin strijden voor wat rechtvaardig is een 'complex' wordt genoemd. Dennis deed zijn best om mij duidelijk te maken dat een 'complex' niet noodzakelijk negatief is en dat menige vrijheidsstrijder uit het verleden hetzelfde 'complex' hadden. Ik weiger echter waarheidsvinding te gaan zien als een 'complex', ook al is het wellicht positief. Ik vind dit typisch academisch geneuzel van mensen die etiketjes willen plakken op allerlei soorten gedrag, positief of negatief. De enige geestelijk gezonde mensen die andere mensen willen laten zien hoe ziek de wereld is een 'complex' aanpraten, dat vind ik pas een complex! Maar ik heb al eerder duidelijk gemaakt waarom academische wetenschap een uitvloeisel is van dezelfde pathocratie die zovelen van ons onbewust verziekt.

Mike

 
Quote:
Wat Lombardo vertelt is exact het punt dat ik de hele tijd probeer duidelijk te maken! We leven in een verziekt systeem, een pathocratie. Dit creeert een nagatief morfologisch veld en kan de meeste doodgewone mensen veranderen in wrede sadisten. Je ziet dus dat de omgevingstheorie (epigenetica) niet alleen geldt voor de omgeving van de genen van het individu, maar ook voor de collectieve mensheid


Op Zapruder wordt dit al een tijdje uitgelegd als emergentie.

In het boek Nulpunt Revolutie wordt dit fenomeen ook heel uitgebreid uitgelegd.

http://www.bol.com/nl/p/nulpunt-psychologie/1001004005493658/

 
Het schijnt dat reactor 4 nu ook is ingestort.

http://gangvanzaken.nl/algemeen/buitenland/fukushima-reactor-4-ingestort-video/

 
Dat is dus waar we al bang voor waren. Dit voorspelt niet veel goeds voor de wereldvoedselvoorziening...

Mike

 
Met ingang van vandaag is de eerste kernenergie centrale in Japan weer opgestart.

De ramp was kennelijk nog niet groot genoeg. Ze hebben er nog onvoldoende van geleerd...

 
Iemand nog behoefte aan een tip voor een strandvakantie?

Met ingang van vandaag is het strand bij Fukushima weer geopend.

Dat is op 65 km afstand van de rampplek. Het zeewater is nog wel een beetje radioactief, maar dat kan geen kwaad voor de gezondheid....zeggen ze...

 
Uiteraard niet, net zo min dat bestrijdingsmiddelen kwaad kunnen, en allerlei toevoegingen ook niet hoor, blijft allemaal keurig binnen de norm. De overheid waakt echt over onze gezondheid, gaat u maar rustig slapen en laat vooral het denken en beslissingen nemen over aan een ander.

 
Geruststellen van de bevolking (lijkt op) omgekeerde propaganda.

Om de bevolking (zowel lokaal als in de wereld) gerust te stellen mag geen enkel land zeggen dat er gevaar is/dreigt dit is een internationale code. In Nederland was Moerdijk daar een goed voorbeeld van geen gevaar en je weet dat er van alles in de lucht gaat inclusief de chemische reacties zo ook met straling, en ja zo kom je ook berichten tegen dat het volledig veilig is in Japan terwijl we weten en sommige ook zien (metingen) dat er nog een veel te hoge dosis straling vanaf komt voor de komende 100den jaren.

Om die reden is het moeilijk om actuele informatie daarover te vinden denk dat deze nog het beste is:

Fukushima straling verspreid zich wereldwijd

 
Zodra men op TV begint te roepen dat er geen enkel gevaar is, dan weet ik al genoeg. Was er werkelijk geen gevaar, dan hoefde men nergens over te praten ...

Een vriend van mijn broer heeft direct na de ramp van Fukushima een stralingsmeter gekocht. Als het regende sloeg dat ding gigantisch uit! Dus hoezo... geen gevolgen, geen straling?

 
Quote:
Een vriend van mijn broer heeft direct na de ramp van Fukushima een stralingsmeter gekocht. Als het regende sloeg dat ding gigantisch uit! Dus hoezo... geen gevolgen, geen straling?


Woont die vriend in Japan?

Wat betekent gigantisch uitslaan?

 
Die vriend woont hier in Nederland. 'Gigantisch uitslaan' betekent dat ik geweten heb hoeveel keer meer straling er was dan 'normaal', en dat het heel veel was, maar dat ik de precieze cijfers niet meer weet, en dat zou moeten navragen. :p

 
Quote:
Zodra men op TV begint te roepen dat er geen enkel gevaar is, dan weet ik al genoeg. Was er werkelijk geen gevaar, dan hoefde men nergens over te praten ...



Inderdaad Ikie alles wat stil gehouden word verdiend de aandacht.

Heeft een van jullie wel een actuele site waarop de waarde staan?

 
Hier een mooi artikel voor Bastiaan, dat spreekt over 'zonnig Chernobyl' en kritisch kijkt naar hoe zelfs ecofascisten nu straling als iets goeds zien, omdat het mensen uitroeit, waardoor er meer natuur overblijft.

Mike

 
Ik heb mijn vakantie daarheen al geboekt of er nu wel of geen zon is gebakken wordt je toch. :mrgreen:

 
Vitamin B3 (niacine) en straling:

Nieuw wetenschappelijk onderzoek schijnt uit te wijzen dat vitamine B3 helpt tegen infecties: http://www.naturalnews.com/037063_vitamin_B3_superbugs_infection.html

Over die link had ik hier https://www.fatsforum.nl/topic/niacin-flush-en-insulineresistentie#post-13025 al geschreven in relatie tot spirocheteninfecties, maar nu hier info over DE RELATIE TUSSEN STRALING EN VITAMINE B3 (NIACINE):

Quote:
Een van de eerste atoomgeleerden ( toen atomaire verschijnselen genaamd) had in de jaren '50-'60 een onderzoeks basis in de buurt van de Nevada woestijn waar toen nogal wat atoomproeven werden gehouden. Zijn personeel begon ziekten verschijnselen te vertonen en zijn meubulair werd radioactief. In die tijd deed hij ook onderzoek naar de vitamine invloed op een lichaam. Zo ontdekte hij dat bij inname van vit. B3 de huid erg rood werd. Het bleek een vrijkomen van de opgelopen straling te zijn. Bij het steeds doorgaan met de inname en uittesten van de juiste hoeveelheid wist hij mensen van de hoeveelheid opgelopen straling af te helpen. Hierbij kwamen heel wat verschijnselen voor de dag. Een ervan was het veel helderder denken. Een van zijn assistenten ging met alleen dit gegeven aan de haal en wist er de Nobelprijs voor de geneeskunst mee te krijgen. Wat hij niet wist was dat je door moest gaan met de inname ondanks de soms heftige bijverschijnselen. Door die heftige bijverschijnselen is het gebruik van vit. B3 bij psychische problemen in het ongebruik geraakt. Wel is het o.a. heel wat jaren in gebruik (geweest?) in Japan bij de atoombom-slachtoffers om die van de opgelopen straling af te helpen.


http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=5224#p50749

zie bijv dit youtubefilmpje over straling en niacine:

Hier meer: http://legacyimgs.lronhubbard.org/eng/drugreha/page37.htm

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.013
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan