kombucha

Hoi Lievergezond

Ik wil ook graag een zwam scooby. Ik wil geen suiker eten dus dit lijkt me ideaal. Ik hoop dat er nog eentje over is voor mij.
 
Gezien de reacties denk ik dat het meenemen van de zwam naar Driebergen niet gaat lukken.

Is er iemand die uiteraard tegen betaling een zwam naar me wil opsturen?
 
Golden ik heb wel een jun-zwam voor je. Excuses dat ik nu pas reageer. Misschien kun je Tanja http://tinyurl.com/jj929j8 vragen om mijn mailadres?
 
Hoi Lievergezond,

Leuk, bedankt! Ik wil al heel lang kombucha maken. Ik ga Tanja mailen om je mail te krijgen en dan mail ik je.
 
hoi Golden, een junzwam is geen kombuchazwam al zien ze er wel hetzelfde uit: maar volgens mij had je dat al wel begrepen: alleen voor de zekerheid zeg ik het nog maar even. Ik kan je ook wel een kombuchazwam geven, maar die teert op suiker: plus die heb ik niet gelijk zo beschikbaar voor je als de junzwam: die staat ergens waar ik nu niet ben. Als je de kombucha minstens een maand laat staan heeft die geen suiker meer hoor. Evt. kan ik iemand een jun-zwam (die teert op honing) meegeven die je vrijdag kan ophalen niet al te ver bij je vandaan als het je dan lukt.
 
Ik heb een mama-scoby met drie babies. Als je geen week wil wachten, wil ik er wel een afstaan voor adoptie, hamster.
 
Ik las dit over thee op westonaprice.org



In their drive to fluoridate the public water supplies, dental health officials continue to pretend that no other sources of fluoride exist. This notion becomes absurd when one looks at the fluoride content in tea. Tea is very high in fluoride because tea leaves accumulate more fluoride (from pollution of soil and air) than any other edible plant.49,50,51 It is well established that fluoride in tea gets absorbed by the body in a manner similar to the fluoride in drinking water.49,52

Fluoride content in tea has risen dramatically over the last 20 years due to industry contamination. Recent analyses have revealed a fluoride content of 17.25 mg per teabag or cup in black tea, and a whopping 22 mg of soluble fluoride ions per teabag or cup in green tea. Aluminum content was also high–over 8 mg. Normal steeping time is five minutes. The longer a tea bag steeped, the more fluoride and aluminum were released. After ten minutes, the measurable amounts of fluoride and aluminum almost doubled.53

- See more at: http://www.westonaprice.org/health-topics/fluoride-worse-than-we-thought/#sthash.rBYhcR4M.dpuf





Veel fluoride in thee dus..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.307
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan