Klimaatverandering vs mini ijstijd

Ontzettend veel chemtrails de afgelopen dagen.
Het was 1 grote picasso in de lucht.
Zal me niks verbazen als er binnenkort weer enorme stortbuien komen en dat ze dan kunnen zeggen "de who waarschuwde ons al, we moeten echt wat doen aan het klimaatprobleem".
 
Ja echt wel. De zonsondergang van gisteravond verdween ook in de vervaagde hoeveelheid aan strepen.
Zag vanmorgen twee kleine regenboogjes vlak naast de zon door die toxische mist, heel apart om te zien.
Zal morgen even kijken of de foto's ervan zijn gelukt.
 
Ze zijn inderdaad behoorlijk op dreef.
Maarja we moeten tenslotte wel allemaal aan een prikabonnement van cojona en griepspuiten.
Oja en de pneumokokken niet te vergeten o_O
 
Ik zag vandaag in de sporthal dat er flink geprikt werd bij de jongeren. Ik kreeg er buikpijn van. Geen idee welke prik, HPV, BMR? Lijkt me voor 12-jarigen wel een lekkere cocktail icm het Corona vaccin..
 
Ja echt wel. De zonsondergang van gisteravond verdween ook in de vervaagde hoeveelheid aan strepen.
Zag vanmorgen twee kleine regenboogjes vlak naast de zon door die toxische mist, heel apart om te zien.
Zal morgen even kijken of de foto's ervan zijn gelukt.
Toch komisch al die discussies over klimaat, waar we als mens niets aan kunnen doen en nooit iets over die vervloekte chemtrails. Die komen 100% door de mens.
 
Ik zag vandaag in de sporthal dat er flink geprikt werd bij de jongeren. Ik kreeg er buikpijn van. Geen idee welke prik, HPV, BMR? Lijkt me voor 12-jarigen wel een lekkere cocktail icm het Corona vaccin..
De prikken voor 9 jarigen(en 12 jarigen )word ingehaald ook van vorig jaar begreep ik..toen er niet 'massaal 'geprikt kon worden..ik zou haast iemand thuis gaan houden...met al die ingespoten ziektekiemen op school..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.842
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan